Vergeet de broccoli niet.wrote:Yassssss Biertjes hakken daar dan.wrote:wrote: Ik ben er met mn bruuuur.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Of een combinatie van?!wrote:Vergeet de broccoli niet.wrote:Yassssss Biertjes hakken daar dan.wrote:

Yummmmmm (https://www.beeradvocate.com/beer/profile/33510/249909/).
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ik denk dat er nog een of twee bij komen (Slim Shore vs The Pitcher of B-front bijvoorbeeld), anders is het aantal artiesten wel heel groot voor die 11 uur tijd.wrote:Technoboy vs tuneboy - low-e vs alter egosz en de rest gewoon solo.wrote:Dan heb ik wat gemistwrote:Alle b2b sets waren toch al bekend? Gelukkig vervoer kunnen regelen hiervoor! Wie gaan er allemaal vanuit hier?Welke zijn dat dan buiten Tatact?
Thanks voor de reminder, neef. Gaan we aan werken.wrote:
Vergeet de broccoli niet.
Nu al weer zin in zo'n knuffel terwijl je om 16:00 uur alweer doorweekt van het zweet bentwrote: Yassssss Biertjes hakken daar dan.
Nu al zin inwrote:Thanks voor de reminder, neef. Gaan we aan werken.wrote:
Vergeet de broccoli niet.
Nu al weer zin in zo'n knuffel terwijl je om 16:00 uur alweer doorweekt van het zweet bentwrote: Yassssss Biertjes hakken daar dan..
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Misschien dat ik nog even van 14:00 tot 20:00 ga.
wrote:wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
JAAAA GODVERDOMME JAAAA! Gezellig biertje doen dan.wrote:Misschien dat ik nog even van 14:00 tot 20:00 ga.
Die timetable mag ook wel eens komen
Poeh nog een week jongens! Lang geleden dat ik nog zo hard heb uitgekeken naar een evenement. 
Ticket over????wrote:Helaas niet meer aanwezig
Aasgier.wrote:Ticket over????wrote:Helaas niet meer aanwezig
Pff nog nooit zoveel zin gehad in een feest als deze 
Hopen dat de busreis toch doorgaat... en anders met de trein.
Hopen dat de busreis toch doorgaat... en anders met de trein.
The hype is real! Hopelijk weer net zo'n gezellige snoei groep als vorig jaar. Hoe hard iedereen losging, al die platen die je amper hoorde. En dan al die gezelligheid. En tot slot de broodjes saté.
Kun je me niet kwalijk nemen toch? Vorige editie was megadik. Alleen vervoer is vaak beetje strugglen.wrote:Aasgier.wrote:Ticket over????wrote:Helaas niet meer aanwezig
----
Kaartje over? pm me!