The Venator schreef:
Zullen we anders op het verhaal van Twanneke en/of de organisatie wachten voor we loze dingen gaan roepen? Het zal toch een keer duidelijk worden wat er precies gebeurt is.
Bedankt.
Nou, waarschijnlijk zit iedereen al een paar dagen op mijn bericht te wachten. Ten eerste wil ik zeggen dat ik het fascinerend vind hoe 37 man direct een mening heeft en elkaar napraat, terwijl
niemand weet wat er exact is gebeurd. Daarnaast worden reacties erop door anderen weer anders door andere mensen geïnterpreteerd en men maakt echt prachtige verhalen van wat er wel niet allemaal gebeurd zou zijn. Ik geef wel toe dat ik kan begrijpen dat jullie bepaalde dingen zouden denken, want als ik m'n eigen bericht zo teruglees heb ik sommige dingen ook niet bepaald tactisch verwoord, maar het blijven aannames. Overigens wil ik hiermee niet beweren dat ik niks fouts heb gedaan, maar volgens mij denkt de helft hier nu dat ik een gekke crimineel ben.
Dat ik voor het eerst in m'n leven in zo'n dusdanig kort tijdsbestek door zoveel mensen ben afgezeken, kan ik mee leven. Maar dat een paar keer Unknown wordt genoemd, vind ik wel kut. Ik heb hem op een sarcastische manier erbij benoemd omdat we gewoon zaten te kutten bij onbekende mensen. Maar deze jongen heeft echt geen vlieg kwaad gedaan (of het moet zijn dat die onbekende mensen hem niet leuk vonden).
Na dit allemaal gezegd te hebben, kan ik mede delen dat het hele spektakel allemaal opgelost is met de organisatie. Ik heb trouwens totaal geen zin om me verder te gaan verantwoorden over het super spannende t-shirt avontuur. Als je me tegenkomt op een festival ben ik best bereid om met alle liefde alles tot in de kleinste details te vertellen, maar ga er verder geen getyp meer aan vuil maken.