Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 09:56 
 

Time Out
Try Before You Die 2014

Friday 14.11.

Nieuwe editie Try Before You Die met ; Crypis presents on the loose, Hardcore Vibes XL en Frenchcore Maniax.

BESTEL JE TICKETS HIER !

De Time out in Gemert vormt al langere tijd voor een flink aantal partybezoekers de thuisbasis voor Try Before You Die. Try Before You Die, beter als TBYD bekend, staat garant voor dikke line-ups, duizenden uitzinnige partygangers en een bijna als uniek te omschrijven sfeer. In een paar uur vliegt de ene na de andere topact je om de oren en waar je ook komt is het dus hoe dan ook de crème de la crème. X-Factor Events en Time out verwelkomen jullie op vrijdag 14 november 2014 bij TBYD met een bijna legendarische line-up en een bijna gegarandeerde ‘volle bak’ belooft het een gezellige, uitzinnige maar vooral een keiharde avond te worden.

Ook deze keer zijn wij er weer in geslaagd een dikke line-up neer te zetten, speciaal voor deze avond is er een samenwerking met Minus is More. De gehele main area zal omgedoopt worden tot “Crypsis presents On The Loose”.

De hardcore area wordt vertegenwoordigt door Hardcore Vibes XL, en voor alle liefhebbers van het harde werk hebben we een speciale Frenchcore Maniax area.

AREA 1: ‘CRYPSIS PRESENTS ON THE LOOSE. POWERED BY TIME OUT & MINUS IS MORE ‘
CRYPSIS (LIVE)
RADICAL REDEMPTION
CRUCIFIER
NOSFERATU
FREQUENCERZ vs CRYPSIS
TITAN
ACT OF RAGE
HARDCRAFT
OUTBREAK
MC NOLZ

AREA 2: HARDCORE VIBES XL
PARYTYRAISER
KORSAKOFF
DESTRUCTIVE TENDENCIES
PROMO vs D-PASSION
ANIME
AMNESYS
AFFIX vs TEASER
MORBIUS vs S-KILL
MC AXYS

AREA 3: FRENCHCORE MANIAX
DR.PEACOCK
SRB
MATT GREEN
NOISEKICK
TRIPPED
SANDY WAREZ
REPIX

AREA 4: TALENT AREA
THE SHADE
SJEK
RAW EDUCATION
DARIUS vs N-EMY
ANNA CRYSTAL
CIVILLIAN

Tickets kosten € 24,50,- (ex fee) in de voorverkoop zijn te verkrijgen via Ticketscript & time-out.­nl. Wacht niet te lang met tickets kopen, de vorige editie was uitverkocht.



Doors: 22:00 | Entree: 24,50 ex fee
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 09:56 
 

Aanwezig net zoals eigenlijk iedere zaterdag wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Oninteressante lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 12:44 
 
Hardtraxx Elite

Niet echt mijn line-up, altijd vrij heet daar, maar wel dichtbij en veel bekende. Word dus nog even kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen 4 jaar elke editie geweest, maar vanwege deze line-up en de moeilijke bereikbaarheid sla ik 'm dit jaar over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de 3de keer op rij aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 15:57 
 
Hardtraxxer

Voor de vijfde keer aanwezig. Eigenlijk altijd voor de hardcore gegaan maar dit jaar voor de hardstyle. Hoe druk was het in de andere zalen afgelopen jaren? Benieuwd naar Act Of Rage en Crucifier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 11:53 
 

Youri! schreef:
Voor de vijfde keer aanwezig. Eigenlijk altijd voor de hardcore gegaan maar dit jaar voor de hardstyle. Hoe druk was het in de andere zalen afgelopen jaren? Benieuwd naar Act Of Rage en Crucifier.

Het was bij vlagen best druk. Irritant kut volk ook dat expres je glas uit je handen stoot enzo.
Dat is naar mijn mening het grootste minpunt daar, voor de rest is het altijd dik in orde. Ja oke de hitte is ook wel een klein minpuntje.
Maar wel gwn weer lekker aanwezig volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Voor de 3de keer op rij aanwezig.

Toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 18:58 
 
Hardtraxx Elite

Hier ook niet meer aanwezig. Met name door de Time-Out zelf, balletent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Hier ook niet meer aanwezig. Met name door de Time-Out zelf, balletent.


Ik ben nog nooit in Time-Out geweest.
Wat is er erg daar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 22:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Time Out is op een zaterdagse stapavond net een dierentuin, misschien dat hij dat bedoeld

Maar ik ben wel aanwezig net als voorgaande 2 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Hard4Us schreef:
Hier ook niet meer aanwezig. Met name door de Time-Out zelf, balletent.


Ik ben nog nooit in Time-Out geweest.
Wat is er erg daar dan?

Te veel jeugd van 16 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 18:37 
 
Hardtraxx Elite

Laud schreef:
Hard4Us schreef:
Hier ook niet meer aanwezig. Met name door de Time-Out zelf, balletent.


Ik ben nog nooit in Time-Out geweest.
Wat is er erg daar dan?


Veelste heet daarbinnen.
Teveel jeugd, nektjasjes volk.
Nooit echt sfeer daar gehad.
En krijg daar altijd buikpijn als ik in de lucht van de Sub sta, maar dat zal denk ik aan mij liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 18:41 
 

stefan_helmond schreef:
Laud schreef:
Hard4Us schreef:
Hier ook niet meer aanwezig. Met name door de Time-Out zelf, balletent.


Ik ben nog nooit in Time-Out geweest.
Wat is er erg daar dan?

Te veel jeugd van 16 jaar.

Te veel jeugd van 16 jaar dat niet feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En je mag er je shirt niet uit trekken als het kapot warm is, heloash
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
En je mag er je shirt niet uit trekken als het kapot warm is, heloash


Zou iedere club moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch nog aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 19:49 
 
Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Toch nog aanwezig! :)


Hoe was het Stefan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
stefan_helmond schreef:
Toch nog aanwezig! :)


Hoe was het Stefan?

Te warm, te veel kut volk van 16 jaar die vdk zijn, kut geluid, maar wel gezellig omdat er ook veel bekende waren.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten