Jaaa biermeeting.wrote:De kaarten gaan hard! We zitten bijna op 90% en daarmee is VWAB bijna uitverkocht. Wil je je aansluiten bij de Jongens van de Onderwereld haal dan snel je ticket bij Primera of http://www.vwab.nl
En zullen we dan maar een biermeeting organiseren?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Rond een uurtje of 4 al lekker braken tegen de steunpilarenwrote:Iets met een gegeven paardwrote:Met een 'happy hour' voor een bepaalde tijd waarbij bier een half muntje kost en despo 1 muntje??
Ja wat moet ik me dan bij een biermeeting voorstellenwrote:Iets met een gegeven paardwrote:Met een 'happy hour' voor een bepaalde tijd waarbij bier een half muntje kost en despo 1 muntje??
Met z'n allen proosten op een plek, een rondje van de zaak, weet ik t.wrote:Ja wat moet ik me dan bij een biermeeting voorstellenwrote:Iets met een gegeven paardwrote:Met een 'happy hour' voor een bepaalde tijd waarbij bier een half muntje kost en despo 1 muntje??. Wat mij betreft is het het hele feest een biermeeting haha
Krijg je alweer flashbacks?wrote:Rond een uurtje of 4 al lekker braken tegen de steunpilarenwrote:Iets met een gegeven paardwrote:Met een 'happy hour' voor een bepaalde tijd waarbij bier een half muntje kost en despo 1 muntje??
Staat in mijn top 5 van meest memorabele feest momenten hahawrote:Krijg je alweer flashbacks?wrote:Rond een uurtje of 4 al lekker braken tegen de steunpilaren
Dat was voor mij een mooie kennismaking met de Job die dag 
Heel impulsief kaartje aangeschaft zojuist. Geen idee met wie/hoe ik ga, maar dat zien we dan wel weer 
Reisleider Melvin, kom er maar in.wrote:Heel impulsief kaartje aangeschaft zojuist. Geen idee met wie/hoe ik ga, maar dat zien we dan wel weer
Biermeeting! Zie jullie allemaal linksvoor 
We gaan een biermeeting organiseren linksvoor bij de bar. Kunnen we een lijstje maken met Hardtraxxers die hier aanwezig zullen zijn?
Oh..voor diegene die aanwezig willen zijn bij de biermeeting..

Joee ik!
. Samen met twee vrienden buiten HT
Last edited by RoyAPO on , edited 1 time in total.
Moeten we daar ook onze +1 of +2 bij rekenen?wrote:We gaan een biermeeting organiseren linksvoor bij de bar. Kunnen we een lijstje maken met Hardtraxxers die hier aanwezig zullen zijn?![]()
Topwrote:We gaan een biermeeting organiseren linksvoor bij de bar. Kunnen we een lijstje maken met Hardtraxxers die hier aanwezig zullen zijn?![]()
Als iemand nog een kaartje moet hebben, zou iemand die van mij dan willen overkopen? Ik kom er net achter dat een combiticket met de bus een stuk voordeliger is voor mij.
#TB naar Rebirthwrote:Rond een uurtje of 4 al lekker braken tegen de steunpilarenwrote:Iets met een gegeven paardwrote:Met een 'happy hour' voor een bepaalde tijd waarbij bier een half muntje kost en despo 1 muntje??
Kaartje is binnen, ik ben aanwezig bij de biermeeting met m'n vriendin.
Last edited by Joey on , edited 1 time in total.
Uiteraard aanwezig bij de biermeeting, gaat weer mooi worden! 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
K ga met willem met de trein, dus je kunt altijd mee!wrote:Heel impulsief kaartje aangeschaft zojuist. Geen idee met wie/hoe ik ga, maar dat zien we dan wel weer