Hahaha ja in de "uurtje langer feesten facebook" met 30 aanwezigen. 
Bij mij staan er 3900 aanwezigenwrote:Hahaha ja in de "uurtje langer feesten facebook" met 30 aanwezigen.![]()
Bij mij staan er 3900 aanwezigenwrote:Hahaha ja in de "uurtje langer feesten facebook" met 30 aanwezigen.![]()
Kun je even lekker rustig wat eten, beetje chilln. Ben je daarna weer topfit.wrote:Kaartje gehaald net, heel jammer dat Digital Punk en Frontliner tegelijk draaien hierdoor word ik verplicht om naar de freestyle of hardcore te gaan wat me niet echt ligt. Ook zonde van showcase die tegelijk zijn..
Zeker weten. Je kunt lekker vierkant rammen in de tweede climax.wrote:Ik heb er echt enorm veel zin in!
Weet iemand hoe het gaat met de kaartverkoop? Het lijkt erop dat we in ieder geval genoeg stampruimte hebben?
Ik zie het inderdaad.. Iets speciaals bedenken omdat de kaartverkoop niet denderend loopt?wrote:Wtf b2s: B-Freqlinerz at #Unlocked?
Lijkt me sterk aangezien B-front een eigen showcase heeft?wrote:Dit is zeker ook tijdens de showcases in de lobby ofzo?
Oh god nondeju jawrote:Lijkt me sterk aangezien B-front een eigen showcase heeft?wrote:Dit is zeker ook tijdens de showcases in de lobby ofzo?
wrote:b-frontliner platen
Als er dan ook 2-sidez platen voorbij komenwrote:In een interview met b2s TV had B-Front verteld dat hij de eerste 15 minuten ging gebruiken om de oudere platen te draaien die het meest voor hem betekend hebben. De rest zal dus wel redelijk recent ingevuld worden.
Verwacht het maar niet, volgens mij is Bob daar een beetje klaar mee helaas..wrote:Als er dan ook 2-sidez platen voorbij komenwrote:In een interview met b2s TV had B-Front verteld dat hij de eerste 15 minuten ging gebruiken om de oudere platen te draaien die het meest voor hem betekend hebben. De rest zal dus wel redelijk recent ingevuld worden.
![]()
God, Nomansland, Confuse Remix![]()
Ik zou bij Tymon gaan kijkenwrote:Kaartje gehaald net, heel jammer dat Digital Punk en Frontliner tegelijk draaien hierdoor word ik verplicht om naar de freestyle of hardcore te gaan wat me niet echt ligt. Ook zonde van showcase die tegelijk zijn..
Hij staat nog steeds open voor 2-Sidez boekingen zei hij in de Unlocked Q&A.wrote:Verwacht het maar niet, volgens mij is Bob daar een beetje klaar mee helaas..wrote:Als er dan ook 2-sidez platen voorbij komenwrote:In een interview met b2s TV had B-Front verteld dat hij de eerste 15 minuten ging gebruiken om de oudere platen te draaien die het meest voor hem betekend hebben. De rest zal dus wel redelijk recent ingevuld worden.
![]()
God, Nomansland, Confuse Remix![]()
Is exact de indeling van de andere jarenwrote:Beetje vage indeling zo, hopen dat het meevalt met het horen van het geluid van andere stages