Meerdere areas in 1 zaal gestopt lijkt het, met van die zwarte doeken als afscheiding, daar vrees ik voor
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Met Thrillogy kon je met momenten de hardcore al horen als je in de hardstyle stond... Gaat wat geven daar
Toch aanwezig. Wordt vast wel leuk. 
Edit: Timetable autisme.
22.00 - 23.00: Sound Rush / Requiem
23.00 - 00.00: Ophidian
00.00 - 01.00: Zie ik dan wel
01.00 - 02.00: Crypsis / I:Gor LIVE
02.00 - 02.00: 10 Years NC / B-Front Experience
02.00 - 03.30: Noize Suppressor / Sandy Warez
03.30 - 04.30: Deetox
04.30 - 06.00: Regain / Dr. Peacock / Destructive Tendencies
06.00 - 07.00: Zie ik dan wel
Edit: Timetable autisme.
22.00 - 23.00: Sound Rush / Requiem
23.00 - 00.00: Ophidian
00.00 - 01.00: Zie ik dan wel
01.00 - 02.00: Crypsis / I:Gor LIVE
02.00 - 02.00: 10 Years NC / B-Front Experience
02.00 - 03.30: Noize Suppressor / Sandy Warez
03.30 - 04.30: Deetox
04.30 - 06.00: Regain / Dr. Peacock / Destructive Tendencies
06.00 - 07.00: Zie ik dan wel
Last edited by Joey on , edited 1 time in total.
Opbouwfoto's van b2s op snapchat te zien
S
Artiest
60 posts member since 2014
last seen Jan 2026
Zin in vanavond
Voor diegene die gaan, verwacht lekker veel classics en natuurlijk eigen producties 
Draai aub robots dreamwrote:Zin in vanavondVoor diegene die gaan, verwacht lekker veel classics en natuurlijk eigen producties
Sowieso zo vroeg mogelijk aanwezig voor deze set
Eindelijk eens een hele set van jullie meepakken. Speciaal de trein nemen die om 21.32 aankomt op Utrecht centraal zodat ik op tijd ben.wrote:Zin in vanavondVoor diegene die gaan, verwacht lekker veel classics en natuurlijk eigen producties
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
Normaal nooit vanaf het begin op een feest maar voor sound rush een uitzondering maken 
Heel de avond bij de hardstyle te vinden. Met Phuture Noize en B-Front bij de raw uiteraard.
Maak me alleen wel zorgen om de drukte tijdens B-Front, aangezien het altijd te druk is bij de raw area op Thrillogy.
Maak me alleen wel zorgen om de drukte tijdens B-Front, aangezien het altijd te druk is bij de raw area op Thrillogy.
Jij zou toch niet meer gaan. :owrote:Heel de avond bij de hardstyle te vinden. Met Phuture Noize en B-Front bij de raw uiteraard.
Maar dit is geen thrillogy, dus wie weetwrote:Heel de avond bij de hardstyle te vinden. Met Phuture Noize en B-Front bij de raw uiteraard.
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 24 days ago
wrote:Draai aub robots dreamwrote:Zin in vanavondVoor diegene die gaan, verwacht lekker veel classics en natuurlijk eigen producties
![]()
Sowieso zo vroeg mogelijk aanwezig voor deze set
Hier ook! En draai idd die plaat!
Een B-Front experience kan ik toch niet missen manwrote:Jij zou toch niet meer gaan. :owrote:Heel de avond bij de hardstyle te vinden. Met Phuture Noize en B-Front bij de raw uiteraard.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Dat is in iedergeval op een paar plaatsen gebeurt (kijkend naar de opbow foto's op de b2s fb)wrote:Meerdere areas in 1 zaal gestopt lijkt het, met van die zwarte doeken als afscheiding, daar vrees ik voor
Zin in hoor
Als mensen mij zien tik me maar aan hoor.
Waaraan te herkennen?wrote:Zin in hoor![]()
Niet doorgeven Lennard. Als je 'm eenmaal hebt gezien kom je niet meer van hem af.wrote:Waaraan te herkennen?wrote:Zin in hoor![]()
Misschien wil ik hem juist wel ontwijken... Wat ik met jou ook had moeten doenwrote:Niet doorgeven Lennard. Als je 'm eenmaal hebt gezien kom je niet meer van hem af.wrote:Waaraan te herkennen?wrote:Zin in hoor![]()
Op 't laatste moment besloten toch te gaan, wellicht tot vanavond 
B
Veel plezier iedereen
Ik heb zo het idee dat ik jou wel tegenkom vanavond!wrote:Op 't laatste moment besloten toch te gaan, wellicht tot vanavond
wrote:Niet doorgeven Lennard. Als je 'm eenmaal hebt gezien kom je niet meer van hem af.wrote:Waaraan te herkennen?wrote:Zin in hoor![]()
Ik zag hem op MoH vorig jaar, kom er ook niet meer van af.
Zwart shirt en zwart oranje Adidas schoenen en een ongeloofelijke kut kopwrote:Waaraan te herkennen?wrote:Zin in hoor![]()
donker blauw shirt, zwarte airmax, + ray ban bril,
beginnen bij sound rush
beginnen bij sound rush
Zwart TC shirt, TC snapback (met daaronder een ontzettende kut kop) en rood/witte air max.
Inb4 fanboy oid.
Inb4 fanboy oid.
Who was there
Nobody has said they're going yet.