Kunnen we de bewijslast niet omdraaien? 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Je bent zelf omgedraaid
Omgedraaid:

When u see it u'll shit bricks

When u see it u'll shit bricks
B
wrote:kan de afbeelding niet weergeven
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
'When u see it u'll shit bricks', dan weet ik al dit ik teveel moeite moet doen om te zoeken.
Hahahah ja en dan normaal gesproken de reacties op fb doorbladeren (eerst alle like if you came to see the answer onzin) om het antwoord te vinden.wrote:'When u see it u'll shit bricks', dan weet ik al dit ik teveel moeite moet doen om te zoeken.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Haha klopt inderdaadwrote:Hahahah ja en dan normaal gesproken de reacties op fb doorbladeren (eerst alle like if you came to see the answer onzin) om het antwoord te vinden.wrote:'When u see it u'll shit bricks', dan weet ik al dit ik teveel moeite moet doen om te zoeken.
Is gewoon een dubstep feestje van b2s.
Unknown = onbekende = mensen die hardstyle luisteren die moeten meer het onbekende gaan beluisteren volgens b2s.
Speculaties.
Unknown = onbekende = mensen die hardstyle luisteren die moeten meer het onbekende gaan beluisteren volgens b2s.
Speculaties.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ik heb gehoord dat Noisecontrollers hiermee te maken heeft.
Im inwrote:Ik heb gehoord dat Noisecontrollers hiermee te maken heeft.
misschien organiseren ze wel een mega bingoavond.wrote:Is gewoon een dubstep feestje van b2s.
Speculaties.
Dan mag Noisecontrollers de balletjes er uit draaien
Of een 70-jaren disco feest.wrote:misschien organiseren ze wel een mega bingoavond.wrote:Is gewoon een dubstep feestje van b2s.
Speculaties.
AH!!!! Gefeliciteerd Geck-O, de eerste naam is bekend!11wrote: misschien organiseren ze wel een mega bingoavond.
E
feest van Tharec.
Thera heeft dit als 'zeker' staan op Partyflock. Zegt natuurlijk niet alles, maar wellicht?
B
Zou vet zijn als er 3 labels elk hun eigen stage mochten hostenwrote:Thera heeft dit als 'zeker' staan op Partyflock. Zegt natuurlijk niet alles, maar wellicht?
Zegt toch nog echt helemaal niets. Ik ga wel vaker naar n event ook als ik dr niet hoef te draaienwrote:Zou vet zijn als er 3 labels elk hun eigen stage mochten hostenwrote:Thera heeft dit als 'zeker' staan op Partyflock. Zegt natuurlijk niet alles, maar wellicht?
Dat zou ik ook zeggen als mijn label er stond...wrote:Zegt toch nog echt helemaal niets. Ik ga wel vaker naar n event ook als ik dr niet hoef te draaienwrote:Zou vet zijn als er 3 labels elk hun eigen stage mochten hostenwrote:Thera heeft dit als 'zeker' staan op Partyflock. Zegt natuurlijk niet alles, maar wellicht?
B
Nee, klopt. Maar daarom kunnen we wel fijn gaan speculeren tot dat er meer informatie komtwrote:Zegt toch nog echt helemaal niets. Ik ga wel vaker naar n event ook als ik dr niet hoef te draaienwrote:Zou vet zijn als er 3 labels elk hun eigen stage mochten hostenwrote:Thera heeft dit als 'zeker' staan op Partyflock. Zegt natuurlijk niet alles, maar wellicht?
Who was there
Nobody has said they're going yet.