Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaart binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Kaart binnen!


Huts
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah kut dat die Early Birds zo snel weg zijn. Wel gewoon aanwezig verder uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ah kut dat die Early Birds zo snel weg zijn. Wel gewoon aanwezig verder uiteraard.

Dit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 08:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig! :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Remi schreef:
Heel gezellig gehad, klein praatje hier en daar gehouden, maar muziek trok me gisteren niet zo helaas. Zat er wat betreft muziek niet super lekker in. Ik begin misschien toch even (tijdelijk) classics-moe te worden.
Ik vond deze editie ook wel de minste van de 3. Wel een erg leuke dag gehad maar dat kwam meer door alles er om heen.


Dit dus. Alles om de muziek heen was weer goed maar ik ben echt uitgekeken op de classics merk ik.
Heeft iemand Shiverz nog gefilmd?


Aldus ik in Oktober 2018, en toch een ticket gehaald voor de volgende editie. :yawn:
Kijk tzt wel even maar ik zal er vast wel weer staan.

Desalniettemin benieuwd naar de line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 09:32 
 
Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:
Spobbertiet schreef:
Wat is dat voor onzin dat hier geen origins artiesten mogen staan?


Wie zegt dat? :cool:



Die mensen op pagina 1 en 2...

Maar dit klinkt wel hoopvol :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 09:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Kaart binnen!


Check! Zin in!
Nog geen idee of en zo ja wie er van onze vriendengroep meegaat, maar ticket alvast gehaald.
Vorig jaar niet kunnen gaan en het jaar ervoor echt een top feest gehad :woot: dus wil zeker weer gaan dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 10:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Shockerz-Events schreef:
Spobbertiet schreef:
Wat is dat voor onzin dat hier geen origins artiesten mogen staan?


Wie zegt dat? :cool:



Die mensen op pagina 1 en 2...


Totaal niet, maar goed.

Er zit een verschil tussen niet "mogen" staan en het meer waarschijnlijk vinden dat zo'n artiest voor Origins wordt geboekt of vinden dat een artiest meer bij Origins zou passen en daarom eerder daar zou staan.

Als je naar de vorige VWAB line-ups kijkt zie je ook wel dat het er niet enorm lompe raw namen staan als Delete, Vazard, D&R, Chris One, The Machine oid.

Er kan prima een tussen staan maar zo raar is het niet dat mensen juist de lompere namen eerder collectief op Origins verwachten? Niet heel raar dat de organisatie geen exclusieve raw-classics act op VWAB zet om die exclusiviteit zo voor Origins te houden?

Het is ook alleen maar speculatie, why you have to be mad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is een verschil tussen die namen (Chris One, Delete etc) en namen als B-Front, Crypsis, Adaro..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 10:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Er is een verschil tussen die namen (Chris One, Delete etc) en namen als B-Front, Crypsis, Adaro..


Precies, laatstgenoemde kan je gewoon op VWAB verwachten, de eerstgenoemden zou je wellicht als laatste act kunnen verwachten, anders dan dat zouden dat meer ideale exclusieve namen voor Origins zijn.

Neem aan dat hij ook doelt op wat Remi en ik zeiden, wat juist sloeg op de eerstegenoemde namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 11:33 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
Shockerz-Events schreef:

Wie zegt dat? :cool:



Die mensen op pagina 1 en 2...


Totaal niet, maar goed.

Er zit een verschil tussen niet "mogen" staan en het meer waarschijnlijk vinden dat zo'n artiest voor Origins wordt geboekt of vinden dat een artiest meer bij Origins zou passen en daarom eerder daar zou staan.

Als je naar de vorige VWAB line-ups kijkt zie je ook wel dat het er niet enorm lompe raw namen staan als Delete, Vazard, D&R, Chris One, The Machine oid.

Er kan prima een tussen staan maar zo raar is het niet dat mensen juist de lompere namen eerder collectief op Origins verwachten? Niet heel raar dat de organisatie geen exclusieve raw-classics act op VWAB zet om die exclusiviteit zo voor Origins te houden?

Het is ook alleen maar speculatie, why you have to be mad.


Was niet boos maar wel teleurgesteld :(

Maar line ups zoals vroeger zijn toch perfect, alles door elkaar met een soort opbouw (a la Black ofzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartjes besteld. Was vorig jaar wel redelijk classics 'moe' en ben toen (wegens omstandigheden) niet geweest. Nog wel een beetje afhankelijk van de line-up of we ook daadwerkelijk gaan, maar dit zal toch wel het geval zijn door de gezelligheid. Komende feestjes de classic podia weer een beetje ontwijken, zodat ik ze niet weer beu ben tegen de tijd dat VWAB is.

Ik hoop vooral dat de DJ's eens wat dieper in hun platencollectie graven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Alm1ghty schreef:
Remi schreef:
Heel gezellig gehad, klein praatje hier en daar gehouden, maar muziek trok me gisteren niet zo helaas. Zat er wat betreft muziek niet super lekker in. Ik begin misschien toch even (tijdelijk) classics-moe te worden.
Ik vond deze editie ook wel de minste van de 3. Wel een erg leuke dag gehad maar dat kwam meer door alles er om heen.


Dit dus. Alles om de muziek heen was weer goed maar ik ben echt uitgekeken op de classics merk ik.
Heeft iemand Shiverz nog gefilmd?


Aldus ik in Oktober 2018, en toch een ticket gehaald voor de volgende editie. :yawn:
Kijk tzt wel even maar ik zal er vast wel weer staan.

Desalniettemin benieuwd naar de line up.

RomanAnthony schreef:
Kaartjes besteld. Was vorig jaar wel redelijk classics 'moe' en ben toen (wegens omstandigheden) niet geweest. Nog wel een beetje afhankelijk van de line-up of we ook daadwerkelijk gaan, maar dit zal toch wel het geval zijn door de gezelligheid. Komende feestjes de classic podia weer een beetje ontwijken, zodat ik ze niet weer beu ben tegen de tijd dat VWAB is.

Ik hoop vooral dat de DJ's eens wat dieper in hun platencollectie graven.

Dit zal het wel worden, ja. Zal één dezer dagen eens een ticket halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Ik hoop vooral dat de DJ's eens wat dieper in hun platencollectie graven.


Gaat niet gebeuren, hoe vaak hebben we al wel niet organistaties hier gehad die overleg zouden hebben met de artiesten voor meer diversiteit en houden aan concepten?

1e keer Origins was 1 van de meest originele feesten totdat Freqz begonnen :thumbdown: Artiesten willen gewoon niet de moeite doen lijkt het, ze kiezen voor veilig uit ''mix'' oogpunt en denken dat dit is wat het publiek wilt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 12:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RomanAnthony schreef:
Ik hoop vooral dat de DJ's eens wat dieper in hun platencollectie graven.


Gaat niet gebeuren, hoe vaak hebben we al wel niet organistaties hier gehad die overleg zouden hebben met de artiesten voor meer diversiteit en houden aan concepten?

1e keer Origins was 1 van de meest originele feesten totdat Freqz begonnen :thumbdown: Artiesten willen gewoon niet de moeite doen lijkt het, ze kiezen voor veilig uit ''mix'' oogpunt en denken dat dit is wat het publiek wilt


Ik weet niet welke eerste Origins jij bezocht maar ik heb bijna het hele feest niets anders gehoord dan platen die je bijna nooit meer hoort (de tweede Origins ook). Niet heel moeilijk gezien het het eerste Raw Classics concept was.

Dat Freqz het deden, wat reuze meeviel omdat zij ook maar voor de eerste keer als raw classics stonden (dus mensen willen hun bekende oude platen horen), is echt geen meetstaf voor het hele feest of de rest van de artiesten.

Op 1% na heeft Shockerz er altijd netjes voor gezorgd dat de artiesten zich aan het concept houden. Je kan DJ's niet dwingen welke platen te draaien. En dat is ook wat het grote publiek wilt, iedereen doet altijd mee, hoe zo'n hitje het ook is.

Gewoon een gevalletje "ik vind het niks dus iedereen moet dat ook vinden"
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We’re the haunted apparition
Cutting darkness in the night
We come through without permission
Moving in and out of sight

We’re the thunder in your storm
Making noises in your dream
We’re the shivers when you’re warm
And the fear that makes you scream
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus Rik jonge :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
We’re the haunted apparition
Cutting darkness in the night
We come through without permission
Moving in and out of sight

We’re the thunder in your storm
Making noises in your dream
We’re the shivers when you’re warm
And the fear that makes you scream


Haha heerlijk! :thumbsup: Mooiste is dat toen ik het las het nummer in me hoofd afspeelde haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 15:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijg er gewoon rillingen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt me bekend voor. Iemand een idee van welke plaat dit ook alweer is? :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Komt me bekend voor. Iemand een idee van welke plaat dit ook alweer is? :D :D

Van Radical toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Komt me bekend voor. Iemand een idee van welke plaat dit ook alweer is? :D :D


Clubbin'
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 17:28 
 
Hardtraxxer

Hoop dat iemand een geck-o'tje doet en 12 keer shiverz in z'n set aanslingerd. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blademasterz zou trouwens wel fucking dik zijn.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten