Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of die 2e zaal gewoon met wat 'amateurs' en minder grote namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat me wel opvalt is dat veel namen die in de suggesties gegeven worden richting de kant van (wat we nu noemen) raw op gaan. Komt dat door het feit dat de line-ups die we nu vaak zien hier een gebrek aan hebben?

Als ik eens wat line-ups voor de geest haal werd er laatste tijd wel vaak afgesloten met één of twee acts die je 'raw' zou kunnen noemen maar het overgrote deel van de line-up bevat dit niet (inb4 'vroeger was hardstyle gewoon hardstyle'.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wat me wel opvalt is dat veel namen die in de suggesties gegeven worden richting de kant van (wat we nu noemen) raw op gaan. Komt dat door het feit dat de line-ups die we nu vaak zien hier een gebrek aan hebben?

Wat mij betreft wel. Naar mijn mening krijgt raw hardstyle veel te weinig aandacht bij classic feesten, dus waarom niet een mainzaal die met name op de euforische classics is gericht, en een tweede zaal waar de hardere classics gedraait worden? Bij niet classics feesten is er ook vrijwel altijd een raw stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie 't liefst dat VWAB gewoon in 1 zaal blijft ipv er nog een extra zaal bij te knallen zoal hiervoor voorgesteld wordt. Juist doordat het maar in 1 zaal is, is er zo'n goeie sfeer en gezelligheid. Verder zijn de geboekte namen de afgelopen 2 edities dik in orde, dus hoef ik niet persee van zaal te wisselen omdat er een mindere artiest in de hoofdzaal zou staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 13:43 
 
Hardtraxxer

Alle sets zijn opgenomen en komen binnenkort online :loving: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Shockerz kan ook even in dit topic kijken:

off-topic/concept-de-tijdmachine-raw-mixed-by-bionicle-t59386.html

Om wat ideeën op te doen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Alle sets zijn opgenomen en komen binnenkort online :loving: :thumbsup:

Zeker?
Vorige keer waren ze ook opgenomen en kwam alleen Ran-D dus online een weekje voor deze editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 13:57 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Kwami schreef:
Alle sets zijn opgenomen en komen binnenkort online :loving: :thumbsup:

Zeker?
Vorige keer waren ze ook opgenomen en kwam alleen Ran-D dus online een weekje voor deze editie.


vwab op fb Messenger schreef:
We zijn inmiddels helemaal bijgekomen van afgelopen zaterdag. Was je erbij? We zijn ontzettend benieuwd hoe jij het hebt ervaren.

Alle sets zijn opgenomen en we doen ons best om ze binnenkort online te kunnen zetten.

Meld jezelf nu alvast aan voor 2018 om niets te hoeven missen: https://www.facebook.com/events/1710612258949785/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Ik zie 't liefst dat VWAB gewoon in 1 zaal blijft ipv er nog een extra zaal bij te knallen zoal hiervoor voorgesteld wordt. Juist doordat het maar in 1 zaal is, is er zo'n goeie sfeer en gezelligheid. Verder zijn de geboekte namen de afgelopen 2 edities dik in orde, dus hoef ik niet persee van zaal te wisselen omdat er een mindere artiest in de hoofdzaal zou staan.


Ben het hier wel mee eens. Vind het hier juist heel tof dat er maar een zaal is. Niet te groot allemaal, komt de sfeer ten goede als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Naad schreef:
Ik zie 't liefst dat VWAB gewoon in 1 zaal blijft ipv er nog een extra zaal bij te knallen zoal hiervoor voorgesteld wordt. Juist doordat het maar in 1 zaal is, is er zo'n goeie sfeer en gezelligheid. Verder zijn de geboekte namen de afgelopen 2 edities dik in orde, dus hoef ik niet persee van zaal te wisselen omdat er een mindere artiest in de hoofdzaal zou staan.


Ben het hier wel mee eens. Vind het hier juist heel tof dat er maar een zaal is. Niet te groot allemaal, komt de sfeer ten goede als je het mij vraagt.


Dit! Plus alle bekenden gemakkelijk te vinden en bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 14:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben ook geen 2 zalen fan, vooral niet met dit soort concepten. Te veel overlap en vaak kwalitatief gezien veel slechter dan de grote zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inderdaad gewoon in 1 zaal laten, een wat meer out of the box naam zou leuk zijn maar zoals dit jaar was ook gewoon dikke prima. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 14:22 
 
Hardtraxxer

Fluxion schreef:
Inderdaad gewoon in 1 zaal laten, een wat meer out of the box naam zou leuk zijn maar zoals dit jaar was ook gewoon dikke prima. :thumbup:

Ook sowieso voorstander van één zaal. Maar misschien muzikaal wat breder, beginnen met harddance/trance en eindigen met early hc
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankzij dit feest een geweldige nieuwe avatar :clap:
Thanks Fuzzy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dankzij dit feest een geweldige nieuwe avatar :clap:
Thanks Fuzzy!


Ja, echt geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Fluxion schreef:
Inderdaad gewoon in 1 zaal laten, een wat meer out of the box naam zou leuk zijn maar zoals dit jaar was ook gewoon dikke prima. :thumbup:

Ook sowieso voorstander van één zaal. Maar misschien muzikaal wat breder, beginnen met harddance/trance en eindigen met early hc


Denk dat je hierdoor wel een veel selectievere doelgroep aanspreekt. Ik zou het helemaal niet erg vinden om een tweede zaal hierbij te hebben maar die dan juist te richten op een selectievere doelgroep :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mja waarom zou Shockerz het concept wijzigen eigenlijk. VWAB is een succes zoals het nu is. De grote massa komt aan zn trekken met redelijk wat hitjes en de "liefhebber" hoort nog best aantal verrassende plaatjes. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 17:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Idd en Timothy kan het weten, die heeft al zo vaak dingen gestolen.

Harten. :yes:

De mijne wel ja :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die filmpjes op de facebookpagina :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Mooi dit man. Zeker de laatste 2 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Paultheone schreef:


Mooi dit man. Zeker de laatste 2 minuten.


kill me pls

Mijn gedachte elke keer als ik het woord 'vlog' hoor of lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 13:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kijk er liever naar dan naar een blik verzuurde hardtraxx-leden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij het zien van die thumbnail:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Kijk er liever naar dan naar een blik verzuurde hardtraxx-leden.


''alleen ik kende heel veel liedjes niet'' :lol: gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:


Mooi dit man. Zeker de laatste 2 minuten.

KINGS OF THE UNDERGROUND! !!!
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten