Je vergeet de holy combi-ticketdeal neef!wrote:Kaartje al besteld
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Natuurlijk weer aanwezig. Vorige editie was goudt! Hopelijk weer zelfde sfeer linksvooraan zoals de vorige keer. Zou echt top zijn!
-
G
zeker weer een optie, na de super eerste editie! 
Vorige editie kon ik niet aanwezig zijn, hopelijk deze wel
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Sowieso weer aanwezig 
Raar dat ik hier nu al meer zin in heb dan in andere aankomende feesten. Zal wel komen omdat het gisteren is aangekondigd. 
Hier weer 100% aanwezig! Wat een prachtfeest was dit!
Hopelijk wel dezelfde filosofie aanhouden!
Hopelijk wel dezelfde filosofie aanhouden!
Mits er een beetje originele line up komt weer aanwezig.
Hopelijk kan ik deze keer wel aanwezig zijn. 
Hekel om na een feest bij mijn ouders thuis te moeten slapen, maar ik moet toch echt weer met de bus vanuit Nijmegen hierheen, part of the experience! 
Heldwrote:maar ik moet toch echt weer met de bus vanuit Nijmegen hierheen, part of the experience!
Present met bus. Zin om weer wat deuren eruit te lopen.
Aanwezig!
Nu niet weer met zo'n slap excuus aankomen dan.wrote:Hopelijk kan ik deze keer wel aanwezig zijn.
Was geen slap excuus.wrote:Aanwezig!
Nu niet weer met zo'n slap excuus aankomen dan.wrote:Hopelijk kan ik deze keer wel aanwezig zijn.
Welwrote:Was geen slap excuus.wrote:Aanwezig!
wrote:Present met bus. Zin om weer wat deuren eruit te lopen.
Ik zal mijn best doen mijn vlindermes ook weer mee te nemen om die chauffeur de moeder te steken.
Benieuwd naar de line up van deze editie. Sowieso weer aanwezig! 
Waarschijnlijk nu wel aanwezig bij deze! Vorige editie was er een thuisfeestje dus dat was wat gemakkelijker dan helemaal naar Den Bosch reizen