Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2025 13:54 

Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Tijdmachine komt pas in maart, van wat ik heb begrepen.
Maar mee eens, overkill aan classics feesten waardoor die voor mij ook niet zomaar meer een 'zekerheidje' zijn.

Vlak bij reminder dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 10:18 

Hardtraxx Veteran

Kaartverkoop voor de zondag wilt nog niet echt uitverkopen lijkt het, Fase 2 & 3 zijn nog steeds verkrijgbaar…
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 13:02 

Hardtraxx Veteran

2m² per persoon. Letsgoo
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 15:02 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
2m² per persoon. Letsgoo

Iedereen aan de klaplong
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 15:24 

Hardtraxxer

VWAB heeft het er zelf over dat er 'al duizenden tickets' verkocht zijn, maar aangezien phase 2 nog steeds in de verkoop is, ben ik bang dat dit er hooguit een paar (lees: 2) duizend zijn. Op een capaciteit van max 15000 vrees ik het ergste...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 16:20 

Hardtraxx Veteran

ik vrees helemaal niks. hooguit een flater voor de organisatie maar we moeten nu niet doen alsof er een feest flopt ofzo.

Iedereen en z'n moeder wil er de zaterdag bij zijn en dat wordt gewoon een hele vette dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 17:24 

Hardtraxx Elite

Wellicht mikken ze op een paar duizend man die nog vol aan de pep zit met oud en nieuw en last minute nog een kaart koopt. Wie zal het zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2025 09:24 

Hardtraxxer

Ik heb een ticket voor de zaterdag.
Als de line up van zondag wat anders was geweest had ik misschien interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2025 10:48 

Hardtraxxer

pim__ schreef:
Wellicht mikken ze op een paar duizend man die nog vol aan de pep zit met oud en nieuw en last minute nog een kaart koopt. Wie zal het zeggen?

Nou sorry maar ik ga met oud en nieuw niks doen, zodat ik zondag de 4e lekker los kan gaan. Volgens mij is de gemiddelde leeftijd voor dit event ook net iets hoger dan normaal. Ik ben zelf 42 :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2025 15:02 

Hardtraxxer

kbm_ schreef:
Nou sorry maar ik ga met oud en nieuw niks doen, zodat ik zaterdag de 3e lekker los kan gaan. Volgens mij is de gemiddelde leeftijd voor dit event ook net iets hoger dan normaal. Ik ben zelf 42 :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2025 11:41 

Hardtraxx Veteran

Yenssen schreef:
VWAB heeft het er zelf over dat er 'al duizenden tickets' verkocht zijn, maar aangezien phase 2 nog steeds in de verkoop is, ben ik bang dat dit er hooguit een paar (lees: 2) duizend zijn. Op een capaciteit van max 15000 vrees ik het ergste...

Ze geven nu aan dat fase 2 op 95% zit qua kaartverkoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2025 12:30 

Hardtraxx Elite

kbm_ schreef:
pim__ schreef:

Nou sorry maar ik ga met oud en nieuw niks doen, zodat ik zondag de 4e lekker los kan gaan. Volgens mij is de gemiddelde leeftijd voor dit event ook net iets hoger dan normaal. Ik ben zelf 42 :innocent:

Waarom zou hier de leeftijd hoger zijn dan precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2025 13:09 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
kbm_ schreef:
pim__ schreef:

Vraag je nou waarom de leeftijd op dit evenement hoger is dan gemiddeld teup haha. Ik denk dat als ik nu als 18-jarige de scene in zou komen rollen dat het bestaan van Project One me niet eens zou opvallen. 3 social media posts per jaar, 0 muziek. Je moet ze echt kennen van vroeger. Een newgen festivalganger kan toch weinig nostalgie voelen voor een act die voor het laatst serieus actief was toen zij geboren werden (mensen uit 2008 mogen volgend jaar naar festivals haha) - en tsja P1 en ook onder hun solo namen zijn zo’n beetje de inactiefste act van de hele scene op dit moment. Bovendien denk ik dat de nieuwe generatie niet heel warm wordt van deze lineup / stijl in het algemeen. De gemiddelde leeftijd zal tussen de 30 en 40 wss
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2025 13:11 

Hardtraxx Elite

Gewoon zoals alle classics feesten dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2025 13:17 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Gewoon zoals alle classics feesten dus.

Qua bezoekers denk ik wel ja.

Edit: het is ook nog eens VWAB jezus, het is ook gewoon een classics feest. Ik dacht om de een of andere reden dat de rest de lineup gewoon hedendaagse euforische / normale hardstyle gingen draaien maar het is een fucking VWAB feest. :lol: Hoezo vraag je dan waarom de leeftijd hoger zou zijn dan gemiddeld? Bedoelde je ‘dan andere classics feesten’? Wat dat betreft denk ik niet dat de leeftijd hier heel erg verschilt tov andere classics feesten. Wel tov die op ‘huidige harder styles’ feesten natuurlijk :P waar ik dus eerst dacht dat de vraag over ging.

Edit: ff nog een keer zodat iedereen hier weer even weet hoe oud we zijn: Mensen geboren in het jaar van het eerste Project One album mogen volgend jaar naar feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2025 14:21 

Hardtraxx Elite

Ja zoals elk classic feest dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2025 14:54 

Hardtraxx Addict

Vergeleken met ieder ander classics feest zou ik bij dit feest alleen verwachten dat er wat meer buitenlanders op af komen gezien de naam project one.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2025 16:45 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Vergeleken met ieder ander classics feest zou ik bij dit feest alleen verwachten dat er wat meer buitenlanders op af komen gezien de naam project one.

En als er een ding is wat we niet willen hier zijn godverdomme buitenlanders! Optyfen naar je eigen land. Eigen volk eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2025 17:25 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Aristo schreef:

En als er een ding is wat we niet willen hier zijn godverdomme buitenlanders! Optyfen naar je eigen land. Eigen volk eerst.

Inderdaad. Gaarne TNT en Bioweapon van de lineup af!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2025 21:31 

Hardtraxx Elite

Aristo schreef:

Van mijn bekenden komen er zelfs en paar vanuit Amerika over gevlogen voor dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2025 12:53 

Hardtraxxer

pim__ schreef:
kbm_ schreef:
pim__ schreef:

Omdat de classics liefhebbers toch ook zo rond mijn leeftijd zijn zou je denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2025 12:58 

Hardtraxx Elite

Ja dus gewoon een normaal classics feest waar er ook 100 van zijn. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2025 16:04 

Hardtraxxer

Resurrection afsluiter, zou dat een HHZ classics set zijn? :thumbsup: Enerzijds lijkt me dat logisch, anderzijds, waarom zouden ze dat er niet gewoon bij zetten? Beter voor de kaartverkoop van zondag bvb
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2025 18:20 

Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Resurrection afsluiter, zou dat een HHZ classics set zijn? :thumbsup: Enerzijds lijkt me dat logisch, anderzijds, waarom zouden ze dat er niet gewoon bij zetten? Beter voor de kaartverkoop van zondag bvb

zou wel pici gaar om een classics set een wederopstanding noemen of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2025 18:36 

Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
Marks schreef:

zou wel pici gaar om een classics set een wederopstanding noemen of niet

Staat nergens hoe lang het duurt. Misschien is het wel 5 min zwaaien met 1 nummer
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten