Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha geniaal! Ik teken er voor :thumbsup: al een paar jaar niet voor publiek gedraaid dus wordt wel weer tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://vwab.nl/en/line-up/

- The VWAB-Team 'Zany & Frequencerz & Titan'
- 2-Sidez LIVE
- Adaro
- A-lusion
- Chain Reaction
- Code Black
- D-Block & S-te-Fan
- Davide Sonar LIVE
- Josh & Wesz LIVE
- Krusaders
- Low-E & Alter Egosz LIVE
- Luna
- Ran-D
- The Pitcher LIVE
- MC DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 18:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel vet dat Krusaders er staan ^^

Voor de rest niks speciaals/nieuws. Hoop nog altijd een keer op een Southstylers set van Zany. Ook mis ik (naast Davide Sonar) weer de italiaanse kant.... Laat Tuneboy een keer een Dark Oscillators / Hardstyle Masterz set doen.

Maar toch wel aanwezig gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 18:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja, leuke line-up met een paar namen die er uit springen, maar nog steeds geen must voor mij. Week er voor BASIS met TOA en de week er na ADE plus Resonate en Club r_AW de maand er op, maakt het dat ik hem toch skip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm niet erg overtuigd van dit, even over nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Zany als Hannibal en Titan als B.A.
Face en Murdock weet ik niet wie dat zouden kunnen zijn. :P

Geen B.A. dus en Face en Murdock zijn de Frequencerz. :P

Opzich geen verkeerde line up maar ik mis een echte verrassing een beetje. Maaaaar, wel weer zin in!

Hoop dat Low-E & Alter Egosz een keer wat later staan. En dat Adaro & Ran-D en Chain Reaction & Luna niet samen draaien. Los van elkaar levert leukere sets op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
18:00 (L)

Afbeelding

Heh
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 18:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hmm niet erg overtuigd van dit, even over nadenken.

+1, paar leuke namen maar had meer verwacht/gehoopt. Even afwachten waarmee Genesis komt en dan de keuze maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty presents: Shiverz 4h set
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
18:00 (L)

Afbeelding

:loving:

Ik zou het gratis en voor niets doen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 19:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Denk dat een 2e Hardtraxx zaal nog niet eens zo'n gek idee is. De meesten zullen er graag draaien zonder er geld voor te krijgen, dus je hebt alleen wat extra kosten die die zaal zelf met zich mee brengt (personeel bijv.) maar je kunt ook weer wat extra kaarten verkopen. Of bekijk ik het nu veel te simpel :P

Oh en aangezien Poephark veel te druk is met het party report schrijven neem ik zijn plek op de line up wel in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toffe line-up. Altijd fijne en harde sets van 2-Sidez. Krusaders en Low-E & Alter Egosz nog niet aan het werk gezien dus ook twee pluspunten.
Zou echt vet zijn zo'n Hardtraxx zaal! Een ideetje voor de volgende editie misschien... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Shockerz-Events schreef:
18:00 (L)

Afbeelding

:loving:

Ik zou het gratis en voor niets doen :$

Dit. Ik breek die hele tent af! Al was ik wel pas actief in 2012, maar oudere tracks kan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Redelijk ok met de line-up maar had zeker meer ingezeten.

Weer:
Ran d
Pitcher
Josh wesz
Dbstf
Luna
Chain reaction.

Kan die setjes inmiddels wel dromen.

Zoveel namen waar nog uit te kiezen valt:

Isaac
Coone
Tweekaz
Pavo
Ruthless
Radical
Mental theo & charly lownoise
Etc

Maar ga me hier weer prima op vermaken. Moeten natuurlijk ook wat te dromen overhouden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Zoveel namen waar nog uit te kiezen valt:

Isaac
Coone
Tweekaz
Pavo
Ruthless
Radical
Mental theo & charly lownoise
Etc

Maar ga me hier weer prima op vermaken. Moeten natuurlijk ook wat te dromen overhouden ^^

Mental Theo & charly lownoise zit denk ik bijna niemand op te wachten hoor. dan kan je beter wat (toen) talentjes pakken uit 2009/2010.
Ook ruthless en radical waren niet bepaald groots bezig met de hardstyle waar vwab om draait.
Tweekaz zou ik wel tof vinden, pavo ook zeker. Coone had ook maar een selecte fanbase tot 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 09:36 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Coone had ook maar een selecte fanbase tot 2011.


Ik denk dat je je hier best in vergist hoor, ja hij zat in de Jump maar iedereen kende Coone. En inderdaad in 2011 kwam hij met The Challenge wat zover ik me kan herinneren toch wel een hit was (het album, niet de plaat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
18:00 (L)

Afbeelding

Afwezig deze editie want ik sta niet als headliner. :list:

edit: shit, is alfabetisch. Oké, optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone was best dik geweest! Nooit echt fan van geweest maar juist daarom heb ik er niet kapot veel naar geluisterd. Maar nummers als Crank met DBSTF en Fearless kan ik prima naar luisteren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had toch echt op meer verrassingen gehoopt :x Krusaders en A-Lusion wel heel vet! Denk niet dat het hem gaat worden want de rest van de namen(sets) ken ik nu wel een keer.. Jammer, better luck next time! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Inno schreef:
Coone had ook maar een selecte fanbase tot 2011.


Ik denk dat je je hier best in vergist hoor, ja hij zat in de Jump maar iedereen kende Coone. En inderdaad in 2011 kwam hij met The Challenge wat zover ik me kan herinneren toch wel een hit was (het album, niet de plaat)

Dat is precies wat k bedoelde. Tot the challenge was zijn hardstyle discografie vrij beperkt, en was 't vooral jump, en daarom was er maar een klein groepje mensen dat 'm op hardstyle feesten wilde zien. Vanaf the challenge veranderde dat behoorlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone laten starten met een jump set, ook wel dik!
The Return, Pitch Up, Bitches & Ho's, Punani en Vietnam/Cambodia. Dat soort plaatjes. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Coone laten starten met een jump set, ook wel dik!
The Return, Pitch Up, Bitches & Ho's, Punani en Vietnam/Cambodia. Dat soort plaatjes. :worship:

Wil jij mij aan het begin van de dag al dood hebben? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Als ik even heel erg egoïstisch mag zijn en puur vanuit mijn eigen smaak ga kijken zou ik ook heel graag plaatjes van 2012/2013 (Misschien stiekem 2014) willen horen op classics feestjes. Voor mij meer omdat die uit de periode komen toen ik begon met hardstyle luisteren. Veel van die platen heb ik alleen alleen uit de speakers van mijn zolderkamertje gehoord, zou echt machtig zijn voor mij om die een keer live te mogen horen op een feest.

Dit geldt ook voor mij :P.

Als er een 2e zaal zou zijn waar platen gedraaid zouden worden van 2012 t/m 2014 zou ik 100% aanwezig zijn. Nu is dit feest voor mij een no go, want ik heb geen interesse in hardstyle van voor dat ik hardstyle ben gaan luisteren. Dat is qua sounds mijn ding gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 11:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier sowieso weer aanwezig, maar ik vind een plek/zaal/stage voor hardstyle van 2012 t/m 2014-2015 ook wel tof ja. Zeg niet dat dat op VWAB zou moeten (een zaal heeft ook wel zo zijn charmes), maar überhaupt ergens eens op een feest. Is precies zo'n periode die overal tussenin valt en waar je maar weinig tracks meer van hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De periode 2013-2015 ging het voor mij dus compleet de verkeerde kant op. 2016 en 2017 was mijn binding met de hardstyle helemaal weg en is sinds 2018 wel weer beetje terug. Dus echt goeie herinneringen heb ik niet aan de periode 2013-2015.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten