Ga jij daar ook mee?wrote:Ga met de bus van Melvin!wrote:Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
KHardtraxxer
- 266 posts member since 2010
- last seen 20 days ago
Even tussendoor, hoop echt dat Low-E & Alter Egosz wat later op de tt staan
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
6 weken rustig aan doen zei de dokter tegen m. Met tennis gebeurt.wrote:Die gast heeft nog meer dan twee weken om te herstellen?wrote:Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.
Jij staat links voor toch?wrote:Je krijgt wel gratis pep als je alleen komt heb ik gehoord
Inderdaad. Graag even GPS coordinaten en timeline.wrote:Jij staat links voor toch?wrote:Je krijgt wel gratis pep als je alleen komt heb ik gehoord
Smeuige Roompatewrote:Het begint met een S en eindigt op áte
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik heb hier zo'n zin in! 
wrote:
Zoiets normaal gezien.
Godverdomme Ruben ik scheur ik toch uit mijn pens van het lachen

-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
wrote:wrote:
Zoiets normaal gezien.Vergeet trouwens de biermeeting niet
Bedankt voor deze eervolle vermelding Helicaze! Ik heb zelf geen idee meer waar ik precies allemaal ben geweestwrote:en CRO![]()
Ben bezig met het selecteren van tracks voor m'n warm up en realiseer me opeens dat dit echt een episch feest kan worden met deze line up
Eindelijk wat andere namen.
Mongoolwrote:
Zoiets normaal gezien.
Vergeet niet de rechter wc! die vergat Naad namelijk welwrote:
Zoiets normaal gezien.
Krijg jij je snoepzakje liever voordat je naar huis gaat van een feestje? Dan is het misschien niet onverstandig om van onze speciale shuttlebus gebruik te maken.
De kosten bedragen € 5,- per rit, per persoon en de chauffeur vertrekt bij een volle bus.
Vlakbij de hoofdingang van CS Den Bosch (Oranje Nassaulaan)
• Tijden
Tussen 13:00 en 16:00 (heen)
Tussen 0:00 en 02:00 (terug)

De kosten bedragen € 5,- per rit, per persoon en de chauffeur vertrekt bij een volle bus.
Vlakbij de hoofdingang van CS Den Bosch (Oranje Nassaulaan)
• Tijden
Tussen 13:00 en 16:00 (heen)
Tussen 0:00 en 02:00 (terug)

Leuk man zo'n shuttlebus die pas vertrekt als je laatste trein al is geweest. 
Inderdaad. Hier heb je natuurlijk helemaal niks aanwrote:Leuk man zo'n shuttlebus die pas vertrekt als je laatste trein al is geweest.