Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 19:59 

Hardtraxx Veteran

Bij Sound Rush sta ik waarschijnlijk met Provehito en Norther66 te chillen dus misschien zien we je lopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 20:01 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Zwart TC shirt, TC snapback (met daaronder een ontzettende kut kop) en rood/witte air max.

Inb4 fanboy oid.

Heeft The Skribbler een dubbel account? Mods even naar kijken aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 20:13 

Hardtraxx Veteran

Betrapt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 20:20 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik zag hem op MoH vorig jaar, kom er ook niet meer van af.

Ok ga ik wel alleen naar ctrl alt delete, ben je van me af :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 09:58 

Hardtraxxer

Totaal geen spijt gehad dat ik zo vroeg er was. Sound rush en phuture noize waren fucking dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 10:19 

Hardtraxx Veteran

Brmn schreef:
Totaal geen spijt gehad dat ik zo vroeg er was. Sound rush en phuture noize waren fucking dik!

Sound Rush was heerlijk ja. Leuke verrassing om Zatox - The Crew te horen. :loving:

Tof feestje gehad. Was wel bizar moe aan het einde dus ga nu lekker m'n bedje in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 10:47 

Hardtraxx Veteran

Was een mooi feestje ^^ veel beter dan ik had verwacht

Geluid was niet super maar heeft me niet echt gestoord ofzo

Jammer dat bfront zn showcase op een te hoog tempo heeft gedraaid (naar eigen zeggen omdat crypsis op een heel hoog tempo afsloot) dat is toch wel een minpuntje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 12:50 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:

Jammer dat bfront zn showcase op een te hoog tempo heeft gedraaid (naar eigen zeggen omdat crypsis op een heel hoog tempo afsloot) dat is toch wel een minpuntje

Vind dit atlijd een beetje een slecht excuus. Mocht crypsis op 155bpm gedraaid hebben, kan je na een intro van 5 minuten echt wel weer op 152bpm draaien zonder dat het een choquerende ervaring wordt voor het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 14:16 

Hardtraxx Elite

Iemand naar de Noisecontrollers showcase geweest? Ben wel benieuwd hoe die was ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 14:24 

Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Iemand naar de Noisecontrollers showcase geweest? Ben wel benieuwd hoe die was ^^

van horen zeggen was het wel dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 15:38 

Hardtraxx Elite

DJ_Tim schreef:

Die was echt zo dik , fuck the noisecontrollers :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 17:20 

Artiest

Verrassend vette eerste editie! :D

Tracklist van mijn set:
1. Alpha2 & Wildstylez - Atrocious
2. Frontliner - Warphole
3. Phuture Noize & Endymion - Who (PN's Core edit)
4. Hard Driver - POW!
5. Phuture Noize - The One Lie
6. Hyperdrive - The Punishment (Frequencerz edit)
7. Ran-D - FCK EDM
8. Phuture Noize - Enclosure
9. Gunz for hire - Put it on
10.Hard Driver - Rampage
11.Phuture Noize - Existence Through Sound
12.Ran-D & Phuture Noize - Paranoid
13.Digital Punk - Oblivion (Phuture Noize rekicked remix)
14.Phuture Noize - Terrordome
15.Hard Driver & Radical Redemption - United from the start
16.Phuture Noize - Compressed thoughts
17.Phuture Noize - Save me
18.Phuture Noize - Robots to the system
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 19:12 

Artiest

Norther66 schreef:

Dan heb je niet helemaal geluisterd haha! Ik zat een beetje in tijdsnood dus ik schroefde het tempo wat op! Ivm de b-Frontliner & b-freqz set :) ik had "ongeveer" een berekening gemaakt en die kwam iets langer uit als dat ik zelf verwacht had :-)

Dus dat is de grootste reden! :) maar excuses! ;) :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 19:54 

Hardtraxx Veteran

Ik heb gister denk ik het mooiste uur van me leven meegemaakt. Ik heb echt nog nooit zo erg genoten van alles wat langs kwam als gister.

Het eerste kwartier waren de bekende tracks:

1. B-Front - Mysterias
2. B-Front - Inner Creativity
3. B-Front - Undiscovered
4. B-Front - Virus
5. B-Front - Blackness

Nou na dit kon je mij al wegdragen. Toen het tweede kwartier:

1. Frontliner & B-Front - World Outside
2. Frontliner & B-Front - TBA2
3. Frontliner & B-Front - TBA3
4. B-Front & Frontliner - Magic

Nou dit was echt niet normaal meer. TBA3 is echt zo een ongelooflijk dikke plaat, bizar gewoon. Maar dit was het natuurlijk nog niet. Het derde kwartier:

1. Frequencerz & B-Front - Fatality
2. B-Front & Frequencerz - The End
3. B-Freqz - Overdose
4. B-Freqz ft. MC Nolz - TBA
5. B-Freqz - TBA
6. B-Freqz - Monsters Inside Me

Nou ik had me hier echt helemaal kapot gestampt, gesprongen en weet ik het wat. B-Freqz - TBA, de exclusieve track voor de B-Freqz sets was echt hemels. Die tweede climax, ik wist niet wat me overkwam. En dan moesten de nieuwe tracks nog komen in het laatste kwartier...

1. B-Front - TBA1 nieuwe-tracks-hs/b-front-tba2-t52253.html
2. B-Front - TBA2 nieuwe-tracks-hs/b-front-tba-t50976.html
3. B-Front & Alpha² - TBA
4. B-Front - We Are One

Nou ik ben vaak op sets uit me plaat gegaan, ik heb genietmomentjes gehad, maar dit. Nee ik zou even niet weten hoe dit ooit nog overtroffen moet worden.

Bob, bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 20:00 

Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Ik heb gister denk ik het mooiste uur van me leven meegemaakt. Ik heb echt nog nooit zo erg genoten van alles wat langs kwam als gister.

1. B-Front - Mysterias
4. B-Front - Virus
5. B-Front - Blackness

Nou dit was echt niet normaal meer. TBA3 is echt zo een ongelooflijk dikke plaat, bizar gewoon. Maar dit was het natuurlijk nog niet. Het derde kwartier:

3. B-Freqz - Overdose
5. B-Freqz - TBA

Nou ik had me hier echt helemaal kapot gestampt, gesprongen en weet ik het wat. B-Freqz - TBA, de exclusieve track voor de B-Freqz sets was echt hemels. Die tweede climax, ik wist niet wat me overkwam. En dan moesten de nieuwe tracks nog komen in het laatste kwartier...

1. B-Front - TBA1 nieuwe-tracks-hs/b-front-tba-t50976.html
2. B-Front - TBA2 nieuwe-tracks-hs/b-front-tba2-t52253.html
4. B-Front - We Are One

Nou ik ben vaak op sets uit me plaat gegaan, ik heb genietmomentjes gehad, maar dit. Nee ik zou even niet weten hoe dit ooit nog overtroffen moet worden.

Bob, bedankt.

Ik heb een kaartje voor unlocked gekocht voornamelijk om deze set mee te mogen maken en hij heeft mijn hoge verwachtingen meer dan waar gemaakt. :worship:. Nu dromen dat deze liveset opgenomen is en vrijgegeven word( maar ben er bang voor).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 20:07 

Artiest

Paultheone schreef:

1. B-Front - Mysterias
4. B-Front - Virus
5. B-Front - Blackness

3. B-Freqz - Overdose
5. B-Freqz - TBA

1. B-Front - TBA1 nieuwe-tracks-hs/b-front-tba-t50976.html
2. B-Front - TBA2 nieuwe-tracks-hs/b-front-tba2-t52253.html
4. B-Front - We Are One

Bob, bedankt.

Heel tof bericht!! Bedankt ook vanuit mijn kant!! Heb zelf ook echt genoten :thumbsup: fijne zondag avond iedereen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 20:20 

Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:
Paultheone schreef:

Bob, bedankt.

Heel tof bericht!! Bedankt ook vanuit mijn kant!! Heb zelf ook echt genoten :thumbsup: fijne zondag avond iedereen :clap:

Wat een gave set was dit, bpm lag alleen iets te hoog na mijn mening, maar desondanks erg goed vermaakt
Jammer dat het maar een uur was, had hier graag langer van genoten :loving:
ga zo door :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 20:50 

Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:
Norther66 schreef:

Dan heb je niet helemaal geluisterd haha! Ik zat een beetje in tijdsnood dus ik schroefde het tempo wat op! Ivm de b-Frontliner & b-freqz set :) ik had "ongeveer" een berekening gemaakt en die kwam iets langer uit als dat ik zelf verwacht had :-)

Maar dat scheelt dan net een minuutje of 2 toch in een uur toch? (tenminste, bij 150 naar 156bpm)
Dan kun je net zo goed gewoon wat sneller mixen en het een en ander weg laten van een track.
mid weg laten en gelijk naar break of climax mixen bijv.

No offense en is geen aanval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 20:52 

Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:
Norther66 schreef:

Je had het volgens mij toch echt over de afsluiting van Crypsis toen we je om kwart voor 5 tegenkwamen. :P
Of het geluid in de Industrial stond gewoon zo hard dat ik je daar achter niet goed verstond maar ik was er heilig van overtuigd dat je dat zei haha.

Anyway, ik ben eigenlijk zonder verwachtingen naar dit feest gegaan. M'n eerste reactie was dat het best tof was maar ik was de laatste 2.5u zo moe en wilde gewoon niet even een half uurtje zitten ondanks dat ik echt totaal niet de behoefte had om los te gaan. Om 5 á 10 over 10 ongeveer vooraan bij Sound Rush waar ik al een hele tijd eens een hele set van bij wilde wonen. Vond het een super fijn setje, die afwisseling tussen klassiekertjes en lekkere melodieuze platen doet het echt goed voor mij en brengt de interesse in de euforische kant van hardstyle wat meer terug. :) Nadeeltje hier was wel dat het geluid tijdens hen nog vrij zacht stond (zodra Coone aangekondigd werd ging het volume opeens omhoog) maar dat werd gecompenseerd door het feit dat DV8 pas het laatste kwartier begon te lullen dus het grootste gedeelte van de set ongestoord kunnen genieten. :) Ik gun deze heren wel een iets latere plaats op de timetable want de eerste helft van de set ongeveer stonden er misschien maar 20-30 mensen in de zaal.
Hierna richting Ophidian wat een enorm contrast was maar wat wel lekker rammen was. Tracks als Monster (Ophidian Remix) en Psychiatric Ass blijven het goed doen en hij heeft weer eens bewezen waarom hij m'n hardcore held is. Na Ophidian wat wezen eten en een beetje rondgelopen + extra muntjes gehaald want die gingen vrij hard. Daarna een beetje afgewisseld tussen I:Gor en Crypsis. Vond I:Gor hiervan toch wat leuker aangezien Crypsis (helaas volgens verwachting) veel tracks uit de MiM stal draaide waar ik weinig zin in had. Bij I:Gor werd wel m'n portemonnee opeens uit m'n handen getrokken omdat een beveiliger dacht dat ik er drugs uithaalde terwijl ik bezig was muntjes af te breken. :lol:
Daarna dus (na twijfel tussen hem en Noisecontrollers) naar B-Front gegaan. Buiten het iets te hoge bpm dus een super leuke set, zaten heel veel fijne tracks tussen (met We Are One en World Outside als m'n favorieten) en dit bewees maar weer eens waarom B-Front voor mij één van de meest interessante producers in de hardstyle is van dit moment. Toen B-Front klaar was richting de andere kant van de hallen gegaan en even in die kermisattractie geweest met leuke muziek van Noize Suppressor op de achtergrond. Daarna even die zaal ingelopen maar ik vond het daar toch wat minder qua ruimte vooral. Even later bij de freestyle wezen kijken waar ik was early hardcore hoorde als ik het me goed herinner, dat klonk wel leuker. Na daar gestaan te hebben tot ongeveer kwart over 3 richting de raw gegaan voor Deetox. Openen met My Style Is Dutch was lekker, paar flinke beukplaatjes er door en mijn gebeden waren verhoord want ze draaide Just A Memory ook weer. :loving: Dit was ook een lekkere set maar hierna was ik het wel echt zat. Na Deetox even bij Dr. Peacock wezen kijken en daarna doorgegaan naar de main waar ik tot 7u gestaan heb en af en toe als ik opeens een energieboost had nog wat los gaan. Deze 2,5 uur gingen wel erg traag moet ik zeggen.

De friet was goed te eten, bier was goed te drinken, indeling was wat mij betreft prima en drukte viel over het algemeen wel mee (evenals de temperatuur). De vermoeidheid heeft de laatste 2,5u wel wat minder leuk gemaakt voor mij, maar ja. Energie doseren blijft lastig voor me, net als rust nemen. :lol:
Of ik volgend jaar ga twijfel ik nog over. Vind het jammer dat die showcases (waarmee dit evenement toch probeerde zich te onderscheiden) tegelijk waren maarja daar doe je helaas niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 21:06 

Hardtraxx Elite

Moeheid had iedereen last van lijkt wel, Ik sliep ook een uur terug in de trein waar ik gelukkig net voor leiden wakker werd xd

En Noisecontrollers ontmoet en handtekening op mijn cap gescoord :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 21:12 

Hardtraxx Addict

Hoe ging het kwa geluid en voornamelijk de geluidsdoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 21:28 

Hardtraxx Veteran

Ben ik ook benieuwd naar..
-Hoe was de zaalindeling, gesplitste hallen?
-Was het geluid goed?
-Hoe was de beleving in vergelijking met Thrillogy?
-Was het het geld waard en een waardige vervanger voor Thrillogy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 21:46 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Ben ik ook benieuwd naar..
-Hoe was de zaalindeling, gesplitste hallen?
Hardcore en freestyle gescheiden door een doek waarbij de areas met de stages tegen elkaar stonden. Raw en industrial gescheiden door zeecontainers.
-Was het geluid goed?
Miste in het begin wat bass in de main, verder weinig last gehad van slecht geluid dus denk wel prima.

Andere vragen kan ik niet beantwoorden omdat ik nooit naar Thrillogy geweest ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 21:58 

Hardtraxx Veteran

De zalen op zich waren wel goed ingedeeld, qua ruimte heb ik het in ieder geval niet gemerkt dat een zaal te klein was ofzo.

Wel was er naar mijn mening veel overlap van geluid, dat je een andere zaal goed kon horen als er een rustig momentje in de muziek zit (bijvoorbeeld achterin de raw kon ik af en toe de main best goed horen). Het geluid zelf was wel ok, niet heel super.

Vergelijking met thrillogy is best lastig, beide concepten hebben zo hun voor en nadelen. Unlocked voelt voor mij toch wel wat completer, door die 2 extra stages (ik heb een zeer brede muzieksmaak, dus een beetje keuze qua stijlen kan ik altijd wel waarderen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 22:48 

Artiest

Joey schreef:
B-Front schreef:
Norther66 schreef:

Je had het volgens mij toch echt over de afsluiting van Crypsis toen we je om kwart voor 5 tegenkwamen. :P
Of het geluid in de Industrial stond gewoon zo hard dat ik je daar achter niet goed verstond maar ik was er heilig van overtuigd dat je dat zei haha

Ik heb meer gezegd als dat :) maar goed ik weet niet hoe jullie erbij liepen xd haha grapje ;) Crypsis sloot snel af maar dat is niet erg :) ben iets terug gegaan en daarna kwam ik qua tijd niet uit :) thats it :)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten