Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Parvuz schreef:
En toch valt voor mij Delete niet in de categorie hardstyle classics. Ik verwacht ook niet echt dat hij in de line up staat bij VWAB. Laten ze hem eerst eens bij Origins in de grote zaal zetten. Dat past beter. ^^ Snap ook niet zo goed waarom we het hier elke keer over Delete hebben haha. Delete is ook een naam die wij hier op Hardtraxx wel heel vet vinden en veel van kennen. Maar de gemiddelde bezoeker van VWAB denk ik niet. Ze gaan denk ik gewoon afsluiten met een Crypsis, Adaro, Ran-D, Frequencerz... De 'raw' van toen. Wat ook gewoon logisch is in mijn ogen.


Je weet dat Delete zijn eerste platen in het zelfde jaar waren als Crypsis zijn eerste release?

Sequence, Concept en D waren er in 2009 al :P.


Crypsis & Luna - Choices in 2008. En bekendheid telt ook mee, bij Delete heeft het wel ff geduurd voor hij n beetje bekend was, Choices werd op de Defqon mainstage in 2008 gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Broken Balance schreef:
Je weet dat Delete zijn eerste platen in het zelfde jaar waren als Crypsis zijn eerste release?

Sequence, Concept en D waren er in 2009 al :P.


Crypsis & Luna - Choices in 2008. En bekendheid telt ook mee, bij Delete heeft het wel ff geduurd voor hij n beetje bekend was, Choices werd op de Defqon mainstage in 2008 gedraaid.

Dit. Ik denk dat op Origins mensen komen die dieper in de muziek zitten/zaten (noem het 'kenners') dan de mensen die naar VWAB gaan. Wij kennen al die namen wel maar ik weet zeker dat Delete niet bij iedereen bekend is. Crypsis is wel een grens daarin denk ik. Maar goed, het is aan de organisatie om keuzes te maken haha.

Wel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 11:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gezien classics feesten worden georganiseerd omtrent een tijdperk, valt Delete wel gewoon onder classics, daarom :P
Eveneens is dat Crypsis & Luna , dus wie is er dan bekender op dat moment, Luna of Crypsis? ;)

Ben het er mee eens dat Delete hier niet echt tussen past, daar niet van. Past veel beter bij Origins. Maar gewoon kijkend naar het tijdperk is Delete net zo "classic" als de rest :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan wil ik graag voorstellen om een Headhunterz presents: Gostosa te doen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 11:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dan wil ik graag voorstellen om een Headhunterz presents: Gostosa te doen. :x


Dat is wel een klap in het gezicht van Headhunterz :lol:

He wil je eindelijk sinds jaren weer eens een classics set draaien, en dat als exclusive act op VWAB?
Je moet wel alleen maar Gostosa platen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was er bij in Dieka toen Gostasa onder begeleiding van Headhunterz een set op play drukte. :lol: Zelfs dat moest Headhunterz voor doen. Sutra is trouwens wel een hele fijne track. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dieka en Bill's Bar. The good old days.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dan wil ik graag voorstellen om een Headhunterz presents: Gostosa te doen. :x


Ik wil Gostosa wel doen ;) Maar zou inderdaad wel een bak zijn en Sutra is wel een lekker nummertje, zou hij die zelf ooit nog wel eens draaien? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Parvuz schreef:
Dan wil ik graag voorstellen om een Headhunterz presents: Gostosa te doen. :x


Ik wil Gostosa wel doen ;) Maar zou inderdaad wel een bak zijn en Sutra is wel een lekker nummertje, zou hij die zelf ooit nog wel eens draaien? :)

Never Say Never hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dieka en Bill's Bar. The good old days.


Eens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
TkTT schreef:
Parvuz schreef:
Dan wil ik graag voorstellen om een Headhunterz presents: Gostosa te doen. :x


Ik wil Gostosa wel doen ;) Maar zou inderdaad wel een bak zijn en Sutra is wel een lekker nummertje, zou hij die zelf ooit nog wel eens draaien? :)

Never Say Never hé.


Hahahaha heerlijk! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 08:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany als Hannibal en Titan als B.A.
Face en Murdock weet ik niet wie dat zouden kunnen zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Titan als B.A.

Voor een afscheid 4.0 ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Parvuz schreef:
Titan als B.A.

Voor een afscheid 4.0 ...

Zulke dingen moet je lekker lang rekken. Titan is de Soldaat van Oranje van het hardstyle wereldje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Parvuz schreef:
Titan als B.A.

Voor een afscheid 4.0 ...


Er staat toch maar één officiele afscheidsset gepland? Die op Decibel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst waren alleen Origins en Rebirth aangekondigd in die afscheidsvideo, wat toen dus voelde als een 'afscheid'. Later werden DQ en Decibel bekend gemaakt wat leek op een afscheid 3.0 en 4.0, althans voor mij. Maar na Decibel lijkt het echt klaar te zijn ja.

Maar goed, dat hebben we vaker gezien met artiesten. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat straks naadloos over in The Return Of Titan op Qapital 2020.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main Concern praktijken. Soort omgekeerde Return of Headhunterz. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is pas officieel wanneer je gaat staan janken in het zicht van alle camera's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 18:39 
 
Hardtraxxer

Hoe strak wordt die grens van 2011 eigenlijk nog aangehouden in 2019..? Opkomst van raw is op zich een leuke houvast, maar hardstyleplaten uit 2014 zijn nu vijf jaar oud, en dat soort platen werden volop gedraaid bij Tijdmachine in Scheepsbouwloods. Vraag me af of de nostalgische waarde daarvan dan even groot zou zijn, m’n gevoel zegt van niet maar ik snap eigenlijk niet waarom. Zo maar even een hersenspinsel :P

Edit: ik kan toch wel wat leuke platen van buiten de officiële classicsperiode bedenken. Outbreak - A New Today/Survival, Ran-D - No Cure/My Way, Outlander - Our World, Frontliner - Keep it Up/Phaseriffic/Our District/Galaxies Collide...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik even heel erg egoïstisch mag zijn en puur vanuit mijn eigen smaak ga kijken zou ik ook heel graag plaatjes van 2012/2013 (Misschien stiekem 2014) willen horen op classics feestjes. Voor mij meer omdat die uit de periode komen toen ik begon met hardstyle luisteren. Veel van die platen heb ik alleen alleen uit de speakers van mijn zolderkamertje gehoord, zou echt machtig zijn voor mij om die een keer live te mogen horen op een feest.

VIP Tickets inmiddels in de pocket! Eerste keer VWAB voor mij, na alle goede verhalen echt heel benieuwd! Kan niet wachten op de lineup! Ik hoop zelfop Headhunterz, Frontliner en The Pitcher (Recovered? :love: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2014 lijkt me ook wel top ja hey bob kende world outside draaie krijg je na afloop van mij een dikke SOON
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn genoeg dj’s die stiekem ook ietsje minder oude platen draaien. Maar als je feestje organiseert met tracks tot 2014 dan gaan dj’s ook stiekem plaatjes draaien uit 2015 en 2016. En dan is t concept beetje weg. Maar goed, voor mij zijn deze jaartallen uitstekend! Benieuwd naar de line up morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rond 2010 begon de sound gewoon te veranderen. Best wel snel en hard.

Ik zou 't prima vinden als zaal 2 een 2010-2015 area wordt, dan dek je beide mooi af.

Ik hoop sowieso dat ze nu eens met een open tweede zaal komen met VWAB.

En dat er in zaal 1 wat minder artiesten staan, met wat langere sets, dan krijgen we tenminste nog wat inspiratie en variatie voor onze kiezen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten