Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Zullen we anders op het verhaal van Twanneke en/of de organisatie wachten voor we loze dingen gaan roepen? Het zal toch een keer duidelijk worden wat er precies gebeurt is.

Bedankt.

Nou, waarschijnlijk zit iedereen al een paar dagen op mijn bericht te wachten. Ten eerste wil ik zeggen dat ik het fascinerend vind hoe 37 man direct een mening heeft en elkaar napraat, terwijl niemand weet wat er exact is gebeurd. Daarnaast worden reacties erop door anderen weer anders door andere mensen geïnterpreteerd en men maakt echt prachtige verhalen van wat er wel niet allemaal gebeurd zou zijn. Ik geef wel toe dat ik kan begrijpen dat jullie bepaalde dingen zouden denken, want als ik m'n eigen bericht zo teruglees heb ik sommige dingen ook niet bepaald tactisch verwoord, maar het blijven aannames. Overigens wil ik hiermee niet beweren dat ik niks fouts heb gedaan, maar volgens mij denkt de helft hier nu dat ik een gekke crimineel ben.

Dat ik voor het eerst in m'n leven in zo'n dusdanig kort tijdsbestek door zoveel mensen ben afgezeken, kan ik mee leven. Maar dat een paar keer Unknown wordt genoemd, vind ik wel kut. Ik heb hem op een sarcastische manier erbij benoemd omdat we gewoon zaten te kutten bij onbekende mensen. Maar deze jongen heeft echt geen vlieg kwaad gedaan (of het moet zijn dat die onbekende mensen hem niet leuk vonden).

Na dit allemaal gezegd te hebben, kan ik mede delen dat het hele spektakel allemaal opgelost is met de organisatie. Ik heb trouwens totaal geen zin om me verder te gaan verantwoorden over het super spannende t-shirt avontuur. Als je me tegenkomt op een festival ben ik best bereid om met alle liefde alles tot in de kleinste details te vertellen, maar ga er verder geen getyp meer aan vuil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Lennard95 schreef:
Nuracore schreef:
Beat Providers


Zie ik ook niet zo snel gebeuren btw


Misschien dat E-Force dit zoals Slim shore bij Defqon wil doen


Ligt er ook aan wat Estaloca wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 19:44 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
The Venator schreef:
Zullen we anders op het verhaal van Twanneke en/of de organisatie wachten voor we loze dingen gaan roepen? Het zal toch een keer duidelijk worden wat er precies gebeurt is.

Bedankt.

Nou, waarschijnlijk zit iedereen al een paar dagen op mijn bericht te wachten. Ten eerste wil ik zeggen dat ik het fascinerend vind hoe 37 man direct een mening heeft en elkaar napraat, terwijl niemand weet wat er exact is gebeurd. Daarnaast worden reacties erop door anderen weer anders door andere mensen geïnterpreteerd en men maakt echt prachtige verhalen van wat er wel niet allemaal gebeurd zou zijn. Ik geef wel toe dat ik kan begrijpen dat jullie bepaalde dingen zouden denken, want als ik m'n eigen bericht zo teruglees heb ik sommige dingen ook niet bepaald tactisch verwoord, maar het blijven aannames. Overigens wil ik hiermee niet beweren dat ik niks fouts heb gedaan, maar volgens mij denkt de helft hier nu dat ik een gekke crimineel ben.

Dat ik voor het eerst in m'n leven in zo'n dusdanig kort tijdsbestek door zoveel mensen ben afgezeken, kan ik mee leven. Maar dat een paar keer Unknown wordt genoemd, vind ik wel kut. Ik heb hem op een sarcastische manier erbij benoemd omdat we gewoon zaten te kutten bij onbekende mensen. Maar deze jongen heeft echt geen vlieg kwaad gedaan (of het moet zijn dat die onbekende mensen hem niet leuk vonden).

Na dit allemaal gezegd te hebben, kan ik mede delen dat het hele spektakel allemaal opgelost is met de organisatie. Ik heb trouwens totaal geen zin om me verder te gaan verantwoorden over het super spannende t-shirt avontuur. Als je me tegenkomt op een festival ben ik best bereid om met alle liefde alles tot in de kleinste details te vertellen, maar ga er verder geen getyp meer aan vuil maken.


Het is keurig opgelost en hoeven geen woorden meer over vuil te worden gemaakt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou prima opgelost dan...

maar wel super grappig dat je zo'n verhaal typt in een topic waar de organisatie mee leest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
maar wel super grappig dat je zo'n verhaal typt in een topic waar de organisatie mee leest :lol:

Hij bood zijn excuses aan, dan is het toch vrij obvious dat het de bedoeling was dat de organisatie het zou lezen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stan schreef:
Rickzel schreef:
maar wel super grappig dat je zo'n verhaal typt in een topic waar de organisatie mee leest :lol:

Hij bood zijn excuses aan, dan is het toch vrij obvious dat het de bedoeling was dat de organisatie het zou lezen? :huh:


Hij had het nooit in het openbaar hoeven posten, en de organisatie meteen via pb benaderen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jij had je ook niet op Hardtraxx kunnen registreren, heb je ook niet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat had idd flink wat heisa gescheeld. Uiteindelijk is het ook nog eens een hartstikke nutteloze post omdat ie het verhaal niet met ons wil delen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd, kom eens met een verhaal Twanniepannie, anders ben ik helemaal voor niets hier heen gekomen. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Dat had idd flink wat heisa gescheeld. Uiteindelijk is het ook nog eens een hartstikke nutteloze post omdat ie het verhaal niet met ons wil delen


Nou ja, in eerste instantie schijnbaar wel, alleen is dat nogal terug geslagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uh ff hoor. Jij doet iets doms op een feest, typt een stoer bericht hier waardoor wij (zie hieronder) er - geheel terecht trouwens - kut op komen te staan. Vervolgens neem je anderhalve dag om met een vaag bericht te komen waaruit nog steeds niet blijkt wat je gedaan hebt. Prima, maar dan kan je je je quasi-verontwaardigde act achterwege laten. Bewaar dit gedoe lekker voor ergens ver weg op Facebook. Of gedraag je überhaupt gewoon man, dan valt er ook geen mening over je te hebben.

Shockerz-Events schreef:
Sorry maar hopelijk ben je het met ons eens dat dit gewoon echt niet kan. Wij doen er alles aan om het zo vet mogelijk te maken, we zijn hier actief en we organiseren een biermeeting en dan worden we bestolen door een lid van dit forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toevallig eigenlijk wel... in 2012 kwamen in hardstyle meer anticlimaxen met het begin van raw.

Nu de grens van classics concepten binnenkort misschien opschuift naar 2012 zijn zelfs topics van classic feesten niet meer veilig voor anticlimaxen.

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey ben je weer dronken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Heel veel leden zeggen dat ze liever geen artiesten zien die zich niet aan het concept houden en platen na 2011 draaien. Maar op Defqon stond TCC en die draaide ook een aantal platen van na 2011 en daar komt geen commentaar op.
Ik vond zelf de TCC set ook echt heel dik, maar er wordt wel een beetje met twee maten gemeten.

Bij een Year of Summer & Colors wordt er gezegd van ze houden zich niet aan het concept :list: , maar wanneer er nummers worden gedraaid die iedereen vet vindt, maar na 2011 is uitgebracht dan zegt niemand iets erover.

Waar ligt dan precies de grens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Heel veel leden zeggen dat ze liever geen artiesten zien die zich niet aan het concept houden en platen na 2011 draaien. Maar op Defqon stond TCC en die draaide ook een aantal platen van na 2011 en daar komt geen commentaar op.
Ik vond zelf de TCC set ook echt heel dik, maar er wordt wel een beetje met twee maten gemeten.


Dit dus, spijker op de kop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Uh ff hoor. Jij doet iets doms op een feest, typt een stoer bericht hier waardoor wij (zie hieronder) er - geheel terecht trouwens - kut op komen te staan. Vervolgens neem je anderhalve dag om met een vaag bericht te komen waaruit nog steeds niet blijkt wat je gedaan hebt. Prima, maar dan kan je je je quasi-verontwaardigde act achterwege laten. Bewaar dit gedoe lekker voor ergens ver weg op Facebook. Of gedraag je überhaupt gewoon man, dan valt er ook geen mening over je te hebben.


Dit, walgelijk hoe er gelijk in de slachtofferrol wordt gedoken... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Had dan niks getypt idd :lol:
Jij begint het originele verhaal, jij betrekt mares er bij. Jij kiest er voor om onduidelijk te zijn/blijven. Dan kun je dit verwachten. Als biscuit alle barkrukken bij een feest wegjat en verkoopt en vervolgens in de slachtofferrol duikt krijg je t zelfde

geweldige vergelijking weer

En @Pipa er zit een verschil in 2012-2013 classics die je nimmer meer hoort. En hits uit die tijd die je op gewone feesten en zelfs in de kroeg nog steeds hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Pipa schreef:
Heel veel leden zeggen dat ze liever geen artiesten zien die zich niet aan het concept houden en platen na 2011 draaien. Maar op Defqon stond TCC en die draaide ook een aantal platen van na 2011 en daar komt geen commentaar op.
Ik vond zelf de TCC set ook echt heel dik, maar er wordt wel een beetje met twee maten gemeten.


Dit dus, spijker op de kop!

Mij maakt het niet zoveel uit als er af en toe een iets ouder plaatje voorbij komt, als het 1. een track is die je anders nooit meer hoort en 2. de track gewoon past tussen de rest van de set. Goed voorbeeld hiervan was The Theme (NC Remix) afgelopen zaterdag. Maar als je dit van te voren aan de DJ's mee gaat geven loop je het risico dat ze alleen maar de hitjes uit die tijd gaan draaien (Lose My Mind etc.) en daar zit ik niet op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap je heel goed Broken Balance, want met YoS ben ik ook minder enthousiast dan met bijvoorbeeld met TCC Android of Welcome. Maar dan nog steeds houdt een DJ zich niet aan een concept in mijn beleving. Dus waar trek je precies de grens. Wanneer mag je buiten de lijntjes kleuren en wanneer niet.

Pommer werd zielsgelukkig omdat DR op Defqon What We Are draaide terwijl het een hele nieuwe plaat is, wel in een jasje van oude sounds
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 21:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daar valt bijna geen grens te trekken idd. Maar ik denk dat djs wel moeten inzien dat platen als Skinner, Wake Up, LMM, YoS, Tonight Remix, KoTU, Rebel To The Grave e.d. gewoon al zijn doodgedraaid. Ze moeten het misschien meer zien als vergeten.platen, geen hits. Een hit er door boeit niet als je dat compenseert met anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 21:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Pommer werd zielsgelukkig omdat DR op Defqon What We Are draaide terwijl het een hele nieuwe plaat is, wel in een jasje van oude sounds

Ja oke, normaal zou ik dat ook niet willen, maar was toen zo geobsedeerd door What We Are dat ik een uitzondering kon maken :P Overigens was die ook echt nét nieuw, ipv al een aantal jaar lang overplayed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Daar valt bijna geen grens te trekken idd. Maar ik denk dat djs wel moeten inzien dat platen als Skinner, Wake Up, LMM, YoS, Tonight Remix, KoTU, Rebel To The Grave e.d. gewoon al zijn doodgedraaid. Ze moeten het misschien meer zien als vergeten.platen, geen hits. Een hit er door boeit niet als je dat compenseert met anderen.

Maar dan betrek je het wel weer op mensen die langer naar feesten gaan, want die weten dat dit soort platen grijs zijn gedraaid. Maar je kan moeilijk een artiest op afrekenen als hij zich niet aan het concept houdt. Terwijl iemand anders hetzelfde doet, ,maar dan met vergeten plaatjes en die wordt er niet op afgerekend.

Het blijft dan voor iedereen subjectief of een plaat van na 2011 er in past of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Pipa schreef:
Pommer werd zielsgelukkig omdat DR op Defqon What We Are draaide terwijl het een hele nieuwe plaat is, wel in een jasje van oude sounds

Ja oke, normaal zou ik dat ook niet willen, maar was toen zo geobsedeerd door What We Are dat ik een uitzondering kon maken :P Overigens was die ook echt nét nieuw, ipv al een aantal jaar lang overplayed.

Ik snap je helemaal Pommer, maar zo wordt de grens van wanneer het kan om buiten de lijntjes te tekenen wel heel erg subjectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 21:45 
 
Hardtraxx Elite

Hardstylahr schreef:
TiMOTHYb schreef:
Uh ff hoor. Jij doet iets doms op een feest, typt een stoer bericht hier waardoor wij (zie hieronder) er - geheel terecht trouwens - kut op komen te staan. Vervolgens neem je anderhalve dag om met een vaag bericht te komen waaruit nog steeds niet blijkt wat je gedaan hebt. Prima, maar dan kan je je je quasi-verontwaardigde act achterwege laten. Bewaar dit gedoe lekker voor ergens ver weg op Facebook. Of gedraag je überhaupt gewoon man, dan valt er ook geen mening over je te hebben.


Dit, walgelijk hoe er gelijk in de slachtofferrol wordt gedoken... :sick:


We zitten hier niet op het girlscene forum en het is ook nog geen dinsdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de organisatie aangeeft dat het netjes opgelost is, is het in orde. Toch? Twan is jullie geen verklaring schuldig lijkt me. En als je het dan toch zo graag wilt weten spreek je hem eens persoonlijk aan want hij geeft aan het best persoonlijk toe te willen lichten. Punt.

Als dit (vrijwel) het enige negatieve bericht is in een toppa na een feest dan betekent dat volgens mij dat de organisatie een prima feest heeft neergezet. Top, thanks.
Helaas geen nieuwe editie in februari. Misschien overheen gelezen maar iemand een idee waarom? Kan me voorstellen dat ze dat doen om het enigzins exclusief te houden.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten