Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is trouwens nog niet bekend of ze hier kluisjes hebben. Weet iemand wel of ze water in bekertjes of flesjes schenken? Of misschien is het gewoon tijd voor iets nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Het is trouwens nog niet bekend of ze hier kluisjes hebben. Weet iemand wel of ze water in bekertjes of flesjes schenken? Of misschien is het gewoon tijd voor iets nieuws.


Zakjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
kevin-field schreef:
Het is trouwens nog niet bekend of ze hier kluisjes hebben. Weet iemand wel of ze water in bekertjes of flesjes schenken? Of misschien is het gewoon tijd voor iets nieuws.


Zakjes?


Zat meer te denken aan een regenton met water voor iedereen bij binnenkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het schijnt dat ze bij de ingang sleutels uitdelen en een sealtje met een gram poeder. Iedereen krijgt een ander poeder, het is niet bekend welke drug het is. Vervolgens is het de bedoeling dat er bij iedere nieuwe artiest een flinke schep de neus in gejaagd wordt. Wie out gaat en bij de EHBO belandt is af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
kevin-field schreef:
Het is trouwens nog niet bekend of ze hier kluisjes hebben. Weet iemand wel of ze water in bekertjes of flesjes schenken? Of misschien is het gewoon tijd voor iets nieuws.


Zakjes?


Wanneer zal de tijd het leren dat iedereen gewoon ranja, Taksi of Caprisone wilt drinken op een feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Rickzel schreef:
kevin-field schreef:
Het is trouwens nog niet bekend of ze hier kluisjes hebben. Weet iemand wel of ze water in bekertjes of flesjes schenken? Of misschien is het gewoon tijd voor iets nieuws.


Zakjes?


Wanneer zal de tijd het leren dat iedereen gewoon ranja, Taksi of Caprisone wilt drinken op een feest?


Flesjes ranja :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 00:41 
 
Hardtraxx Elite

Ik wacht nog steeds op Fristi op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever niet, ben een keer goed over m'n nek gegaan van de combinatie fristi en alcohol. :')
Eens en nooit meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 01:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blutonium Boy & Eric Bazilian zouden een stage hosten heb ik uit zeer betrouwbare bron.
Niet doorzeggen he
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
kevin-field schreef:
Het is trouwens nog niet bekend of ze hier kluisjes hebben. Weet iemand wel of ze water in bekertjes of flesjes schenken? Of misschien is het gewoon tijd voor iets nieuws.


Zakjes?


jute?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tacoboy26 schreef:
Flesjes ranja :cool:


Wel pure jwt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 10:34 
 

Dit topic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

kevin-field schreef:
Het is trouwens nog niet bekend of ze hier kluisjes hebben.


Je krijgt wel een sleutel. Dus ook een kluisje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
kevin-field schreef:
Het is trouwens nog niet bekend of ze hier kluisjes hebben.


Je krijgt wel een sleutel. Dus ook een kluisje?



De kluisjes zullen alleen geen nummers hebben, dus die mag zelf zoeken welk kluisje bij de sleutel hoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké, ik heb nu wel weer genoeg onzin gelezen.

Jammer dat er niet meer bekend is dan enkel een datum en locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 10:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Oké, ik heb nu wel weer genoeg onzin gelezen.

Stel zelf eens iets nuttigs voor dan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:
Oké, ik heb nu wel weer genoeg onzin gelezen.

Stel zelf eens iets nuttigs voor dan. :/

Dat dit straks allemaal waar blijkt te zijn en dat het dus helemaal geen onzin was. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoezo is dit topic zo laag. Blijf speculeren jongens, kom op
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eens, hypen was leuker dan radiostilte
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dus even zitten puzzelen en ben er achter. Zie hier

Afbeelding

en dan

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 15:09 
 
Hardtraxx Elite

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH JEEEEEEEEEEEEEZUS :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow! Eerste naam is dus Warface en het genre is Raw. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 19:03 
 
Hardtraxxer

Ik heb van een bekende gehoord, die bij b2s werkt, dat het een soort Thrillogy blijft. Namelijk dj's die een stage hosten, maar in dit geval wordt de euforische zaal en hardcore vervangen door 3 raw dj's, namelijk Ran-D, Radical Redemption en Warface. Dat is wat ik heb gehoord. Warface gaf laatst wel aan ik een interview dat er iets vets aan het einde van het jaar komt voor hem, dus wellicht doelt hij hier op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 19:18 
 

Gangster schreef:
Ik heb van een bekende gehoord, die bij b2s werkt, dat het een soort Thrillogy blijft. Namelijk dj's die een stage hosten, maar in dit geval wordt de euforische zaal en hardcore vervangen door 3 raw dj's, namelijk Ran-D, Radical Redemption en Warface. Dat is wat ik heb gehoord. Warface gaf laatst wel aan ik een interview dat er iets vets aan het einde van het jaar komt voor hem, dus wellicht doelt hij hier op.


Gelijk bom erop, zijn we eindelijk af van de raw hype.

Goed plan B2S
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten