Hoop echt dat Low-E & Alter Egosz niet al te vroeg staan en ze lekker veel eigen spul draaien. Vorige keer dat ik ze zag op Rebirth draaiden ze vooral hitjes en weinig eigen tracks. Let's pray! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ook in Mn eentje heen door omstandigheden helaas
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Hier ook nog een oproep voor 2 kaartjes 
Heb evt. 1 kaartje + busreis vanaf Nijmegen over. Mocht er vanavond geen bekende gereageerd hebben via mijn facebook mag 'ie hier weg.
Organisatie, wanneer komt de timetable? Ben erg benieuwd naar de b2b sets. Hoop stiekem op Slim Shore vs B-Front 
Doe maar! Krijgen we in ieder geval zeker Scary Noises te horenwrote:Organisatie, wanneer komt de timetable? Ben erg benieuwd naar de b2b sets. Hoop stiekem op Slim Shore vs B-Front
Ik hoop Activator & Tatanka allebei solo in elk geval. Wordt mooi italiaans beuken 
Pls shockerzwrote:Ik hoop Activator & Tatanka allebei solo in elk geval. Wordt mooi italiaans beuken
inb4 TNT vs Activator vs Tatanka vs Davide Sonar 
wrote: Saturday the 14th of October I'll be back to Den Bosch for another stunning edition of
"Vroeger Was Alles Beter"
Up for a b2b Activator ???
https://www.facebook.com/officialdjtata ... 3732836554
Alle b2b sets waren toch al bekend? Gelukkig vervoer kunnen regelen hiervoor! Wie gaan er allemaal vanuit hier?
Ik denk flink wat mensenwrote:Alle b2b sets waren toch al bekend? Gelukkig vervoer kunnen regelen hiervoor! Wie gaan er allemaal vanuit hier?
Dan heb ik wat gemistwrote:Alle b2b sets waren toch al bekend? Gelukkig vervoer kunnen regelen hiervoor! Wie gaan er allemaal vanuit hier?
Technoboy vs tuneboy - low-e vs alter egosz en de rest gewoon solo.wrote:Dan heb ik wat gemistwrote:Alle b2b sets waren toch al bekend? Gelukkig vervoer kunnen regelen hiervoor! Wie gaan er allemaal vanuit hier?Welke zijn dat dan buiten Tatact?
Hopen op minimaal 1,5 uur danwrote:wrote: Saturday the 14th of October I'll be back to Den Bosch for another stunning edition of
"Vroeger Was Alles Beter"
Up for a b2b Activator ???
https://www.facebook.com/officialdjtata ... 3732836554
Begin hier al aardig zin in te krijgen. 
Ik ben er met mn bruuuur.wrote:Alle b2b sets waren toch al bekend? Gelukkig vervoer kunnen regelen hiervoor! Wie gaan er allemaal vanuit hier?
Heb gehoord dat Scope DJ en A-Lusion, Audiofreq en Code Black, Alphaverb en Interactable One, Technoboy en Tuneboy en Ran-D en Adaro ook b2b draaien.
Last edited by Fuzzylogic on , edited 1 time in total.
wrote:Heb gehoord dat Max Enforcer en Code Black ook b2b draaien.
Evilweapon?wrote:Max Enforcer en Code Black
Bio activities.wrote:Evilweapon?wrote:Max Enforcer en Code Black
Best goede naam nog... Maar lijkt me best onwaarschijnlijk.
ohwrote:wrote:Heb gehoord dat Max Enforcer en Code Black ook b2b draaien.
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Na een toch enigszins tegenvallende Return of Headhunterz heb ik hier nog meer zin in gekregen. Hopelijk wordt afgelopen jaar geëvenaard! 
wrote:Ik ben er met mn bruuuur.wrote:Alle b2b sets waren toch al bekend? Gelukkig vervoer kunnen regelen hiervoor! Wie gaan er allemaal vanuit hier?