Aanwezig bij de bier meeting met n maat. 
wrote:+1 op de lijst. Ben wel bij
wrote:wrote:Biermeeting, count me in
Ik ga met de bus van Melvin! Zie je binnen!wrote:K ga met willem met de trein, dus je kunt altijd mee!wrote:Heel impulsief kaartje aangeschaft zojuist. Geen idee met wie/hoe ik ga, maar dat zien we dan wel weer
Gezellig m8!wrote:Ik ga met de bus van Melvin! Zie je binnen!wrote:K ga met willem met de trein, dus je kunt altijd mee!wrote:Heel impulsief kaartje aangeschaft zojuist. Geen idee met wie/hoe ik ga, maar dat zien we dan wel weer
wrote:Met lichte kippenvel plaatsen we dit bericht. Door jullie kunnen we namelijk zeggen dat Vroeger Was Alles Beter met nog meer dan een maand te gaan wederom volledig is uitverkocht!
Samen gaan we er op 14 oktober een enorm feest van maken. Alle artiesten staan te springen om achter de draaitafels plaats te nemen en hun favoriete klanken van weleer aan jullie ten gehore te brengen.
Bedankt, bedankt en nogmaals bedankt!
Haha dit dus. 14:35 het kaartje gekocht zaterdag.wrote:Blij dat ik vlak voor Q-Base nog een kaartje had gehaald
wrote:Ticket binnenBiermeeting kan ik niet beloven, meestal vergeet ik zoiets of wil ik niet weg van m'n plek. Maarja bier = bier dus wie weet.