Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 20:11 
 
Hardtraxxer

pim__ schreef:
wie is dat met die bril?

:x :x :x :x :x
Davide Sonar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 20:20 
 
Hardtraxxer

Ik zie het niet gebeuren, maar namen als The R3bels, Ivan Carsten en/of Francesco Zeta moeten toch wel te boeken kunnen zijn? Ik vind deze namen opzich wel groot genoeg om op de line-up te zetten als je toch al genoeg headliners hebt. Neem aan dat deze 3 niet heel duur zijn en vliegtickets kosten tegenwoordig vgm ook bijna niks meer.

Zelfde geldt trouwens voor Abyss & Judge. Desnoods doe je alleen Abyss aangezien Judge tegenwoordig Justin Prime is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
B-Front, Noisecontrollers & Bioweapon zijn cool.
Hoop op nog wat verrassende namen.


Werd hier nog niet echt heel vrolijk van
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 20:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Of laat Zany een Southstylers set draaien, of Tuneboy een Hardstyle Masterz set.

Voor de zoveelste keer Nothing Else Matters zit ik ook niet op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 20:33 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Of laat Zany een Southstylers set draaien, of Tuneboy een Hardstyle Masterz set.

Voor de zoveelste keer Nothing Else Matters zit ik ook niet op te wachten.

Ja dit soort manieren zouden ook kunnen. Of artiesten meegeven dat ze niet alleen maar hitjes moeten draaien, maar dat zal NOOIT lukken.

Laidback Luke had ooit een prachtige quote
Benny Rodrigues schreef:
It's not about the hits you play, 'cause everyone can play the hits. It's about what can you play in between the hits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Da tweekaz een keer op zo een feest is fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Of laat Zany een Southstylers set draaien, of Tuneboy een Hardstyle Masterz set.


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Da tweekaz een keer op zo een feest is fijn.


Beter niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet waarom iedereen zo'n hoge verwachtingen had/heeft van de line-up. De vorige editie blonk ook niet uit vanwege een spectaculaire line-up, maar vooral vanwege de goede sfeer en variatie in de sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel, hebben leuke plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super fijn ik wacht het gewoon ff af, is toch letterlijk 2 straten verder dus komt goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het eigenlijk wel prima tot nu toe. The Pitcher, B-Front en Bioweapon zijn gewoon hele chille namen sowieso die niet per se alleen maar hitjes zullen draaien. Ook nog twee italiaantjes, waarvan technoboy wel de mindere
helaas. Maar davide sonar wel gewoon chill. Hopelijk brengt Noisecontrollers wat William Syndrome platen met zich mee en platen als Interview, dissonance, creatures etc..
Scope DJ wat minder enthousiast over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 21:27 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Ik snap niet waarom iedereen zo'n hoge verwachtingen had/heeft van de line-up. De vorige editie blonk ook niet uit vanwege een spectaculaire line-up, maar vooral vanwege de goede sfeer en variatie in de sets.

Van mij zijn geen verwachtingen, het is gewoon hoop die ik altijd uitspreek bij classic feesten/stages :P

Ik kan gewoon niet geloven dat het niet mogelijk is om wat andere namen die ik al benoemd heb te boeken of dat artiesten wat originelere tracklists neerzetten. Het is net alsof organisaties denken dat de kaartverkoop van classic feesten drastisch omlaag gaat of dat artiesten denken dat hun set anders niet leuk genoeg is voor het publiek als die artiest een paar hitjes omwisselt voor (iets) onbekendere tracks. Het maakt niet uit dat een artiest hitjes draait, maar het gaat om de tracks die je tussen de hits draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop overigens ook heel erg nog op namen als The R3bels, Activator, Theracords Classics en Headhunterz (maar deze zou wel niet haalbaar zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 08:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik hoop overigens ook heel erg nog op namen als The R3bels, Activator, Theracords Classics en Headhunterz (maar deze zou wel niet haalbaar zijn).


Echt superveel mensen willen The R3bels zien. Waarom laten ze een andere artiest (Bijvoorbeld Jones) geen R3bels tribute set doen? Denk serieus dat je hier nog mensen mee trekt ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geck-o staat op geinteresseerd op fb. Laten we hopen dat hij niet alleen als bezoeker gaat. :yes:

Trouwens een area 2 met wat namen zoals The R3bels, Geck-o, Southstylers, Zatox (eerst USB controleren), Thera, The Geminizers enzo lijkt me enorm vet. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige mensen hier kunnen ook echt niet realistisch zijn he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Sommige mensen hier kunnen ook echt niet realistisch zijn he :lol:

Dromen mag altijd toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dit is de volledige lineup dan toch al? Alle verdachten voorspoedig bekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien niet realistisch nee. Maar veel
Organisaties helpen het 'classic' concept om zeep door constant dezelfde namen maar te blijven boeken. Op een gegeven moment heeft iedereen al die namen wel gezien en zullen ze toch verder moeten. The pitcher/Michel pollen hebben het dan weer goed, omdat ze die recovered sets hebben waar ze dus nieuwe platen kunnen draaien die niemand kent.
Afgelopen editie veel platen gehoord die ik nog nooit had gehoord. Dj's durfde ook echt wat platen te draaien buiten de hitjes om. Geef de dj's dan wat meer draaitijd zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Maar dit is de volledige lineup dan toch al? Alle verdachten voorspoedig bekend

Ik denk dat ze alleen de bekendere dj's op de poster/flyer zetten om de mensen te lokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 11:31 
 
Organisator
Avatar gebruiker

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we eerst de volledige line-up eens afwachten! Verder wel mee eens hoor, ik zou ook graag eens een verrassende act a la The R3belz oid zien. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line-up tot nu toe. Hoop overigens niet op een tweede stage. Vond de enkele stage vorige editie echt top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Was het de vorige keer druk trouwens? Na de tijd foto's voorbij zien komen en het leek behoorlijk volgepropt

Het was wel druk ja. Maar het was nog wel te doen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten