Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 15:43 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme 1,5 uur in het vliegtuig en 5 pagina's verder :lol:
Maarja dat verhaal van de shirtjes is nu wel opgelost lijkt me. Nog steeds beetje wazige aangelegenheid. Dikke props vanuit de organisatie overigens hoe jullie met dit soort incidenten omgaan. Bewijst wel weer hoe volwassen jullie als
Organisatie zijn en dat zie je ook terug een de feesten!

Op een volgende editie zou ik wel graag weer AVIO zien, maar dan 1,5 uur set. Hierbij wil ik ook aangeven dat er best 2 sets wat langer mogen zijn. Al is het maar 1 uur en 15 minuten. Dat maakt echt een wezenlijk verschil met wat voor platen er gedraaid worden.
Verder:
- Dutch Master
- Zany (misschien als een Southstylers tribute set)
- Zany vs Beholder
- Frontliner
- The Machine
- Thera vs Geck-o (of TCC)
- Activator (solo graag)
- Aliassen van Technoboy & Tuneboy (Dark Oscillators / The Raiders etc)
- Proppy & Heady
- Digital Punk (mits houden aan concept)
- Zatox (Mits houden aan concept)
- Blademasterz live (want Brennan Heart weten we weer hoe dat afloopt)
- Wildstylez vs Alpha2 (lijkt mij ook best leuk)
- als afsluiter een uur durende T!LLT set van Beholder vs Max Enforcer
- Dee-Block & Ste-Pack live

Genoeg om 2 dagen mee te vullen denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 16:09 

Hardtraxx Veteran

Ik zie veel Thera vs Geck-O, maar ik zou veel liever een keer Geck-O solo willen zien in dit concept. Bij Thera vs Geck-O krijg je misschien alleen TC/TB platen, maar bij een Geck-O solo pakt hij sneller een random Seismic (of ander label) plaat. https://lsdb.nl/set/110283/geck-o-loudn ... 2-21-04-12
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 16:11 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ik zie veel Thera vs Geck-O, maar ik zou veel liever een keer Geck-O solo willen zien in dit concept. Bij Thera vs Geck-O krijg je misschien alleen TC/TB platen, maar bij een Geck-O solo pakt hij sneller een random Seismic (of ander label) plaat. https://lsdb.nl/set/110283/geck-o-loudn ... 2-21-04-12

Hier wel mee eens eigenlijk, wat een lijst! :worship:

Een wat recenter voorbeeld: https://lsdb.nl/set/172140/geck-o-decib ... r-15-08-15
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 16:15 

Hardtraxx Elite

Thera vs Geck-o
Jack of Sound vs Titan
Crypsis
Dozer
Adaro
Chris One
The Prophet
DBSTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 16:18 

Hardtraxx Veteran

Degos & Re-Done. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 16:21 

Hardtraxx Elite

The R3belz, A-Lusion, Oldschool Modulators, The Beholder, Bioweapon die een re-run doen van een oude set die wel goed is, Chris One, Digital Punk als zijn usb voor het optreden wordt omgewisseld met een usb gevuld met Tillt platen, Geck-o/Thera, The Machine, Williams Syndrome, Slim Shore, Activator, AVIO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 16:34 

Donateur

Oh ja, Bioweapon. Wtf zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 16:41 

Hardtraxx Veteran

Scope DJ schreef:
Toporganisatie dit! Was weer vet. "Helaas" dat volgens sommigen de 2nd ID liveact te voorspelbaar was, we hebben geprobeerd zoveel mogelijk vette stukken in 30 minuten te proppen, you can only do so much.. Wij hebben het iig naar onze zin gehad!!

Daarna nog door naar Indicator (Groningen) wat ook vet was.. Niet zo vol als VWAB (classics stage was daar niet de main focus.. vooral raw) maar ook super gezellig en veel liefhebbers :bomb:

Ik heb je setje bijgewoond op Indicator en dat was ondanks dat het idd rustig was, heel gezellig en vet :thumbsup:
Dat je fantasy or reality draaide maakte mijn hele nacht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 16:41 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Degos & Re-Done. :drool:

En dan de hele set naast Hekzitter staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 17:03 

Hardtraxx Veteran

Realistisch:
Zany
The Beholder
Adaro
The Prophet
Oldschool Modulators
Frontliner
Chain Reaction

Onrealistisch:
Solutio (& The I's)
Chris One (enigzins realistisch maar denk niet dat het een publiektrekker zal zijn)
The R3belz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 17:06 

Hardtraxx Addict

Jordi schreef:
Te makkelijk stef.
Citaat:
Temper Temper - I Will Be Master

Als ik deze ooit live hoor :cry:

Heeft ie ooit een keer op Tijdmachine gedraaid :love:

Qua namen is verder volgens mij alles wel genoemd. Heb deze editie voornamelijk geskipt omdat het grotendeels namen waren die al op meerdere classics feesten hebben gestaan, dus zie graag wat "nieuwe" namen. Angerfist laten afsluiten (mits hij ervoor open staat natuurlijk, desnoods onder Menace II Society) zou in mijn ogen ook geen verkeerde keuze zijn.

Fluxion schreef:
The R3belz

Shockerz-Events schreef:
We zijn druk bezig met Shockerz natuurlijk maar ook met nieuwe concepten en de volgende editie van VWAB. Welke namen willen jullie zien? Laat het wel reëel, The Reb3lz bijvoorbeeld is niet te boeken, en van sommige artiesten weten we dat aan het concept houden lastig is ook al brief je ze nog zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 17:16 

Kraak... Piep...

Is dat nou echt wel zo, gezien hij recent weer bezig is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 17:21 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Solutio (& The I's)

Ik zou een moord doen om ooit nog zo'n setje mee te kunnen maken.

Chain Reaction zou ook fucking dik zijn trouwens. Of gewoon 1,5 uur Minus Is More LIVE (Crypsis vs Chain Reaction vs Luna vs Radical Redemption).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 17:21 

Hardtraxx Beheerder

paperclip schreef:
DerBeuker schreef:
Volgende editie moet ik er echt bij zijn na het lezen van al jullie verhalen. Verdomme.

Dit wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 17:22 

Hardtraxxer

Wat was dit een goude avond!
Op het setje van Bioweapon na, heb ik eigenlijk geen minpunten kunnen ontdekken op dit feest. Broodje kipsaté was weer heerlijk en bij de bar ging alles lekker snel. Qua setjes waren NC, The pither & slim shore, B-front en AVIO voor mij het lekkerst, maar de rest was ook meer dan prima!

Voor een volgende keer zouden de volgende namen mij leuk lijken:
TCC
Max enforcer (tillt setje)
The r3belz tribute set (vergeet de Maxter platen niet)
Waverider!! Zit op het randje van classic/niet, maar zou ik er als een van de eerste setjes goed vinden bijpassen.
Shockerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 17:26 

Hardtraxx Veteran

Hoezo zou The R3bels(z) niet realistisch zijn?

Verder,

Headhunterz
Abyss & Judge
Beat Providers
Dutch Masters (slim shore)
Catatonic Overload
Luca Antolini
The Machine
Dozer
Hyperdrive?

zou ik wel heel vet vinden.

Voor the R3belz zou ik zelfs gratis een uurtje een tribute willen doen hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 17:31 

Donateur

Volgens mij was het iets van: ze waren met 2, maar eentje vond het kut om te draaien (voor publiek) en die andere stopte ermee dusja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 17:31 

Hardtraxx Elite

Trouwens, weet niet of ik het al in mn vorige posts gezet had maar, conplimenten voor de organisatie. Niet alleen vanwege het biertje, maar alles stak goed in elkaar en was goed geregeld. Enige minpuntje was dat het bier soms snel lauw werd en de friet n beetje slap was. Maar ik denk wel een van de beste organisaties die ik ken. Kan Confusion Events nog wat van leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 17:33 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij was het iets van: ze waren met 2, maar eentje vond het kut om te draaien (voor publiek) en die andere stopte ermee dusja.

Hij zat laatst nog vrolijk live te draaien via facebook en zijn nieuwe plaat aan te kondigen om te laten zien dat hij nog niet pleite is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 17:57 

Hardtraxxer

Wat een mega vette editie weer! Ontzettend genoten van de sets, waar eigenlijk overal wel leuke verassingen in zaten. Davide Sonar met zowat alle platen die ik graag wilde horen (en Krusaders - Reinvented), Slim Shore met wat leuk DMW spul (Floorspin, Recalled To Life, Copies Are Faking), TNT had ook meer platen bij zich dan de gebruikelijke 11-13 stuks en Noisecontrollers een goede afwisseling tussen bekend en onbekend (Interview, Marlboro Man :love: ).
Toen AVIO opende met Feel Good (Gentalica Remix) wist ik niet meer waar ik het zoeken moest en heb me de rest van de avond de brugklasser gevoeld die verliefd werd op deze muziek. Tenslotte besloot Tatanka er nog Call It Music op te gooien en ook het uurtje Bob was wederom genieten!
Bioweapon viel wel erg tegen, wat hier al vaker benoemd is, maar mede door Toca's Miracle (Bioweapon Remix) en de sfeer het gehele feest door kan me dat weinig interesseren, terwijl ik hier op AVIO na het meeste zin in had. Volgende editie uiteraard weer aanwezig! Organisatorisch alles top geregeld! Na de verhalen van afgelopen editie erg benieuwd geworden naar het broodje saté, maar hier door de gezelligheid niet eens aan toe gekomen. :beer:

Voor een volgende editie zou ik graag nog een Frontliner zien, bewezen met zijn setje op Craft 2016 dat hij het wel degelijk snapt tegenover een Zatox/Toneshifterz etc. die ik ook graag zou willen zien, maar die zich of niet aan het concept houden of gewoon niet snappen wat het publiek horen wil.
Daarnaast zou een kleinere stage met wat onbekendere namen ook wel vet zijn met bijv. een Abyss & Judge/Haze met een tijdmachine setje. En TCC als afsluiter in de kleine zaal, vollebak met liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 18:32 

Hardtraxx Elite

Paling schreef:
Fluxion schreef:
The R3belz

Shockerz-Events schreef:
We zijn druk bezig met Shockerz natuurlijk maar ook met nieuwe concepten en de volgende editie van VWAB. Welke namen willen jullie zien? Laat het wel reëel, The Reb3lz bijvoorbeeld is niet te boeken, en van sommige artiesten weten we dat aan het concept houden lastig is ook al brief je ze nog zo goed.

Dan is de post gewijzigd want er stond eerst toch echt Alter Egosz en niet The R3belz. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 18:35 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Beat Providers

Zie ik ook niet zo snel gebeuren btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 18:49 

Hardtraxx Addict

T.C.C. of Thera & Geck-o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 19:17 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Nuracore schreef:
Beat Providers

Zie ik ook niet zo snel gebeuren btw

Misschien dat E-Force dit zoals Slim shore bij Defqon wil doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 19:31 

Artiest

patrickjeb schreef:

Ligt er ook aan hoe we geboekt staan. Als t echt als zijnde theracords classics set is dan is t n beetje raar om tracks v andere labels te draaien
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten