Shockerz-Events schreef:
We zijn druk bezig met Shockerz natuurlijk maar ook met nieuwe concepten en de volgende editie van VWAB.
Welke namen willen jullie zien? Laat het wel reëel, The Reb3lz bijvoorbeeld is niet te boeken, en van sommige artiesten weten we dat aan het concept houden lastig is ook al brief je ze nog zo goed.
Ik zou wel eens een keer een Noisecontrollers alias set willen zien met platen van Williams Syndrome, SMD, Roughstyler, Killer Clown etc. Aangevuld met plaatjes die je niet zo vaak meer hoort (Robots Dream, Dissonance, Always Black bijv)
Ook zou ik Crypsis en Frontliner wat vaker op classic feesten willen zien. Crypsis altijd goed voor het beukwerk. Frontliner moet zich dan wel aan het tijdconcept houden!
Abyss & Judge zou ik ook heeeel graag een keer willen zien!
Dozer & The Beholder lijkt me ook wel vet!
Ook E-Force als Beat Providers zou ik erg toejuichen en wil ik ooit nog een keer zien! Jammer dat The R3bels niet haalbaar is.
Als laatste sta ik ook wel achter 1.5 uur setjes. Komt de variatie alleen maar ten goede
Dusss....... op willekeurige volgorde Suggesties qua namen voor de volgende editie:
-Noisecontrollers (met veel alias platen dus)
-B-Front (wegens varierende setjes)
-E-Force a.k.a. Beat Providers
-Crypsis
-Abyss & Judge
-Zany & The Beholder
-Dozer
-Frontliner (wel aan tijdconcept houden)
-Theracords Classics
-Wildstylez (die clubbin erbij pakt en ook wat
Outsiders plaatjes draait)
-Activator solo!!!!!
-The KGB'S
-Dj Phil TY lijkt me ook erg vet!
-Gewoon een willekeurige italiaan die goeie saifam shit erop gooit en niet traag mixed. Tatanka is denk ik wel goeie toch?
-The Pitcher solo of met Slim Shore (maar dan wel iets langer dan uur wel. Uur en een kwartier ofzo)
-Headhunterz
-Ivan Carsten
-Avio
-Misschien Max Enforcer weer?
Jullie zijn top bezig als organisatie!