Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
maar goed ik weet niet hoe jullie erbij liepen xd


:lol: , kom ik uit toilet gelopen roept randy me bij jullie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Vet feest gehad hier :D .
Ging er zonder al te hoge verwachtingen heen, maar deze werden ruimschoots overtroffen. Overal lekker de ruimte, prima geluid en leuke setjes gehoord. B-Front showcase en Frequencerz op de main (draaiden o.a. Make It Loud Remix, Arise Remix, Brain Confusion, The Punishment Remix en We Are One) waren voor mij de absolute hoogtepunten.

Verder ben ik het met Norther eens qua compleetheid. Bij indoor feesten mis ik vaak een gevarieerd aanbod aan muziek, iets wat met de 5 areas wel goed zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet feestje, vroeg binnen tijdens soundrush, lekkere set met oudere nummers, geluid stond lekker, maar wel jammer dat wanneer Coone begon het geluid een flink stuk harder ging..

Hierna naar Industrial gegaan, via phuture noize, die net warphole draaide :loving:
Lekkere set van ophidian, (ken maar weinig tracks ervan en sowieso geen bij naam). Tymon was vet,
toen i:gor heel erg aant twijfelen tussen i:gor en crypsis, maar wilde graag heal & raise horen, toen ik bij crypsis aankwam, hoorde ik dat hij Heal & Raise aan het uitmixen was, dus maar terug gegaan naar I:Gor

B-Front showcase :loving: :worship: , de beste set van de avond voor mij. Leuk die oude tracks, wel die ik verwachte, mysterias, inner creativity, blackness, undiscovered en mindere maten virus. Hierna B-frontliner, gaaf, openen met World outside :loving: , dacht gelijk terug aan het geweldige optreden van Hardbass dit jaar :worship: B-Freqz draaide erg lekker, overdose, the end, fatality, Monsters Inside Me. En hierna de nieuwe b-front tracks, erg lekker, vooral we are one :loving:. Ook gaaf dat er telkens een nieuwe intro was :thumbsup:
Zoals al aangegeven, jammer van het bpm lag voor mij net wat te hoog, maar desondanks dat heel erg genoten :thumbsup: Van mij had dit wel veel langer mogen duren, uurtje oude B-front, half uur B-frontliner / B-Freqz, en dan weer de nieuwe B-Front, ging erg snel voorbij.

Hierna wat gaan eten, en even titan geweest en weer naar Frequencerz op de main geweest, draaide erg lekker, the punishment edit, i need you, wolfpack. Toen tijdje wezen dwalen, om later af te sluiten bij titan, en tussendoor nog Make it Loud op de main gehoord, wat ging die hard :worship:

Hierna Deetox haar set, zaten leuke plaatjes tussen, maar ook een hoop wat niet mijn ding is. Just a Memory eindelijk weer live gehoord :loving:

Dr peacock bezocht met randy en joey, niet mijn ding, wel een boel energie, was na 10min weer weg. Adaro op de main bezocht, leuke set, geluid stond erg hard, sommige tracks niet mijn ding, zoals whiplash :sick:
zaten paar leuke oude crypsis tracks bij, Hierna half uurtje afsluiten bij E-force, goed op vermaakt, die Radical tracks doen het erg goed, en gaan lekker hard

Als dit feest volgend jaar weer is, met een leuke line-up toch weer gewoon aanwezig, heb me goed vermaakt. Natuurlijk heb ik me voorkeur qua stages, zag liever een classic stage ipv freestyle, en industrial wat later in de nacht. Alleen de showcases niet meer tegelijk, dan zou het perfect zijn

Plus / Min punten
++++ B-Front Showcase
+++ Setjes op de Industrial
++ Stages zijn er goed uit, vond de main gewoon gaaf, de raw wat minder, kreeg er koppijn van
+ De rest van de sets
+ Overal de ruimte en niet al te druk
+ Snelle bar bediening

--- Showcases tegelijk, had graag Noisecontrollers en B-front gezien, en ook liever wat langer ipv 60 min
-- De indeling, qua geluid, achteraan de raw hoorde je de main keigoed, bij de raw ook de industrial gehoord en andersom
- Gladde vloeren
- Geluid niet overal even lekker
- Toiletten best vies
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 16:42 
 
Hardtraxxer

Zonder verwachtingen naar toe gegaan en uiteindelijk super goed naar m'n zin gehad. Dat zijn dan vaak toch wel de beste feestjes uiteindelijk. Aangezien de Jaarbeurs toch om de hoek ligt vanaf het begin aanwezig, voor Sound Rush.

