Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Vroeger Was Alles Beter

Time
(Sun)
Price
€35,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
TiMOTHYb wrote:Of Beholder en Zany early laten openen en hardcore laten afsluiten. Drukt de kosten ook weer lekker.
En tussendoor nog een Mean Machine set (serieus een goed idee gvd). Samen met The R3bels degene die ik het liefst zou zien.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
patrickjeb wrote:
Bastiaan wrote:En dan een setje zouden neer zetten a la Defqon 2013 :loving:
Veel te laat. Op zo'n feest wil je het tot 2011 houden. Niet 2 jaar later.
Er gaat sowieso een beweging komen dat er feestjes worden neergezet van 2008-2013. Dan heb ik genoeg raw namen die ik zou willen zien dan :thumbsup:
S
Artiest
14 posts member since 2012
last seen Nov 2019
Toporganisatie dit! Was weer vet. "Helaas" dat volgens sommigen de 2nd ID liveact te voorspelbaar was, we hebben geprobeerd zoveel mogelijk vette stukken in 30 minuten te proppen, you can only do so much.. Wij hebben het iig naar onze zin gehad!!

Daarna nog door naar Indicator (Groningen) wat ook vet was.. Niet zo vol als VWAB (classics stage was daar niet de main focus.. vooral raw) maar ook super gezellig en veel liefhebbers :bomb:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
online now
Scope DJ wrote:2nd ID liveact te voorspelbaar was, we hebben geprobeerd zoveel mogelijk vette stukken in 30 minuten te proppen, you can only do so much..
Wel props voor Karma Circle. :worship: :loving:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pommer wrote:
TiMOTHYb wrote:Of Beholder en Zany early laten openen en hardcore laten afsluiten. Drukt de kosten ook weer lekker.
En tussendoor nog een Mean Machine set (serieus een goed idee gvd). Samen met The R3bels degene die ik het liefst zou zien.
Doen!
Hardtraxxer
183 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Beat Providers (of E-Force) zou echt heel fijn zijn om deze oude platen een keer live te horen.. :woot:
Abyss & Judge
The R3belz misschien nog een keer polsen na z'n (come-back) van dit jaar??
Hardtraxxer
183 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Scope DJ wrote:Toporganisatie dit! Was weer vet. "Helaas" dat volgens sommigen de 2nd ID liveact te voorspelbaar was, we hebben geprobeerd zoveel mogelijk vette stukken in 30 minuten te proppen, you can only do so much.. Wij hebben het iig naar onze zin gehad!!

Daarna nog door naar Indicator (Groningen) wat ook vet was.. Niet zo vol als VWAB (classics stage was daar niet de main focus.. vooral raw) maar ook super gezellig en veel liefhebbers :bomb:
Jullie hebben er iig wel een hoop voorbereidingswerk van gemaakt, wat zeker wel te horen was (waarvoor DANK :thumbsup: )
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Donkey Rollers - Innocent door B-Front was ook heel fijn :loving:
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 17 hours ago
Raven wrote:Leuk je ontmoet te hebben!
prima kip saté date
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Pipa wrote:
patrickjeb wrote:
Bastiaan wrote:En dan een setje zouden neer zetten a la Defqon 2013 :loving:
Veel te laat. Op zo'n feest wil je het tot 2011 houden. Niet 2 jaar later.
Er gaat sowieso een beweging komen dat er feestjes worden neergezet van 2008-2013. Dan heb ik genoeg raw namen die ik zou willen zien dan :thumbsup:
Dit zou ik ook heel erg toejuichen! Kan ook voor veel afwisseling zorgen door classics, oude raw platen en ‘nu-style’ zoals het toen genoemd werd, op een feest te hebben
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2016
last seen Dec 2017
Pipa wrote:Mij lijkt het vet om namen te boeken die je nauwelijks ziet op classic feestjes.
Wasted Penguinz(Ik zal wel in weinig gezelschap zijn hier op HT met deze aanvraag xd )
Toneshifterz.
Als het mogelijk is maar lijkt me niet The R3belz,
Radical Redemption
Digital Punk (Als hij zich aan het concept houdt)
Solutio & The I's zou helemaal gruwelijk zijn, maar dan zit je al snel tegen 2012, 2013 aan
Zou heel graag een keer een Wasted Penguinz Classic set willen meemaken! Die oude nummers zijn zo mooi :loving:. Verder lijken me Toneshifterz, Blademasterz (zonder Brennan Heart meuk) en Abject (al heeft Frontliner ook wel vette shit) me ook heel tof!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Quellas wrote:Beat Providers (of E-Force) zou echt heel fijn zijn om deze oude platen een keer live te horen..
JA :love:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Pipa wrote:
Fuzzylogic wrote:
Pipa wrote:Toneshifterz.
Die houdt zich niet zo aan het concept dus liever niet.
Daar was ik niet van op de hoogte. Wat draaide hij dan buiten het concept?
Lose My Mind, Year Of Summer, Colors.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
DerBeuker wrote:Volgende editie moet ik er echt bij zijn na het lezen van al jullie verhalen. Verdomme.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
En als er een artiest loopt te huilen, gewoon bepaalde mensen van hier vragen om een tribute set neer te zetten, voldoende animo voor gok ik zo :whistle:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Steffnov wrote:En als er een artiest loopt te huilen, gewoon bepaalde mensen van hier vragen om een tribute set neer te zetten, voldoende animo voor gok ik zo :whistle:
Dit, inderdaad. Als een act zelf niet meer wil/kan draaien dan moet iemand anders z'n discografie maar aanslingeren. Desnoods een contest uitschrijven of iets.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Scope DJ wrote:Toporganisatie dit! Was weer vet. "Helaas" dat volgens sommigen de 2nd ID liveact te voorspelbaar was, we hebben geprobeerd zoveel mogelijk vette stukken in 30 minuten te proppen, you can only do so much.. Wij hebben het iig naar onze zin gehad!!

Het is meer dat jullie als liveact natuurlijk niet een enorm arsenaal aan platen hebben gemaakt, daarom kan je veel nummers wel aan zien komen. P1 net zo in tm verband. Maar het was nog steeds een vermakelijk setje.

En qua namen
Activator solo
The Machine
Zatox met de zweep er over, anders iemand die t voor hem doet.
The Beholder & Balistic
Een Millenium afsluiter, Angerfst, Tha Playah, Promo oid.
Een Italiaans alias, liefst Hardstyle Masterz of The Raiders.
TCC
Delete met een Spoontech set
The Prophet & Pavo
Crypsis
Jeckyll & Hyde LIVE
Deepack
Da Tweekaz
Dutch Master
Southstylerz mits mogelijk
Donkey Rollers zonder rerun
Isaac
High Voltage
Chris One
En waar namen niet willen draaien een resident of gewillige, bijv Jones oid. een themasetje laten draaien.

En twee areas waarvan een early zou hemelsch zijn. (millenium area dabij en t is godlike)
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Broken Balance wrote:Southstylerz mits mogelijk
Ja!!!!
P
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Fuzzylogic wrote: Lose My Mind, Year Of Summer, Colors.
Mierenneukerij maar Lose My mind is nog wel van 2011. Alleen niet de tracks die je wil horen indd
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Crypsis laten afsluiten, na drie kwartier angerfist op't podium voor een B2B met Crucifier.
Krijg je dit soort taferelen:
https://lsdb.nl/set/110314/crypsis-loud ... 2-21-04-12

Echt mocht dit gebeuren ga ook maar jullie merchandise uitbreiden en ook onderbroeken verkopen want dan heb ik na afloop sowieso een nieuwe nodig.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Jordi wrote:Echt mocht dit gebeuren ga ook maar jullie merchandise uitbreiden en ook onderbroeken verkopen want dan heb ik na afloop sowieso een nieuwe nodig.
Gewoon Twanneke vragen
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Te makkelijk stef.
Temper Temper - I Will Be Master
Als ik deze ooit live hoor :cry:
P
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Crypsis die Cant Get You Back draaide op Loudness :huh:
Had ik nooit verwacht
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Sowieso weer B-Front. 1,5u zou dik zijn! Verder TCC, Chris One, Activator, The Machine, Degos & Re-Done, Thera vs Geck-O, millennium afsluiter en alles wat hier voor genoemd is lijkt me heel dik
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Jordi wrote:Te makkelijk stef.
Iemand moet het doen