Godverdomme 1,5 uur in het vliegtuig en 5 pagina's verder
Maarja dat verhaal van de shirtjes is nu wel opgelost lijkt me. Nog steeds beetje wazige aangelegenheid. Dikke props vanuit de organisatie overigens hoe jullie met dit soort incidenten omgaan. Bewijst wel weer hoe volwassen jullie als
Organisatie zijn en dat zie je ook terug een de feesten!
Op een volgende editie zou ik wel graag weer AVIO zien, maar dan 1,5 uur set. Hierbij wil ik ook aangeven dat er best 2 sets wat langer mogen zijn. Al is het maar 1 uur en 15 minuten. Dat maakt echt een wezenlijk verschil met wat voor platen er gedraaid worden.
Verder:
- Dutch Master
- Zany (misschien als een Southstylers tribute set)
- Zany vs Beholder
- Frontliner
- The Machine
- Thera vs Geck-o (of TCC)
- Activator (solo graag)
- Aliassen van Technoboy & Tuneboy (Dark Oscillators / The Raiders etc)
- Proppy & Heady
- Digital Punk (mits houden aan concept)
- Zatox (Mits houden aan concept)
- Blademasterz live (want Brennan Heart weten we weer hoe dat afloopt)
- Wildstylez vs Alpha2 (lijkt mij ook best leuk)
- als afsluiter een uur durende T!LLT set van Beholder vs Max Enforcer
- Dee-Block & Ste-Pack live
Genoeg om 2 dagen mee te vullen denk ik
