Iemand die vanuit Alphen aan den Rijn gaat en heen + terug twee plekken in de auto over heeft?
(Oproepje staat ook al in het Carpool topic)
(Oproepje staat ook al in het Carpool topic)
Ticketswap app downloaden en dan notificaties aanzetten. Werkt altijd feillooswrote:Helaas te laat in de groepsapp gegooid, dus hopelijk komen er nog kaartjes op tijd vrij
ik dacht eerst dat ik niet kon, maar nu is dat weekend verplaatst dus nu kan ik wel.wrote:Het blijft bijzonder. De tickets zijn best lang te koop geweest. Nu is het uitverkocht en zoek iedereen opeens kaartjes.Je zou zeggen dat het dan al veel sneller uitverkocht moest zijn.
Dat is bij elk feest dat uitverkoopt.wrote:Het blijft bijzonder. De tickets zijn best lang te koop geweest. Nu is het uitverkocht en zoek iedereen opeens kaartjes.Je zou zeggen dat het dan al veel sneller uitverkocht moest zijn.
Oh waar heb je per ongeluk dan een kaartje voor gehaald?wrote:Naast het net gevist helaas
Denk voornamelijk dat het komt door de 70 en 80% berichten, vanaf toen is het ook echt hard gegaan. Veel mensen zouden wel hebben getwijfeld om te gaan en toch maar besloten om snel een kaartje te kopen voordat het is uitverkocht.wrote:Zal G4H opeens voor deze sprint gezorgd hebben of zijn er gewoon veel classics liefhebbers geïnteresseerd?
Vorig jaar was het volgens mij wel uitverkocht al was het een week van te voren. Drukte was echt perfect mede doordat ze minder kaarten verkochten dan de maximale capaciteit die is toegestaan in de Maaspoort.wrote:Mede door de positieve berichten van vorig jaar ook.
Maar het was vorig jaar ook uitverkocht?
Hoe zat het toen met ruimte e.d.?
Ooh je doelt op die HHZ tickets die ik zonder winst netjes geruild heb voor een Scantraxx 15 Years kaartje?wrote:Oh waar heb je per ongeluk dan een kaartje voor gehaald?
Ik heb heel lang in dubio gezeten 1 of 2 weken met vakantie te gaan, is 1 week geworden, dus ondanks de waarschuwingen kon ik er weinig meewrote:Er is natuurlijk wel tweemaal een waarschuwing geweest dat het bijna is uitverkocht..
Nee jij zegt naast het net vissen, dus ik ben benieuwd wat je dan wél gevangen hebt.wrote:Ooh je doelt op die HHZ tickets die ik zonder winst netjes geruild heb voor een Scantraxx 15 Years kaartje?wrote:Oh waar heb je per ongeluk dan een kaartje voor gehaald?Kan ik je niet aan helpen, misschien kan Miwer wat voor je betekenen.
Hmm opzich niet al te veel, zekerheidjes zijn: HHZ, Thunderdome, 15 Years Scantraxx en Qlimax. Mocht ik kaartje kunnen scoren voor VWAB zou lekker zijn, dan vier ik mijn verjaardag daar.wrote:Nee jij zegt naast het net vissen, dus ik ben benieuwd wat je dan wél gevangen hebt.