Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry hoor maar denk echt dat heel weinig mensen bekend zijn met het oude werk van Degos & Re-Done. Past het bovendien wel bij het tijdconcept?

Deepack hoef ik ook echt niet te zien. Is ook voornamelijk een hitjesparade en zij hebben ook snel de neiging om uit het tijdconcept te stappen met platen als Year of Summer etc. Nee dankje. Bovendien heb ik die MC ook gewoon op de tijdmachine vorig jaar het hee-hoo horen inzetten :sick: , net zoals die ook altijd doet op power hour. Gelukkig sloeg het niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Davide Sonar draaide die, compleet onverwachts, maar niet minder leuk ^^

Ah ja, supervet! Herkende ´t eerst niet en dacht dat ie Gunz teasede. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:50 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Ik zou B-Front graag nog een keer willen. En een re-run van een legendarische set, zoals Donkey Rollers hebben gedaan met hun Defqon 2005 set.


B-Front op Q-Base 2009 zou wel vet zijn! Wat heb ik die vaak geluisterd zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Sorry hoor maar denk echt dat heel weinig mensen bekend zijn met het oude werk van Degos & Re-Done. Past het bovendien wel bij het tijdconcept?

Deepack hoef ik ook echt niet te zien. Is ook voornamelijk een hitjesparade en zij hebben ook snel de neiging om uit het tijdconcept te stappen met platen als Year of Summer etc. Nee dankje. Bovendien heb ik die MC ook gewoon op de tijdmachine vorig jaar het hee-hoo horen inzetten :sick: , net zoals die ook altijd doet op power hour. Gelukkig sloeg het niet aan.

Het gaat er ook niet zo zeer om of de grote massa op Degos & Re-Done zit te wachten. Maar ik wel. Lijkt me heel vet. ^^

Deepack & Luna leek mij wel redelijk wat kunnen worden. Alleen denk ik dat je naar kleinere feesten moet gaan om echt verrassende platen te horen. DJ's zullen altijd terug grijpen naar aardig wat hitjes. Ik denk dat 80% van de bezoekers zaterdag het ook echt niet boeit dat ze 2x JDX - Live The Moment hebben gehoord. Denk dat zelfs een VWAB daar al te groot voor is. Het is natuurlijk zo dat vooral de grotere namen jaren lang vooral hun eigen hits en hits van anderen draaien. Dus misschien ook minder de "vergeten" platen in het oog hebben. De echte top dj's zijn misschien niet het meest geschikt voor dit concept om gevarieerde lijstjes te krijgen. De minder grote namen kunnen dat om 1 of andere reden wat makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Sorry hoor maar denk echt dat heel weinig mensen bekend zijn met het oude werk van Degos & Re-Done. Past het bovendien wel bij het tijdconcept?


Niet per se eigen werk, maar Degos & Re-Done draaiden 'vroeger' altijd al gevarieerde lijstjes met veel oude nummers die je nooit meer hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig zijn we wel allemaal REDELIJKE voorstellen aan het doen man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Het is natuurlijk zo dat vooral de grotere namen jaren lang vooral hun eigen hits en hits van anderen draaien. Dus misschien ook minder de "vergeten" platen in het oog hebben. De echte top dj's zijn misschien niet het meest geschikt voor dit concept om gevarieerde lijstjes te krijgen. De minder grote namen kunnen dat om 1 of andere reden wat makkelijker.

Het mooie is dat de geschiedenis zich letterlijk herhaalt met dezelfde platen, artiesten en hetzelfde publiek alleen dan allemaal 5 jaar ouder. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Numbers Remix

Headhunterz vind ik wel echt een minder interessante naam moet ik zeggen. Eigenlijk alles de afgelopen jaren (tijdens z'n afwezigheid) wel voorbij zien komen.

Oh ja, wie draaide deze eigenlijk? Geniaal


Holy :oh:
Geen idee of Krusaders nog leven of uberhaupt kunnen draaien, maar zou hun tracks graag live horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Gelukkig zijn we wel allemaal REDELIJKE voorstellen aan het doen man man man


Nou ja, daar zijn er ook genoeg van genoemd :P Is aan de organisatie om te bepalen wanneer iets haalbaar en wenselijk is of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Holy :oh:
Geen idee of Krusaders nog leven of uberhaupt kunnen draaien, maar zou hun tracks graag live horen ^^

Uit elkaar en een van de twee maakt iets van house ofzo. Wel dikke platen ja, maar het zijn er maar 4 in totaal dus dat zet ook niet zoveel zoden aan de dijk dan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Het mooie is dat de geschiedenis zich letterlijk herhaalt met dezelfde platen, artiesten en hetzelfde publiek alleen dan allemaal 5 jaar ouder. :lol:

Ja dat is het eigenlijk ook. Wildstylez staat al jaren voor groot publiek. Ook toen. En draaide in die tijd dus ook de hitjes. Want anders staan er veel te veel dagjes mensen stil. Dat kan niet. Terwijl de wat minder grote namen voor meer "liefhebbers" draaien en dus ook toen meer verrassende plaatjes draaiden en nu nog steeds.

Probleem is alleen dat VWAB niet zonder de grote namen kan. Want op die namen verkoop je de meeste kaarten. Lastige kwestie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 11:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Het mooie is dat de geschiedenis zich letterlijk herhaalt met dezelfde platen, artiesten en hetzelfde publiek alleen dan allemaal 5 jaar ouder. :lol:

Ja dat is het eigenlijk ook. Wildstylez staat al jaren voor groot publiek. Ook toen. En draaide in die tijd dus ook de hitjes. Want anders staan er veel te veel dagjes mensen stil. Dat kan niet. Terwijl de wat minder grote namen voor meer "liefhebbers" draaien en dus ook toen meer verrassende plaatjes draaiden en nu nog steeds.

Probleem is alleen dat VWAB niet zonder de grote namen kan. Want op die namen verkoop je de meeste kaarten. Lastige kwestie.

Je moet het maar durven, er zijn genoeg liefhebbers om een zaal te vullen, het is alleen zo dat misschien niet al die liefhebbers kunnen op die datum waardoor je al minder mensen trekt. Een paar grote namen erbij kan altijd, is aan de organisatie om een goede middenweg te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep, en daarom moet je gewoon genieten van de momenten dat een grotere naam opeens wel een verrassende plaat draait. ^^ En Shockerz doet het wel goed qua mix tussen grote namen en wat minder grote. Tatanka & Activator verkoop je geen kaarten meer door maar draaiden wel de lekkerste set misschien wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 11:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
_theon_ schreef:
Solutio (& The I's)

Ik zou een moord doen om ooit nog zo'n setje mee te kunnen maken.


Ook zonder moord zou ik wel als Psyched zo'n set willen neerzetten hoor. Een soort TiLLT tribute ofzo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Fuzzylogic schreef:
_theon_ schreef:
Solutio (& The I's)

Ik zou een moord doen om ooit nog zo'n setje mee te kunnen maken.


Ook zonder moord zou ik wel als Psyched zo'n set willen neerzetten hoor. Een soort TiLLT tribute ofzo :thumbup:


Shockerz, lezen jullie mee? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 11:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Fuzzylogic schreef:
_theon_ schreef:
Solutio (& The I's)

Ik zou een moord doen om ooit nog zo'n setje mee te kunnen maken.


Ook zonder moord zou ik wel als Psyched zo'n set willen neerzetten hoor. Een soort TiLLT tribute ofzo :thumbup:

#HYPE
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Deze jongen is later toch verwijderd van het evenement hoor. (Incident linksvoor)

Wat betreft de kwestie van de gestolen shirts. We hebben inmiddels een mail ontvangen van Twan en gaan dit achter de schermen oplossen. Het zal verder geen gevolgen hebben voor biermeetings etc in de toekomst. Iedereen maakt wel eens fouten en zolang het netjes opgelost kan worden is er niks aan de hand. We betreuren het wel maar om daar in te blijven hangen wordt niemand wijzer van.


We zijn druk bezig met Shockerz natuurlijk maar ook met nieuwe concepten en de volgende editie van VWAB.
Welke namen willen jullie zien? Laat het wel reëel, The Reb3lz bijvoorbeeld is niet te boeken, en van sommige artiesten weten we dat aan het concept houden lastig is ook al brief je ze nog zo goed.

The Machine, Zany & The Beholder, Thera, Activator solo, Blademasterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
TSFH schreef:
Sorry hoor maar denk echt dat heel weinig mensen bekend zijn met het oude werk van Degos & Re-Done. Past het bovendien wel bij het tijdconcept?


Niet per se eigen werk, maar Degos & Re-Done draaiden 'vroeger' altijd al gevarieerde lijstjes met veel oude nummers die je nooit meer hoort.


Ja oke. In dat opzicht ben ik ook wel voorstander :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net als sommigen hier dacht ik aan The Geminizers voor de volgende editie. Ze hebben altijd gevarieerde lijstjes, het mixwerk is meer dan prima en het beukgehalte is hoog. Enige 'nadeel' dat ik bij het boeken van een naam als The Geminizers zie is het gebrek aan naamsbekendheid. Helemaal als het gaat om een act die later op de dag staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De Grote hal heeft een afmeting van 48 bij 32 meter en de Kleine zaal is 28 bij 16 meter.


Hint hint hint

https://www.msedb.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Citaat:
De Grote hal heeft een afmeting van 48 bij 32 meter en de Kleine zaal is 28 bij 16 meter.


Hint hint hint

https://www.msedb.nl/


Als je die zaal er bij zou pakken en vervolgens met zo'n (toch behoorlijk realistische) line-up aan zou komen zetten verkoop je toch zeker wel uit. En als je dan zo'n line-up neer zet gooi je er wat mij betreft €12,50 op de ticketprijs bovenop voor die tweede zaal.

Zaal 1
Headhunterz
Wildstylez
Frontliner
Angerfist
B-Front vs Noisecontrollers
Josh & Wesz vs D-Block & S-Te-Fan
Zany & The Beholder
Donkey Rollers Live
Crypsis
Hardstyle Masterz Live
Jones vs Luna

Zaal 2
Deepack & Pavo
The Prophet
Delete
Activator
The Machine vs Sasha F
Degos & Re-Done vs Titan
Psyched (TiLLT Special)
Geck-O
AVIO Live
Chain Reaction
Beat Providers
The Geminizers
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 12:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat ik nog echt graag op een classics feest zou willen zien:

- Zany een Southstylers live-set laten doen
- Tuneboy een Hardstyle Masterz live-set laten doen
- Activator solo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie weet is die zaal trouwens totaal niet geschikt voor dit soort feesten/evenementen, maar zag het staan op de site.

Deepack, Pavo en The Prophet kun je trouwens neerzetten waar je wilt, maar die draaien gewoon ongeveer hetzelfde wat ze op de main zouden draaien. Dat is mijn ervaring althans met de OJKB stages op Tijdmachine en Craft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n tweede zaal zou perfect zijn! Misschien wel interessant voor VWAB om door te groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Deepack, Pavo en The Prophet kun je trouwens neerzetten waar je wilt, maar die draaien gewoon ongeveer hetzelfde wat ze op de main zouden draaien. Dat is mijn ervaring althans met de OJKB stages op Tijdmachine en Craft.

Die tweede zaal bedoelde ik in de line-up die ook poste ook niet anders qua concept dan de mainzaal. Gewoon zelfde jaren.
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten