Je spreekt jezelf wel heel ernstig tegen zeg..wrote:gaat niet gebeuren denk ik, 48 zeker niet want staat op die site van die link dat de verkoop 6 september begonnen is, en dit feest is minder populair en was vorig jaar ook niet uitverkocht.
Al denk ik wel dat het dit jaar uitverkocht gaat raken.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Weet iemand of het hier makkelijk te bereiken is met de OV?
nee, ik zeg dat het niet binnen 48 uur ofzo uitverkocht word, maar uiteindelijk wel.wrote:Je spreekt jezelf wel heel ernstig tegen zeg..wrote:gaat niet gebeuren denk ik, 48 zeker niet want staat op die site van die link dat de verkoop 6 september begonnen is, en dit feest is minder populair en was vorig jaar ook niet uitverkocht.
Al denk ik wel dat het dit jaar uitverkocht gaat raken.
C
Jos, Paul weet nog niet helemaal... maar jij gaat zoiezo..
Zal'k kijken voor rijden (neem je dan alex mee?)
Zal'k kijken voor rijden (neem je dan alex mee?)
ik ga zoiezo, maar misschien nog wel veel meer uit m'n groep, denk rond de 6 à 7 man
, dus dan zullen er zoiezo meerdere auto's moeten gaan. Ik ga proberen iemand mee te krijgen die kan rijden, die hebben we 2 in de groep ofzo 
Dit word dus een geniaal feest, al een aardig grote groep opgetrommeld
.
C
Oh okee.. dan regel jij dat maar, dan heb jij al vervoer met jouw autowrote:ik ga zoiezo, maar misschien nog wel veel meer uit m'n groep, denk rond de 6 à 7 man, dus dan zullen er zoiezo meerdere auto's moeten gaan. Ik ga proberen iemand mee te krijgen die kan rijden, die hebben we 2 in de groep ofzo
ik kan er maar 3 extra mee namelijk...
of er moet er eentje comfortabel willen liggen in de kofferbak *extra gas over de drempels dus*
Ja ik hoop dat ik óf twee auto's kan regelen, óf dat we maar met 5 man gaan, zal het er zaterdag met ze over hebben.wrote:Oh okee.. dan regel jij dat maar, dan heb jij al vervoer met jouw autowrote:ik ga zoiezo, maar misschien nog wel veel meer uit m'n groep, denk rond de 6 à 7 man, dus dan zullen er zoiezo meerdere auto's moeten gaan. Ik ga proberen iemand mee te krijgen die kan rijden, die hebben we 2 in de groep ofzo
ik kan er maar 3 extra mee namelijk...
of er moet er eentje comfortabel willen liggen in de kofferbak *extra gas over de drempels dus*
kaartje binnen,nu nog vervoer regelen!
in ieder geval aanwezig!
in ieder geval aanwezig!
Zeker! Ik ben ook van de partij guyswrote:Klopt! Was echt dik! Dit jaar weer?wrote:Vorig jaar was ik aanwezig met Vik, was echt een geniaal feestje!
B
Artiest
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Kaartje en vervoer geregeld, van de partij!

C
ik moet ng steeds kaarten halen... ugh.. komt goed
G
+1wrote:ik moet ng steeds kaarten halen... ugh.. komt goed
Wij gaan met zn 28-en met een partybus hierheen 
Dat wordt gezellig!!

Dat wordt gezellig!!
Dit. Hier is er geen gevaar voor treindrama.wrote:Ik twijfel nog. Dit of 10 years Matrixx.
Wij moeten maar een uurtje rijden met de wagen en vindt deze line up ook vetter.
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
Zo hier ook maar eens kaarten voor aan gaan schaffen
.
Time Fout heeft erg goed geluid in de hardstyle zaal, oordoppen verplicht iig
.
Time Fout heeft erg goed geluid in de hardstyle zaal, oordoppen verplicht iig
S
Beide? Ik had vorig jaar vanaf TBYD ook meteen moeten werken, wat geslapen en daarna Il2P erachteraan gepakt waarna ik in beek uitkwam en helemaal naar diessen had mogen lopenwrote:Ik twijfel nog. Dit of 10 years Matrixx.
En dat in de winter? Die-hard!wrote:Beide? Ik had vorig jaar vanaf TBYD ook meteen moeten werken, wat geslapen en daarna Il2P erachteraan gepakt waarna ik in beek uitkwam en helemaal naar diessen had mogen lopenwrote:Ik twijfel nog. Dit of 10 years Matrixx..
Denk overigens niet dat ik hier aanwezig ben. Mensjes doen moeilijk
Ik moet ook nog vrij regelen voor zaterdag op me werk, als dat niet lukt ga ik ook gewoon uur slapen onderweg naar huis, me douchen en dan op naar het werk.wrote:Beide? Ik had vorig jaar vanaf TBYD ook meteen moeten werken, wat geslapen en daarna Il2P erachteraan gepakt waarna ik in beek uitkwam en helemaal naar diessen had mogen lopenwrote:Ik twijfel nog. Dit of 10 years Matrixx..
S
Ik heb vorig jaar ook proberen te slapen, maar dat lukte nietwrote: Ik moet ook nog vrij regelen voor zaterdag op me werk, als dat niet lukt ga ik ook gewoon uur slapen onderweg naar huis, me douchen en dan op naar het werk.
C
Tijd voor een Ht meeting dus?
Wie maakt topic aan?
Wie maakt topic aan?
Haha held. Zal mij niiet overkomen.wrote:Ik heb vorig jaar ook proberen te slapen, maar dat lukte nietwrote: Ik moet ook nog vrij regelen voor zaterdag op me werk, als dat niet lukt ga ik ook gewoon uur slapen onderweg naar huis, me douchen en dan op naar het werk.. Te veel energie drank op
Who was there
Nobody has said they're going yet.