B-Front schreef:
Norther66 schreef:
Was een mooi feestje

veel beter dan ik had verwacht
Geluid was niet super maar heeft me niet echt gestoord ofzo
Jammer dat bfront zn showcase op een te hoog tempo heeft gedraaid (naar eigen zeggen omdat crypsis op een heel hoog tempo afsloot) dat is toch wel een minpuntje
Dan heb je niet helemaal geluisterd haha! Ik zat een beetje in tijdsnood dus ik schroefde het tempo wat op! Ivm de b-Frontliner & b-freqz set

ik had "ongeveer" een berekening gemaakt en die kwam iets langer uit als dat ik zelf verwacht had :-)
Dus dat is de grootste reden!

maar excuses!

Je had het volgens mij toch echt over de afsluiting van Crypsis toen we je om kwart voor 5 tegenkwamen.

Of het geluid in de Industrial stond gewoon zo hard dat ik je daar achter niet goed verstond maar ik was er heilig van overtuigd dat je dat zei haha.
Anyway, ik ben eigenlijk zonder verwachtingen naar dit feest gegaan. M'n eerste reactie was dat het best tof was maar ik was de laatste 2.5u zo moe en wilde gewoon niet even een half uurtje zitten ondanks dat ik echt totaal niet de behoefte had om los te gaan. Om 5 á 10 over 10 ongeveer vooraan bij Sound Rush waar ik al een hele tijd eens een hele set van bij wilde wonen. Vond het een super fijn setje, die afwisseling tussen klassiekertjes en lekkere melodieuze platen doet het echt goed voor mij en brengt de interesse in de euforische kant van hardstyle wat meer terug.

Nadeeltje hier was wel dat het geluid tijdens hen nog vrij zacht stond (zodra Coone aangekondigd werd ging het volume opeens omhoog) maar dat werd gecompenseerd door het feit dat DV8 pas het laatste kwartier begon te lullen dus het grootste gedeelte van de set ongestoord kunnen genieten.

Ik gun deze heren wel een iets latere plaats op de timetable want de eerste helft van de set ongeveer stonden er misschien maar 20-30 mensen in de zaal.
Hierna richting Ophidian wat een enorm contrast was maar wat wel lekker rammen was. Tracks als Monster (Ophidian Remix) en Psychiatric Ass blijven het goed doen en hij heeft weer eens bewezen waarom hij m'n hardcore held is. Na Ophidian wat wezen eten en een beetje rondgelopen + extra muntjes gehaald want die gingen vrij hard. Daarna een beetje afgewisseld tussen I:Gor en Crypsis. Vond I:Gor hiervan toch wat leuker aangezien Crypsis (helaas volgens verwachting) veel tracks uit de MiM stal draaide waar ik weinig zin in had. Bij I:Gor werd wel m'n portemonnee opeens uit m'n handen getrokken omdat een beveiliger dacht dat ik er drugs uithaalde terwijl ik bezig was muntjes af te breken.

Daarna dus (na twijfel tussen hem en Noisecontrollers) naar B-Front gegaan. Buiten het iets te hoge bpm dus een super leuke set, zaten heel veel fijne tracks tussen (met We Are One en World Outside als m'n favorieten) en dit bewees maar weer eens waarom B-Front voor mij één van de meest interessante producers in de hardstyle is van dit moment. Toen B-Front klaar was richting de andere kant van de hallen gegaan en even in die kermisattractie geweest met leuke muziek van Noize Suppressor op de achtergrond. Daarna even die zaal ingelopen maar ik vond het daar toch wat minder qua ruimte vooral. Even later bij de freestyle wezen kijken waar ik was early hardcore hoorde als ik het me goed herinner, dat klonk wel leuker. Na daar gestaan te hebben tot ongeveer kwart over 3 richting de raw gegaan voor Deetox. Openen met My Style Is Dutch was lekker, paar flinke beukplaatjes er door en mijn gebeden waren verhoord want ze draaide Just A Memory ook weer.

Dit was ook een lekkere set maar hierna was ik het wel echt zat. Na Deetox even bij Dr. Peacock wezen kijken en daarna doorgegaan naar de main waar ik tot 7u gestaan heb en af en toe als ik opeens een energieboost had nog wat los gaan. Deze 2,5 uur gingen wel erg traag moet ik zeggen.
De friet was goed te eten, bier was goed te drinken, indeling was wat mij betreft prima en drukte viel over het algemeen wel mee (evenals de temperatuur). De vermoeidheid heeft de laatste 2,5u wel wat minder leuk gemaakt voor mij, maar ja. Energie doseren blijft lastig voor me, net als rust nemen.

Of ik volgend jaar ga twijfel ik nog over. Vind het jammer dat die showcases (waarmee dit evenement toch probeerde zich te onderscheiden) tegelijk waren maarja daar doe je helaas niks aan.