Valkenswaard.... je weet wel, die andere corsoplaatswrote:waar woont robkuh dan ookalweer?wrote:Als ik bij robkuh kan slapen ben ik aanwezig
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
J
3 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Fuck wat een line-up
,
Zeker het overwegen waard!
Zeker het overwegen waard!
G
gemert ligt precies tussen valkeswaard en udenwrote:Valkenswaard.... je weet wel, die andere corsoplaatswrote:waar woont robkuh dan ookalweer?wrote:Als ik bij robkuh kan slapen ben ik aanwezig
nu ben ik dus sowieso verplicht om naar TBYD te gaan
Aanwezig indien auto tot de beschikking is. Dag erop Matrixx, dus dikke prima 
G
op de site van de timeout staat http://www.easyticket.nl/wrote:waar koop[ je tickets dan?
maar daar staan ze nog niet
S
wrote:Wat heb ik hier zin in zeg. Die line up is echt baas.
wrote:wrote:Wat heb ik hier zin in zeg. Die line up is echt baas.
Te dikke line up, geen kaarten voor Fusion, minder gehyped feest, dus 99 % zeker aanwezig 
Ik heb n mail gestuurd en blijkbaar rijden de magic bussen niet:-(!
Ik ben bang dat ik hier niet bij kan zijn
G
klopt, die rijden alleen op zaterdagwrote:Ik heb n mail gestuurd en blijkbaar rijden de magic bussen niet:-(!
Dit is wel een ideetje, ligt niet zo gigantisch ver van Nijmegen af. Hoe is de bereikbaarheid met het OV? Zou voor mij dus ook wel eens XXlerator zijn en deze.
G
niet goed volges mij...wrote:Dit is wel een ideetje, ligt niet zo gigantisch ver van Nijmegen af. Hoe is de bereikbaarheid met het OV? Zou voor mij dus ook wel eens XXlerator zijn en deze.
adres is handelseweg 11, Handel [niet Gemert, want dan kent 9292ov em neit]
20 min lopen naar het busstation dus
opsich wel te doen, en bussen rijden op tijd heen, en op tijd terug [iig naar Uden, dat heb ik geplant via 9292ov, maar Nijmegen lijkt me ook dan]
G
mjah, 20 min lopen, is te doen tochwrote:Moeilijk gedoe allemaal
voor mij iig wel, want ik was eigenlijk wel van plan om een biertje te pakken daar met robkuh en robert!
G
20 min lopen vahet dichstbijzinde busstation hewrote:Hmm als er nog plaats is?![]()
maar in de TimeOut is nog wel plaats
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Ik ben van de partij 
Kaarten zijn nu wel te koop: http://www.easyticket.nl/?PARTYFLOCK&e=5543#mPrice
Vanavond ticket halen.
Heb namelijk niet nog eens zin in Fusion taferelen dat het binnen 48 uur uitverkocht is.
gaat niet gebeuren denk ik, 48 zeker niet want staat op die site van die link dat de verkoop 6 september begonnen is, en dit feest is minder populair en was vorig jaar ook niet uitverkocht.
Al denk ik wel dat het dit jaar uitverkocht gaat raken.
Al denk ik wel dat het dit jaar uitverkocht gaat raken.
Who was there
Nobody has said they're going yet.