Lijkt me toch wel 'klote' wanneer je elke keer moet openen? De zaal was tot half 11 nagenoeg leeg.. dus waar sta je dan voor te draaien denk ik dan. Toch wisten ze voor dat kleine aantal mensen de sfeer er wel in te krijgen en hun eigen platen zijn 1 voor 1 pareltjes.

Heb een heerlijke nacht achter de rug, nergens eigenlijk te druk behalve bij de hardcore. En vond het ook best warm daar achterin. Op het laatst was de vloer wel wat glad ja maar dat is ook in de HMH en Ziggodome.

+++ Sound Rush, NC, B-Front & Phuture Noize
++ Sfeer
+ Totaal niet druk

Weinig minpunten eigenlijk die ik kan benoemen, heb nergens last van gehad. Als ik dan toch een minpunt moet noemen is het dat ze de showcases over de nacht hadden moeten verspreiden.

Mocht er volgend jaar weer een editie zijn ben ik gewoon aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Weinig minpunten eigenlijk die ik kan benoemen, heb nergens last van gehad. Als ik dan toch een minpunt moet noemen is het dat ze de showcases over de nacht hadden moeten verspreiden.


Voor mij nog steeds onbegrijpelijk dat alle showcases dezelfde tijd waren. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:07 
 
Hardtraxxer

Stefann4 schreef:
dennisje030 schreef:
Weinig minpunten eigenlijk die ik kan benoemen, heb nergens last van gehad. Als ik dan toch een minpunt moet noemen is het dat ze de showcases over de nacht hadden moeten verspreiden.


Voor mij nog steeds onbegrijpelijk dat alle showcases dezelfde tijd waren. :/

Heb b2s een bericht gestuurd hierover en ze zouden het meenemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze de showcases om beurten doen, ben ik bang dat die zalen veel te druk worden en dat er na elke set een stormloop komt naar de volgende zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe dan de Industrial en Raw tegelijk, en een uurtje later de hardcore en de main, en freestyle ook een ander moment.

verdeel je het hardcore publiek en het hardstyle publiek, en het deel dat een freestyle showcase kan waarderen op z'n tijd heeft 3 showcases :D

Denk verder dat je wel een punt hebt, als alles mooi verdeeld is dan gaat iedereen overal een kijkje nemen, en dat is natuurlijk ook niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee geen Industrial tijdens Raw want die zijn beide tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die B-Front TL. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Als ze de showcases om beurten doen, ben ik bang dat die zalen veel te druk worden en dat er na elke set een stormloop komt naar de volgende zaal


Snap ik, maar het concept van Unlocked draait toch om de showcases? Dan zet je alles op dezelfde tijd en duurt zo'n showcase uiteindelijk ook maar maximaal 60 minuten. Onbegrijpelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoezo, dat ging toch met Thrillogy ook altijd prima? Vooral als er maar een paar duizend kaarten verkocht worden moet dat geen probleem zijn lijkt mij. Het overgrote deel blijft toch wel in de zaal van de artiest die zij willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een beetje offtopic, maar zolang B-front zelf nog mee leest.

Is er al iets in de planning over de B-Frontliner tracks die voor Hardbass zijn gemaakt? Hoor alleen World Outside af en toe nog langskomen, maar de rest van die tracks klonken toen ook zo ongelofelijk vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Nee geen Industrial tijdens Raw want die zijn beide tof.


Nu heb je er 5 tegelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog bij de PRSPCT showcase wezen kijken eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stukken van Noisecontrollers


Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar dat ik nog steeds kippenvel kan krijgen van een LQ filmpje van Tonight, dat nummer is echt tijdloos (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 14:35 
 
Hardtraxxer

Same here, blijft echt een wereldplaat! :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijg ook nog altijd kippenvel van Jaydee :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Vind de video best vet muziekkeuze kon wel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 18:00 
 

gimme love is vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
muziekkeuze kon wel beter.


Van elke speciale showcase artiest een nummer maar niet van de PRSPCT showcase :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 23:22 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Lennard95 schreef:
muziekkeuze kon wel beter.


Van elke speciale showcase artiest een nummer maar niet van de PRSPCT showcase :thumbdown:

B2s houdt natuurlijk wel een beetje rekening met het grote publiek.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten