Regel maar wat, duurt nog lang dus moet goed komen. Deze ga ik iig niet missenwrote:Juist!! Fack moet echt iets regelen met mijn werk, dit kan weer zo'n bizarre worden Robwrote:BOHHHH! Hier moet ik bij zijn.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Ga me best doen! Beuken met Stylowwrote:Regel maar wat, duurt nog lang dus moet goed komen. Deze ga ik iig niet missenwrote:Juist!! Fack moet echt iets regelen met mijn werk, dit kan weer zo'n bizarre worden Robwrote:BOHHHH! Hier moet ik bij zijn.
Line-up is echt lekker, hoogstwaarschijnlijk aanwezig 
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Line-up:
Nu nog vrienden mee krijgen en vervoer regelen en it's a GO!
Nu nog vrienden mee krijgen en vervoer regelen en it's a GO!
S
Soooow, die line-up. Ben er uiteraard weer bij, hopelijk geen gevalletje zandpad deze keer 
Hoe gezellig was dat danwrote:Soooow, die line-up. Ben er uiteraard weer bij, hopelijk geen gevalletje zandpad deze keer
Dit kan ik gewoon niet missen! Wat n bazenline-up in de hardstyle area 
Zo lekkere line-up! En op een vrijdag
Denk dat dit de eerste keer Time-Out voor mij word. 
1e keer time out zoals het er nu uit ziet 
B
Artiest
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Wat een heerlijke sloop line-up!
Weet iemand of er die dag speciaal bussen naar toe rijden?
vroeg ik me ook af... wil er eigenlijk ook wel heen.wrote:Wat een heerlijke sloop line-up!Weet iemand of er die dag speciaal bussen naar toe rijden?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
telkens als ik Jack of Sound VS Titan zie staan, denk ik: Hoe ziet dat eruit in de DJ Booth? Echt zo'n Beest van een Neger, en een stuk kleinere en smallere jongen.... Kan een geweldige set worden 
C
Is kijken of ik Roberttt kan laten slapen hier zodat ie mee kan
zeker aanwezig! binnenkort even kaartje kopen 
Op Qontinent zag het er leuk uit, maar de muziek die ze speelde was nog veel leuker..wrote:telkens als ik Jack of Sound VS Titan zie staan, denk ik: Hoe ziet dat eruit in de DJ Booth? Echt zo'n Beest van een Neger, en een stuk kleinere en smallere jongen.... Kan een geweldige set worden
Grote kans dat ik hier ook aanwezig ben, bekende uit de buurt willen rijden dus dan kan ik dat niet weigeren natuurlijk.
Snap alleen Zatox vs The R3bels live niet zo, staat Zatox samen tegelijk live met The R3bels?
S
Ik weet nog goed toen met Fusion of Sound tour, toen zag je Titan eigenlijk ook niet hahawrote:telkens als ik Jack of Sound VS Titan zie staan, denk ik: Hoe ziet dat eruit in de DJ Booth? Echt zo'n Beest van een Neger, en een stuk kleinere en smallere jongen.... Kan een geweldige set worden
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
zaterdag Titan nog een hand gegeven en wat gekletst. Blijft een geniale gezicht! Die handen man, die zijn mega! Echt een baas 
Als ik bij robkuh kan slapen ben ik aanwezig 
Worden leuke 2 dagen: TBYD en 10YXX 
C
Ben aan het kijken wat ik kan regelen, 1 voorwaarde... CLEAN blijvenwrote:Als ik bij robkuh kan slapen ben ik aanwezig
me ouders doen me wat aan als ze jou al kaakschaatsend hier zien...
wrote:Ben aan het kijken wat ik kan regelen, 1 voorwaarde... CLEAN blijvenwrote:Als ik bij robkuh kan slapen ben ik aanwezig
Dat komt sowieso goed danwrote:Ben aan het kijken wat ik kan regelen, 1 voorwaarde... CLEAN blijvenwrote:Als ik bij robkuh kan slapen ben ik aanwezig
Maar dat bespreken we wel via MSN ofzo
C
sgoed... die jongen die zaterdag met mij mee was (paul) gaat dan ook weer mee 
Heldige opmerking 'clean blijven'
Ga miss maar eens kijken of dit feestje voor mij ook wat wordt, heb namelijk een deal met iemand staan dat als ik keer met hem meeging naar Time Out hij zou rijden
Ben er nog nooit geweest namelijk
Maarja, hangt allemaal af van de studie, zoveel feestjes die ik wel wil gaan maar moet ook nog kunnen
Ga miss maar eens kijken of dit feestje voor mij ook wat wordt, heb namelijk een deal met iemand staan dat als ik keer met hem meeging naar Time Out hij zou rijden
Maarja, hangt allemaal af van de studie, zoveel feestjes die ik wel wil gaan maar moet ook nog kunnen
G
waar woont robkuh dan ookalweer?wrote:Als ik bij robkuh kan slapen ben ik aanwezig
Who was there
Nobody has said they're going yet.