Nope is deze fotowrote:Vind die rechts naast Bioweapon ook wat van MC Da Syndrome weg hebben.

Nope is deze fotowrote:Vind die rechts naast Bioweapon ook wat van MC Da Syndrome weg hebben.

Ja nu je het zegt. Scope-DJ is het sws, A-lusion is het denk ik idd nietwrote:Ik zie er geen A-Lusion in eigenlijk. Scope zou nog wel kunnen.
Lijkt er wel op! Davide Sonar dus nicewrote:
Helemaal rechts?
Misschien doen ze hierna nog een rondewrote:Maar dit zal toch niet alles zijn? Tot nu toe best prima. Maar hoop op nog wat verassende namen imo
Wat je zegt inderdaadwrote:Maar dit zal toch niet alles zijn? Tot nu toe best prima. Maar hoop op nog wat verassende namen imo
Opzich wel jammer, lange sets was geniaal geweest.wrote:Wat je zegt inderdaadwrote:Maar dit zal toch niet alles zijn? Tot nu toe best prima. Maar hoop op nog wat verassende namen imo

Deze dan? Ik zag namelijk ook een kraag op die silhouetwrote:Niet zo zeker of dat Technoboy is helemaal links, heb die foto van de vorige pagina er overheen gelegd, maar de schouders kwamen niet helemaal overeen
Hier nog een versie met TBY: http://i.imgur.com/tTaCmoh.pngMaar zoals je ziet komt die schouder niet overeen, maar wie weet is z'n silhouet wel bewerkt

Nee dat is deze fotowrote:@ShatterDJ Thx, post geupdated
Capuchon vooraan is Distractor.