Amen.wrote:Gelijk bom erop, zijn we eindelijk af van de raw hype.wrote:Ik heb van een bekende gehoord, die bij b2s werkt, dat het een soort Thrillogy blijft. Namelijk dj's die een stage hosten, maar in dit geval wordt de euforische zaal en hardcore vervangen door 3 raw dj's, namelijk Ran-D, Radical Redemption en Warface. Dat is wat ik heb gehoord. Warface gaf laatst wel aan ik een interview dat er iets vets aan het einde van het jaar komt voor hem, dus wellicht doelt hij hier op.
Goed plan B2S
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Dat duswrote:Amen.wrote:Gelijk bom erop, zijn we eindelijk af van de raw hype.wrote:Ik heb van een bekende gehoord, die bij b2s werkt, dat het een soort Thrillogy blijft. Namelijk dj's die een stage hosten, maar in dit geval wordt de euforische zaal en hardcore vervangen door 3 raw dj's, namelijk Ran-D, Radical Redemption en Warface. Dat is wat ik heb gehoord. Warface gaf laatst wel aan ik een interview dat er iets vets aan het einde van het jaar komt voor hem, dus wellicht doelt hij hier op.
Goed plan B2S
Raw is niet meer de hype, het afzeiken van raw is de nieuwe hype.
Dat ze Josh en Wesz maar eens een stage laten hosten 
*Of een andere artiest met een >2011 insteek
*Of een andere artiest met een >2011 insteek
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Dat is gewoon een tegenreactie omdat iedere rawboy de mainstream afzeikt.wrote:Raw is niet meer de hype, het afzeiken van raw is de nieuwe hype.
Stelletje goedgelovige mensen, je gelooft toch niet serieus dat B2S dat van plan is?
Er zit veel te veel overlap in de stijlen van RR & Warface op zo'n avond. En 1 raw zaal op Thrillogy kon nog net gevuld worden door de raw-liefhebbers, laat staan 3 van die zalen voor hetzelfde publiek.
Er zit veel te veel overlap in de stijlen van RR & Warface op zo'n avond. En 1 raw zaal op Thrillogy kon nog net gevuld worden door de raw-liefhebbers, laat staan 3 van die zalen voor hetzelfde publiek.
Die poster is niet stoer genoeg voor een feest met alleen maar raw, dat is het sowieso niet 
hopelijk sluit minus militia radical zn stage af, zou super hard zijn
denk trouwens dat er hier dan best veel mensen op af zouden komen, vooral met die raw hype nu
B
Gerucht gaat dat je die zaal alleen in komt als je een MM dogtag hebtwrote:hopelijk sluit minus militia radical zn stage af, zou super hard zijn
hahahahahawrote:Gerucht gaat dat je die zaal alleen in komt als je een MM dogtag hebtwrote:hopelijk sluit minus militia radical zn stage af, zou super hard zijn
En terecht.wrote:Raw is niet meer de hype, het afzeiken van raw is de nieuwe hype.
Metwrote:Foto van de line-up van de raw-stage is uitgelekt:wrote:als er maar raw wordt gedraaid.

Fuck the raw, we defend the mainstream!!wrote:Dat is gewoon een tegenreactie omdat iedere rawboy de mainstream afzeikt.wrote:Raw is niet meer de hype, het afzeiken van raw is de nieuwe hype.
Kan ook sowieso niet die 3 raw namen want dan zou je elk jaar voor 90% dezelfde line-up neerzetten.
b2s gaat gewoon een house feestje organiseren
Toch vind ik het wel jammer als het Thrillogy concept stopt..Komend jaar had je in mijn ogen echt wel een vette editie neer kunnen zetten. (Atmozfears, E-Force, Angerfist/Destructive Tendencies bijvoorbeeld)
Helemaal mee eens. Ik had dit jaar echt uitgekeken naar een Thrillogy met Atmozfears, Ran-D en Angerfist.wrote:Toch vind ik het wel jammer als het Thrillogy concept stopt..Komend jaar had je in mijn ogen echt wel een vette editie neer kunnen zetten. (Atmozfears, E-Force, Angerfist/Destructive Tendencies bijvoorbeeld)
Dat Angerfist nooit een zaal heeft gekregen is sowieso maar raar. Geen idee hoe de fanbase van Atmoz is in Nederland trouwens.
Dat Angerfist nooit een zaal heeft gekregen ligt aan Art of Dance / Most Wanted, die hun paradepaardje niet op zo'n grote schaal aan andere organisaties uit willen lenen. Is ook de reden dat je nooit een MOH hosting area op bijvoorbeeld Q-Base ziet.
Het valt me sowieso al op dat Angerfist nauwelijks op een b2s feest staat en maar eens in de 3 jaar op Decibel.wrote:Dat Angerfist nooit een zaal heeft gekregen is sowieso maar raar.
Op zich wel te begrijpen dit en vorig jaar ivm eigen event trouwens.
Ben wel benieuwd hoe ze dit nu gaan doen. Staan 1,6k mensen op aanwezig op het officiële event, dus er zal toch iets van info vrij moeten komen lijkt mij.
Who was there
Nobody has said they're going yet.