Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 22:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Minder zeiken meer nagenieten: hardstyle/diffused-vroeger-was-alles-beter-cooling-down-t61278.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Uh ff hoor. Jij doet iets doms op een feest, typt een stoer bericht hier waardoor wij (zie hieronder) er - geheel terecht trouwens - kut op komen te staan. Vervolgens neem je anderhalve dag om met een vaag bericht te komen waaruit nog steeds niet blijkt wat je gedaan hebt. Prima, maar dan kan je je je quasi-verontwaardigde act achterwege laten. Bewaar dit gedoe lekker voor ergens ver weg op Facebook. Of gedraag je überhaupt gewoon man, dan valt er ook geen mening over je te hebben.

Shockerz-Events schreef:
Sorry maar hopelijk ben je het met ons eens dat dit gewoon echt niet kan. Wij doen er alles aan om het zo vet mogelijk te maken, we zijn hier actief en we organiseren een biermeeting en dan worden we bestolen door een lid van dit forum?


MelvinFR schreef:
Dit dus, spijker op de kop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 23:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Idd en Timothy kan het weten, die heeft al zo vaak dingen gestolen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was trouwens de Villain bingokaart nog afgewerkt op het einde? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 00:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Als de organisatie aangeeft dat het netjes opgelost is, is het in orde. Toch? Twan is jullie geen verklaring schuldig lijkt me. En als je het dan toch zo graag wilt weten spreek je hem eens persoonlijk aan want hij geeft aan het best persoonlijk toe te willen lichten. Punt.


Eindelijk, iemand die het zegt zoals het is. Hou hier gewoon over op...

Btw, lang geleden dat ik nog zo een spierpijn heb gehad. Fatsoenlijk schijten lukte zelfs niet. Buik-en rugspieren werkten nog niet naar behoren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 01:11 
 
Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
Was trouwens de Villain bingokaart nog afgewerkt op het einde? xd


Heb hem niet veel gehoord. Leek ook dat ie t niet zo leuk vond? Althans zo kwam t soms over. Bij andere gigs staat ie er wat enthousiaster bij vgm. Vond het verder niet storend, niks mis mee.
Of tis me gewoon niet opgevallen, maar das dan ook n goed teken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Pipa schreef:
Er gaat sowieso een beweging komen dat er feestjes worden neergezet van 2008-2013. Dan heb ik genoeg raw namen die ik zou willen zien dan :thumbsup:

Dit zou ik ook heel erg toejuichen! Kan ook voor veel afwisseling zorgen door classics, oude raw platen en ‘nu-style’ zoals het toen genoemd werd, op een feest te hebben


Dit zou ik dus totaal niet toejuichen. Krijg je allemaal platen te horen als colors, lessons in love, lose my mind, year of summer, nee dankje! :sick: Bovendien weet je dan toch dat alle setjes wss 75% uit 2011-2013 platen zal bestaan. Maak maar lekker een apart feest aan met de tijdperiode van 2011/12-2014 ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Helicaze schreef:
Was trouwens de Villain bingokaart nog afgewerkt op het einde? xd


Heb hem niet veel gehoord. Leek ook dat ie t niet zo leuk vond? Althans zo kwam t soms over. Bij andere gigs staat ie er wat enthousiaster bij vgm. Vond het verder niet storend, niks mis mee.
Of tis me gewoon niet opgevallen, maar das dan ook n goed teken.

Viel inderdaad wel mee, maar er was echt iemand met een Bingokaart op z'n rug moest je het niet gezien hebben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
We zijn druk bezig met Shockerz natuurlijk maar ook met nieuwe concepten en de volgende editie van VWAB.
Welke namen willen jullie zien? Laat het wel reëel, The Reb3lz bijvoorbeeld is niet te boeken, en van sommige artiesten weten we dat aan het concept houden lastig is ook al brief je ze nog zo goed.


Ik zou wel eens een keer een Noisecontrollers alias set willen zien met platen van Williams Syndrome, SMD, Roughstyler, Killer Clown etc. Aangevuld met plaatjes die je niet zo vaak meer hoort (Robots Dream, Dissonance, Always Black bijv)

Ook zou ik Crypsis en Frontliner wat vaker op classic feesten willen zien. Crypsis altijd goed voor het beukwerk. Frontliner moet zich dan wel aan het tijdconcept houden!

Abyss & Judge zou ik ook heeeel graag een keer willen zien!
Dozer & The Beholder lijkt me ook wel vet!

Ook E-Force als Beat Providers zou ik erg toejuichen en wil ik ooit nog een keer zien! Jammer dat The R3bels niet haalbaar is.

Als laatste sta ik ook wel achter 1.5 uur setjes. Komt de variatie alleen maar ten goede :thumbsup:

Dusss....... op willekeurige volgorde Suggesties qua namen voor de volgende editie:
-Noisecontrollers (met veel alias platen dus)
-B-Front (wegens varierende setjes)
-E-Force a.k.a. Beat Providers
-Crypsis
-Abyss & Judge
-Zany & The Beholder
-Dozer
-Frontliner (wel aan tijdconcept houden)
-Theracords Classics
-Wildstylez (die clubbin erbij pakt en ook wat Outsiders plaatjes draait)
-Activator solo!!!!!
-The KGB'S
-Dj Phil TY lijkt me ook erg vet!
-Gewoon een willekeurige italiaan die goeie saifam shit erop gooit en niet traag mixed. Tatanka is denk ik wel goeie toch?
-The Pitcher solo of met Slim Shore (maar dan wel iets langer dan uur wel. Uur en een kwartier ofzo)
-Headhunterz
-Ivan Carsten
-Avio
-Misschien Max Enforcer weer?

Jullie zijn top bezig als organisatie! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gevarieerde beuksetjes: Chris One, B-Front, Dj Thera en Activator

The Machine lijkt me ook erg vet.

Misschien is het wel eens fijn om een heel label neer te pleuren voor een 2-2,5 uur durende set ofzo. Fusion Allstars of heel de Italiaanse stal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 08:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eventueel kun je ClockArtz of The Geminizers ook nog wel vragen voor zo'n setje

Hebben in het verleden dat ook goed gedaan qua setjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 08:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Idd en Timothy kan het weten, die heeft al zo vaak dingen gestolen.

Hahaha :lol:

En nog @Pipa, welk persoon dat uberhaupt naar een hs feest gaat heeft nog nooit in een kroeg of een ander random feest de genoemde nummers gehoord. Dan leef je wel heel erg onder een steen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 08:18 
 
Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
Gevarieerde beuksetjes: Chris One, B-Front, Dj Thera en Activator

The Machine lijkt me ook erg vet.

Misschien is het wel eens fijn om een heel label neer te pleuren voor een 2-2,5 uur durende set ofzo. Fusion Allstars of heel de Italiaanse stal.


Delete :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 08:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Eventueel kun je ClockArtz of The Geminizers ook nog wel vragen voor zo'n setje

Hebben in het verleden dat ook goed gedaan qua setjes

Geminizers op Dreamfields vorig jaar was bril-jant. Zelden zo'n vette set gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 09:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Idd en Timothy kan het weten, die heeft al zo vaak dingen gestolen.

Harten. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Idd en Timothy kan het weten, die heeft al zo vaak dingen gestolen.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 09:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylez, Crypsis en Menace II Society zou ik graag zien :thumbsup:
Wel benieuwd waarom er geen februari editie is? Er lijkt iig meer dan voldoende animo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
We zijn druk bezig met Shockerz natuurlijk maar ook met nieuwe concepten en de volgende editie van VWAB.
Welke namen willen jullie zien? Laat het wel reëel, The Reb3lz bijvoorbeeld is niet te boeken, en van sommige artiesten weten we dat aan het concept houden lastig is ook al brief je ze nog zo goed.

Even serieus nagedacht over wat mij een top line up lijkt, willekeurige volgorde:
- Degos & Re-Done
- High Voltage
- Crypsis
- Deepack & Luna
- Pavo
- Tat & Zat
- Headhunterz
- Frequencerz
- The Beholder & Zany
- Blademasterz LIVE
- Project One LIVE

Weet alleen niet of Headhunterz/Project One echt reëel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou bij HHZ niet weten waarom niet. Hij draait weer gewoon HS en lijkt me dan ook dat ie wel te boeken is voor classicsetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke oude Wildstylez kneiter draaide B-Front ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project One - Numbers (wildstylez remix) als ik het me goed herinner. Single sound was ook retevet, volgens mij gedraaid door Slim shore & The Pitcher?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Numbers Remix

Headhunterz vind ik wel echt een minder interessante naam moet ik zeggen. Eigenlijk alles de afgelopen jaren (tijdens z'n afwezigheid) wel voorbij zien komen.

Oh ja, wie draaide deze eigenlijk? Geniaal

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Davide Sonar draaide die, compleet onverwachts, maar niet minder leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Zou bij HHZ niet weten waarom niet. Hij draait weer gewoon HS en lijkt me dan ook dat ie wel te boeken is voor classicsetjes

Ja weet ook niet waarom het niet zou kunnen maar heb toch ergens het idee dat we hem niet zo snel op zo'n evenement zullen zien. Ookal weet ik dat we bij Headhunterz vooral zn oude hits kunnen verwachten en weinig verrassingen lijkt het met toch wel heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou B-Front graag nog een keer willen. En een re-run van een legendarische set, zoals Donkey Rollers hebben gedaan met hun Defqon 2005 set.

Misschien is het ook wel leuk om het eerste setje van de dag te limiteren tot 2005-2008, de tweede set tot 2005-2009, de derde set tot 2005-2010, en vervolgens gewoon t/m 2011. Of desnoods alleen de eerste set limiteren. Ik hoor veel te weinig platen van die eerste paar jaren.

Edit: Psyched die een TiLLT set neerzet zou ook leuk zijn.
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten