wrote:wie is dat met die bril?
Davide Sonar
wrote:wie is dat met die bril?
Werd hier nog niet echt heel vrolijk vanwrote:B-Front, Noisecontrollers & Bioweapon zijn cool.
Hoop op nog wat verrassende namen.
Ja dit soort manieren zouden ook kunnen. Of artiesten meegeven dat ze niet alleen maar hitjes moeten draaien, maar dat zal NOOIT lukken.wrote:Of laat Zany een Southstylers set draaien, of Tuneboy een Hardstyle Masterz set.
Voor de zoveelste keer Nothing Else Matters zit ik ook niet op te wachten.
wrote:It's not about the hits you play, 'cause everyone can play the hits. It's about what can you play in between the hits.
wrote:Of laat Zany een Southstylers set draaien, of Tuneboy een Hardstyle Masterz set.
Beter nietwrote:Da tweekaz een keer op zo een feest is fijn.
Van mij zijn geen verwachtingen, het is gewoon hoop die ik altijd uitspreek bij classic feesten/stageswrote:Ik snap niet waarom iedereen zo'n hoge verwachtingen had/heeft van de line-up. De vorige editie blonk ook niet uit vanwege een spectaculaire line-up, maar vooral vanwege de goede sfeer en variatie in de sets.
Echt superveel mensen willen The R3bels zien. Waarom laten ze een andere artiest (Bijvoorbeld Jones) geen R3bels tribute set doen? Denk serieus dat je hier nog mensen mee trekt ook.wrote:Ik hoop overigens ook heel erg nog op namen als The R3bels, Activator, Theracords Classics en Headhunterz (maar deze zou wel niet haalbaar zijn).
Dromen mag altijd toch.wrote:Sommige mensen hier kunnen ook echt niet realistisch zijn he
Ik denk dat ze alleen de bekendere dj's op de poster/flyer zetten om de mensen te lokken.wrote:Maar dit is de volledige lineup dan toch al? Alle verdachten voorspoedig bekend