Wie was het Melvin?!?!?!?!wrote:wrote:Kaartje binnen dankzij een onbekend persoon die zich bij het lezen hiervan aangesproken voelt maar liever anoniem wou blijven dus dat respecteer ik bij deze toch bedankt!!11!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Melvin Raw, Melvin UT of MelvinFR???wrote:Wie was het Melvin?!?!?!?!wrote:wrote:Kaartje binnen dankzij een onbekend persoon die zich bij het lezen hiervan aangesproken voelt maar liever anoniem wou blijven dus dat respecteer ik bij deze toch bedankt!!11!
Volgens mij die 1e.wrote:Melvin Raw, Melvin UT of MelvinFR???
Walgelijke gozer als ik facebook mag gelovenwrote:Volgens mij die 1e.wrote:Melvin Raw, Melvin UT of MelvinFR???
Hier nog iemand op zoek naar nog een kaartje aangezien familieweekend een weekendje wordt opgeschoven en ik nu ineens wel kan 
EDIT: na poging 89 toch geslaagd op Ticketswap.
EDIT: na poging 89 toch geslaagd op Ticketswap.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.
Ik ga ook in mijn eentje! Je kan altijd joinen.wrote:Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.
Mietje, gewoon gaan. Ik ga wss ook alleen en anders kom er maar bijwrote:Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.
Vorige editie ook in mijn eentje gegaan en daar bij de harde trekkers aangesloten.wrote:Ik ga ook in mijn eentje! Je kan altijd joinen.wrote:Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.
Heb ik vorige editie ook gedaan. Afrader. Akelige mensen.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Haha thanks voor de uitnodigingen. Zal het nog overwegen!wrote:Vorige editie ook in mijn eentje gegaan en daar bij de harde trekkers aangesloten.wrote:Ik ga ook in mijn eentje! Je kan altijd joinen.wrote:Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.
Eens, vooral die RoyAPO wil je niet bij in de buurt staan.wrote:Heb ik vorige editie ook gedaan. Afrader. Akelige mensen.
Godver. Ik dacht dat je een gratis broodje saté kreeg...wrote:Je krijgt wel gratis pep als je alleen komt heb ik gehoord
Is niet aan te raden nee.. hou je geen oren meer over joh. Verder kan ik je ook verwonden (Norther66 is al slachtoffer geworden)wrote:Eens, vooral die RoyAPO wil je niet bij in de buurt staan.wrote:Heb ik vorige editie ook gedaan. Afrader. Akelige mensen.
Maar feestjes in je eentje vind ik altijd aan te raden. Ik hou dr net zo van als met vrienden gaan. Daardoor ook veel nieuwe mensen leren kennen en ook veel hier vooral
Kom er achter dat ik nu ik alleen ga ook geen vervoer heb vanuit Breda... mensen die nog een plekje overhebben? 
Deze week al het classicmutsje op terwijl Supremacy en Pussy Lounge er nog tussen zitten. 
Die gast heeft nog meer dan twee weken om te herstellen?wrote:Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.
Als je goed door je enkel gaat kun je na twee weken nog niet fatsoenlijk lopenwrote:Die gast heeft nog meer dan twee weken om te herstellen?wrote:Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.
Half jaar geleden mn enkelbanden gescheurd nu nog steeds last van, liep na 5/6 weken weer zonder krukken
Daar ga je toch niet voor je plezier naartoe?wrote:Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.
Ga met de bus van Melvin!wrote:Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Heeft iemand nog een kaartje te koop?
Stuur maar PB als je dat hebt
Stuur maar PB als je dat hebt