Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop juist dat hier geen tweede zaal komt, komt de sfeer nooit ten goede imo. Sterk punt aan dit feest is juist dat je met al je vrienden in één zaal staat en niet verspreid, daardoor altijd veel te gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Rond 2010 begon de sound gewoon te veranderen. Best wel snel en hard.

Ik zou 't prima vinden als zaal 2 een 2010-2015 area wordt, dan dek je beide mooi af.

Ik hoop sowieso dat ze nu eens met een open tweede zaal komen met VWAB.

En dat er in zaal 1 wat minder artiesten staan, met wat langere sets, dan krijgen we tenminste nog wat inspiratie en variatie voor onze kiezen.


Inderdaad, dat kun je goed horen in de Italiaanse Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal leuk en aardig maar laat het gewoon tot 2010 of 2011 zijn. Graaf wat dieper in die platentas en laat eens wat anders horen i.p.v. die standaard hitlijsten svp. Het gros van de platen uit 2006-2010 zijn nog lang niet gedraaid.

Check eens DBSTF op Qbase 2007 of B-Front op Qbase 2009. Als dj’s weer draaien zoals toen gaat deze fissa een van de beste ooit worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Allemaal leuk en aardig maar laat het gewoon tot 2010 of 2011 zijn. Graaf wat dieper in die platentas en laat eens wat anders horen i.p.v. die standaard hitlijsten svp. Het gros van de platen uit 2006-2010 zijn nog lang niet gedraaid.

Check eens DBSTF op Qbase 2007 of B-Front op Qbase 2009. Als dj’s weer draaien zoals toen gaat deze fissa een van de beste ooit worden.


Helemaal mee eens. Het probleem is echter dat het gros van het publiek, zelfs op een classics feest, hier niet echt op zit te wachten. Die willen voornamelijk de hitjes horen. Als je al hoort/ziet wat er telkens gebeurt als een Shiverz bijv. wordt gedraaid. Bij Deepack op de magenta op afgelopen Defqon ging het overgrote deel van het publiek compleet uit z'n plaat op platen die ik niet eens classics wil noemen. Hoe jammer het ook is, ik ben bang dat het niet gaat werken als DJ's wat dieper zouden graven. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Allemaal leuk en aardig maar laat het gewoon tot 2010 of 2011 zijn. Graaf wat dieper in die platentas en laat eens wat anders horen i.p.v. die standaard hitlijsten svp. Het gros van de platen uit 2006-2010 zijn nog lang niet gedraaid.

Check eens DBSTF op Qbase 2007 of B-Front op Qbase 2009. Als dj’s weer draaien zoals toen gaat deze fissa een van de beste ooit worden.

Ik hoop dat namen die voor de tweede of misschien al derde keer op VWAB staan vanzelf een keer verrassende platen gaan draaien. Je wil toch niet elk jaar het zelfde doen. :x Maar goed, misschien is het een utopie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 09:06 
 
Hardtraxxer

Tijd voor weer wat lijsten n.a.v. de line up ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Alm1ghty schreef:
Allemaal leuk en aardig maar laat het gewoon tot 2010 of 2011 zijn. Graaf wat dieper in die platentas en laat eens wat anders horen i.p.v. die standaard hitlijsten svp. Het gros van de platen uit 2006-2010 zijn nog lang niet gedraaid.

Check eens DBSTF op Qbase 2007 of B-Front op Qbase 2009. Als dj’s weer draaien zoals toen gaat deze fissa een van de beste ooit worden.


Helemaal mee eens. Het probleem is echter dat het gros van het publiek, zelfs op een classics feest, hier niet echt op zit te wachten. Die willen voornamelijk de hitjes horen. Als je al hoort/ziet wat er telkens gebeurt als een Shiverz bijv. wordt gedraaid. Bij Deepack op de magenta op afgelopen Defqon ging het overgrote deel van het publiek compleet uit z'n plaat op platen die ik niet eens classics wil noemen. Hoe jammer het ook is, ik ben bang dat het niet gaat werken als DJ's wat dieper zouden graven. :(

Dan moeten de dj’s zelf maar het voortouw nemen en het gros van het volk maar muzikaal gaan (her)opvoeden. Genoeg artiesten die het heus wel snappen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel benieuwd naar de relase van de line-up vandaag. Zal misschien nog wel meespelen in wel/niet gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 10:42 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
Als ik even heel erg egoïstisch mag zijn en puur vanuit mijn eigen smaak ga kijken zou ik ook heel graag plaatjes van 2012/2013 (Misschien stiekem 2014) willen horen op classics feestjes. Voor mij meer omdat die uit de periode komen toen ik begon met hardstyle luisteren.


Dit is de spijker op de kop denk ik. Mijn eerste feesten waren in 2006 dus de classicsfeesten zijn voor mij perfect geweest om weer terug te gaan naar die eerste periode, die waarschijnlijk toch het meeste indruk heeft gemaakt. Misschien dat ik de platen uit latere periodes meer voor lief heb genomen, en misschien komt dat zelfs doordat ik rond 2014 zelf met classicsfeesten begon (en daarmee m'n focus meer ging verdelen tussen oud en nieuw). Hoe het ook mag zijn: ik gun het andere mensen ook wel om hun eigen klassiekertjes te kunnen horen, plus ik denk dat het best verfrissend en verrassend kan zijn.

Alm1ghty schreef:
Het probleem is echter dat het gros van het publiek, zelfs op een classics feest, hier niet echt op zit te wachten. Die willen voornamelijk de hitjes horen. Als je al hoort/ziet wat er telkens gebeurt als een Shiverz bijv. wordt gedraaid.

Maar dat zijn dan wel platen die hitjes zijn geworden door de classicsfeesten zelf, niet zozeer de grootste hits van toen. Shiverz, Sutra en Rate Reducer (HHZ remix) komen nu tot vervelens toe voorbij, terwijl dat in mijn beleving geen superpopulaire platen waren in het jaar dat ze uitkwamen. In plaats van dat DJ's herinneringen terug halen van de originele feesten, lijken ze nu dus soms herinneringen terug te halen naar eerdere classicsfeesten. Omdat dit soort feesten nu ook al jaren bestaan, heb je ook een grotere kans op een 'automatische piloot'- DJ's hebben gezien wat werkt dus herhaal je dat trucje nog eens.

Alm1ghty schreef:
Het gros van de platen uit 2006-2010 zijn nog lang niet gedraaid.
Check eens DBSTF op Qbase 2007 of B-Front op Qbase 2009. Als dj’s weer draaien zoals toen gaat deze fissa een van de beste ooit worden.


Heb de tracklists ff bekeken en zeker 90% van deze platen heb ik eerder op classicsfeesten gehoord. Of bedoel je dat DJ's meer platen buiten hun eigen repertoire zouden moeten draaien? Daar ben ik het namelijk absoluut mee eens, veel meer verrassing :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 12:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat 2012 de beste limiet is. Dj's gaan er toch wel lichtelijk overheen. Zeker als hun classics een beetje uit het latere deel van die periode stammen. Zoals gezegd, als je die limiet hoger gooit gaan er ook 2016 platen gedraaid worden. Zeker de helft van het publiek gaat het een kutfeest vinden wanneer er meer onbekende platen worden gedraaid uit die tijd, het zou mooi zijn als VWAB het gewoon balanceert.

Aan de andere kant, Shockerz wil ook uitbreiden en groter worden. VWAB is nou eenmaal een doodlopend concept, er zijn maar zo veel artiesten die een volle zaal trekken met hun platen uit die periode. Op een gegeven moment moeten er toch dingen veranderen zoals het toevoegen van een 2e stage met early, een 2e stage met iets nieuwere platen of de periode vernieuwen.

We gaan nou eenmaal steeds verder in de jaren, in 2014/2015 toen deze feesten op hun toppunt waren, was het geweldig om alles weer te horen. Inmiddels zijn setjes uit Q-Base 2007 e.d. al weer 12 jaar oud. Dat maakt ze voor ons classics, nog steeds, maar de nieuwere generatie die is opgegroeid met platen uit 2012 en 2013 kunnen die platen, net zoals wij toen deden, ook classics noemen. Echter zijn de stijlen wel compleet verschillend.

Het zou daarom helemaal niet zo raar zijn om 2 area's te hebben, want je moet straks in essentie 2 generaties pleasen, zeker als we straks over 2020 heen gaan.

Want zeker met Origins er bij schrap je ook een deel van je mogelijke classics artiesten omdat die beter zijn om exclusief om Origins te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Alm1ghty schreef:
Het gros van de platen uit 2006-2010 zijn nog lang niet gedraaid.
Check eens DBSTF op Qbase 2007 of B-Front op Qbase 2009. Als dj’s weer draaien zoals toen gaat deze fissa een van de beste ooit worden.


Heb de tracklists ff bekeken en zeker 90% van deze platen heb ik eerder op classicsfeesten gehoord. Of bedoel je dat DJ's meer platen buiten hun eigen repertoire zouden moeten draaien? Daar ben ik het namelijk absoluut mee eens, veel meer verrassing :thumbup:

Yes dat bedoel ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 16:40 
 
Organisator
Avatar gebruiker

18:00 (L)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Omg poephark :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: Hardtraxx dj biermeeting confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 16:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mis alleen MC Hoff
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfft, zou nog best mooi zijn in de tweede zaal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Pfft, zou nog best mooi zijn in de tweede zaal. :P


Ik zou oprecht alleen maar in de 2e zaal staan :lol:

Verder: jullie bevestigen elke keer weer jullie helden status hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :worship: Keurig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha netjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 17:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Verzoekjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Verzoekjes?

Shiverz mag wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten