Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 50  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 sep 2017 16:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
STVK schreef:
Kaartje binnen dankzij een onbekend persoon die zich bij het lezen hiervan aangesproken voelt maar liever anoniem wou blijven dus dat respecteer ik bij deze toch bedankt!!11!


:kiss2:


Wie was het Melvin?!?!?!?!
Bericht Geplaatst op 22 sep 2017 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij was het teup!
Bericht Geplaatst op 22 sep 2017 16:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die heeft toch geld te veel.
Bericht Geplaatst op 22 sep 2017 19:26 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
MelvinFR schreef:
STVK schreef:
Kaartje binnen dankzij een onbekend persoon die zich bij het lezen hiervan aangesproken voelt maar liever anoniem wou blijven dus dat respecteer ik bij deze toch bedankt!!11!


:kiss2:


Wie was het Melvin?!?!?!?!


Melvin Raw, Melvin UT of MelvinFR???
Bericht Geplaatst op 22 sep 2017 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Melvin Raw, Melvin UT of MelvinFR???


Volgens mij die 1e.
Bericht Geplaatst op 22 sep 2017 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Onthafloorx schreef:
Melvin Raw, Melvin UT of MelvinFR???


Volgens mij die 1e.

Walgelijke gozer als ik facebook mag geloven :/
Bericht Geplaatst op 22 sep 2017 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook niet bepaald moeders mooiste.
Bericht Geplaatst op 26 sep 2017 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier nog iemand op zoek naar nog een kaartje aangezien familieweekend een weekendje wordt opgeschoven en ik nu ineens wel kan :$

EDIT: na poging 89 toch geslaagd op Ticketswap. :yay:
Bericht Geplaatst op 26 sep 2017 17:27 
 
Hardtraxx Elite

Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.
Bericht Geplaatst op 26 sep 2017 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.


Ik ga ook in mijn eentje! Je kan altijd joinen.
Bericht Geplaatst op 26 sep 2017 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.


Mietje, gewoon gaan. Ik ga wss ook alleen en anders kom er maar bij
Bericht Geplaatst op 26 sep 2017 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Hard4Us schreef:
Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.


Ik ga ook in mijn eentje! Je kan altijd joinen.


Vorige editie ook in mijn eentje gegaan en daar bij de harde trekkers aangesloten. ^^
Bericht Geplaatst op 26 sep 2017 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ik vorige editie ook gedaan. Afrader. Akelige mensen.
Bericht Geplaatst op 26 sep 2017 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga ook in m'n eentje.
Bericht Geplaatst op 26 sep 2017 23:19 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Hekzitter schreef:
Hard4Us schreef:
Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.


Ik ga ook in mijn eentje! Je kan altijd joinen.


Vorige editie ook in mijn eentje gegaan en daar bij de harde trekkers aangesloten. ^^


Haha thanks voor de uitnodigingen. Zal het nog overwegen!
Bericht Geplaatst op 26 sep 2017 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Heb ik vorige editie ook gedaan. Afrader. Akelige mensen.

Eens, vooral die RoyAPO wil je niet bij in de buurt staan.
Bericht Geplaatst op 26 sep 2017 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Je krijgt wel gratis pep als je alleen komt heb ik gehoord


Godver. Ik dacht dat je een gratis broodje saté kreeg...
Bericht Geplaatst op 27 sep 2017 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Chroman schreef:
Heb ik vorige editie ook gedaan. Afrader. Akelige mensen.

Eens, vooral die RoyAPO wil je niet bij in de buurt staan.

Is niet aan te raden nee.. hou je geen oren meer over joh. Verder kan ik je ook verwonden (Norther66 is al slachtoffer geworden)

Maar feestjes in je eentje vind ik altijd aan te raden. Ik hou dr net zo van als met vrienden gaan. Daardoor ook veel nieuwe mensen leren kennen en ook veel hier vooral
Bericht Geplaatst op 27 sep 2017 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom er achter dat ik nu ik alleen ga ook geen vervoer heb vanuit Breda... mensen die nog een plekje overhebben? :)
Bericht Geplaatst op 27 sep 2017 08:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze week al het classicmutsje op terwijl Supremacy en Pussy Lounge er nog tussen zitten. ^^
Bericht Geplaatst op 27 sep 2017 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.


Die gast heeft nog meer dan twee weken om te herstellen? :P
Bericht Geplaatst op 27 sep 2017 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Hard4Us schreef:
Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.


Die gast heeft nog meer dan twee weken om te herstellen? :P

Als je goed door je enkel gaat kun je na twee weken nog niet fatsoenlijk lopen :x
Half jaar geleden mn enkelbanden gescheurd nu nog steeds last van, liep na 5/6 weken weer zonder krukken :x
Bericht Geplaatst op 27 sep 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.

Daar ga je toch niet voor je plezier naartoe? xd
Bericht Geplaatst op 27 sep 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Toch niet kunnen gaan i.v.m. de kerel waarmee ik ga die door z'n enkel is gegaan en ik dan toch maar liever naar VVV-PSV ga dan in m'n eentje hier heen.

Ga met de bus van Melvin!
Bericht Geplaatst op 27 sep 2017 17:17 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand nog een kaartje te koop? :oh:
Stuur maar PB als je dat hebt :thumbup:
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten