Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Of Beholder en Zany early laten openen en hardcore laten afsluiten. Drukt de kosten ook weer lekker.

En tussendoor nog een Mean Machine set (serieus een goed idee gvd). Samen met The R3bels degene die ik het liefst zou zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Bastiaan schreef:
En dan een setje zouden neer zetten a la Defqon 2013 :loving:


Veel te laat. Op zo'n feest wil je het tot 2011 houden. Niet 2 jaar later.


Er gaat sowieso een beweging komen dat er feestjes worden neergezet van 2008-2013. Dan heb ik genoeg raw namen die ik zou willen zien dan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:36 
 
Artiest

Toporganisatie dit! Was weer vet. "Helaas" dat volgens sommigen de 2nd ID liveact te voorspelbaar was, we hebben geprobeerd zoveel mogelijk vette stukken in 30 minuten te proppen, you can only do so much.. Wij hebben het iig naar onze zin gehad!!

Daarna nog door naar Indicator (Groningen) wat ook vet was.. Niet zo vol als VWAB (classics stage was daar niet de main focus.. vooral raw) maar ook super gezellig en veel liefhebbers :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope DJ schreef:
2nd ID liveact te voorspelbaar was, we hebben geprobeerd zoveel mogelijk vette stukken in 30 minuten te proppen, you can only do so much..


Wel props voor Karma Circle. :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Of Beholder en Zany early laten openen en hardcore laten afsluiten. Drukt de kosten ook weer lekker.

En tussendoor nog een Mean Machine set (serieus een goed idee gvd). Samen met The R3bels degene die ik het liefst zou zien.

Doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beat Providers (of E-Force) zou echt heel fijn zijn om deze oude platen een keer live te horen.. :woot:
Abyss & Judge
The R3belz misschien nog een keer polsen na z'n (come-back) van dit jaar??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scope DJ schreef:
Toporganisatie dit! Was weer vet. "Helaas" dat volgens sommigen de 2nd ID liveact te voorspelbaar was, we hebben geprobeerd zoveel mogelijk vette stukken in 30 minuten te proppen, you can only do so much.. Wij hebben het iig naar onze zin gehad!!

Daarna nog door naar Indicator (Groningen) wat ook vet was.. Niet zo vol als VWAB (classics stage was daar niet de main focus.. vooral raw) maar ook super gezellig en veel liefhebbers :bomb:


Jullie hebben er iig wel een hoop voorbereidingswerk van gemaakt, wat zeker wel te horen was (waarvoor DANK :thumbsup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Donkey Rollers - Innocent door B-Front was ook heel fijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Leuk je ontmoet te hebben!


prima kip saté date
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
patrickjeb schreef:
Bastiaan schreef:
En dan een setje zouden neer zetten a la Defqon 2013 :loving:


Veel te laat. Op zo'n feest wil je het tot 2011 houden. Niet 2 jaar later.


Er gaat sowieso een beweging komen dat er feestjes worden neergezet van 2008-2013. Dan heb ik genoeg raw namen die ik zou willen zien dan :thumbsup:

Dit zou ik ook heel erg toejuichen! Kan ook voor veel afwisseling zorgen door classics, oude raw platen en ‘nu-style’ zoals het toen genoemd werd, op een feest te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Mij lijkt het vet om namen te boeken die je nauwelijks ziet op classic feestjes.
Wasted Penguinz(Ik zal wel in weinig gezelschap zijn hier op HT met deze aanvraag xd )
Toneshifterz.
Als het mogelijk is maar lijkt me niet The R3belz,
Radical Redemption
Digital Punk (Als hij zich aan het concept houdt)
Solutio & The I's zou helemaal gruwelijk zijn, maar dan zit je al snel tegen 2012, 2013 aan


Zou heel graag een keer een Wasted Penguinz Classic set willen meemaken! Die oude nummers zijn zo mooi :loving:. Verder lijken me Toneshifterz, Blademasterz (zonder Brennan Heart meuk) en Abject (al heeft Frontliner ook wel vette shit) me ook heel tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Quellas schreef:
Beat Providers (of E-Force) zou echt heel fijn zijn om deze oude platen een keer live te horen..

JA :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Fuzzylogic schreef:

Pipa schreef:
Toneshifterz.

Die houdt zich niet zo aan het concept dus liever niet.


Daar was ik niet van op de hoogte. Wat draaide hij dan buiten het concept?

Lose My Mind, Year Of Summer, Colors.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Volgende editie moet ik er echt bij zijn na het lezen van al jullie verhalen. Verdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En als er een artiest loopt te huilen, gewoon bepaalde mensen van hier vragen om een tribute set neer te zetten, voldoende animo voor gok ik zo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 15:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
En als er een artiest loopt te huilen, gewoon bepaalde mensen van hier vragen om een tribute set neer te zetten, voldoende animo voor gok ik zo :whistle:

Dit, inderdaad. Als een act zelf niet meer wil/kan draaien dan moet iemand anders z'n discografie maar aanslingeren. Desnoods een contest uitschrijven of iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 15:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Scope DJ schreef:
Toporganisatie dit! Was weer vet. "Helaas" dat volgens sommigen de 2nd ID liveact te voorspelbaar was, we hebben geprobeerd zoveel mogelijk vette stukken in 30 minuten te proppen, you can only do so much.. Wij hebben het iig naar onze zin gehad!!

Daarna nog door naar Indicator (Groningen) wat ook vet was.. Niet zo vol als VWAB (classics stage was daar niet de main focus.. vooral raw) maar ook super gezellig en veel liefhebbers :bomb:


Het is meer dat jullie als liveact natuurlijk niet een enorm arsenaal aan platen hebben gemaakt, daarom kan je veel nummers wel aan zien komen. P1 net zo in tm verband. Maar het was nog steeds een vermakelijk setje.

En qua namen
Activator solo
The Machine
Zatox met de zweep er over, anders iemand die t voor hem doet.
The Beholder & Balistic
Een Millenium afsluiter, Angerfst, Tha Playah, Promo oid.
Een Italiaans alias, liefst Hardstyle Masterz of The Raiders.
TCC
Delete met een Spoontech set
The Prophet & Pavo
Crypsis
Jeckyll & Hyde LIVE
Deepack
Da Tweekaz
Dutch Master
Southstylerz mits mogelijk
Donkey Rollers zonder rerun
Isaac
High Voltage
Chris One
En waar namen niet willen draaien een resident of gewillige, bijv Jones oid. een themasetje laten draaien.

En twee areas waarvan een early zou hemelsch zijn. (millenium area dabij en t is godlike)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Southstylerz mits mogelijk

Ja!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Lose My Mind, Year Of Summer, Colors.

Mierenneukerij maar Lose My mind is nog wel van 2011. Alleen niet de tracks die je wil horen indd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis laten afsluiten, na drie kwartier angerfist op't podium voor een B2B met Crucifier.
Krijg je dit soort taferelen:
https://lsdb.nl/set/110314/crypsis-loud ... 2-21-04-12

Echt mocht dit gebeuren ga ook maar jullie merchandise uitbreiden en ook onderbroeken verkopen want dan heb ik na afloop sowieso een nieuwe nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Echt mocht dit gebeuren ga ook maar jullie merchandise uitbreiden en ook onderbroeken verkopen want dan heb ik na afloop sowieso een nieuwe nodig.


Gewoon Twanneke vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te makkelijk stef.
Citaat:
Temper Temper - I Will Be Master

Als ik deze ooit live hoor :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Crypsis die Cant Get You Back draaide op Loudness :huh:
Had ik nooit verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso weer B-Front. 1,5u zou dik zijn! Verder TCC, Chris One, Activator, The Machine, Degos & Re-Done, Thera vs Geck-O, millennium afsluiter en alles wat hier voor genoemd is lijkt me heel dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Te makkelijk stef.


Iemand moet het doen
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten