Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
gaat niet gebeuren denk ik, 48 zeker niet want staat op die site van die link dat de verkoop 6 september begonnen is, en dit feest is minder populair en was vorig jaar ook niet uitverkocht.
Al denk ik wel dat het dit jaar uitverkocht gaat raken.

Je spreekt jezelf wel heel ernstig tegen zeg..
Hardtraxx Elite

Weet iemand of het hier makkelijk te bereiken is met de OV?
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Josh-T schreef:
gaat niet gebeuren denk ik, 48 zeker niet want staat op die site van die link dat de verkoop 6 september begonnen is, en dit feest is minder populair en was vorig jaar ook niet uitverkocht.
Al denk ik wel dat het dit jaar uitverkocht gaat raken.

Je spreekt jezelf wel heel ernstig tegen zeg..

nee, ik zeg dat het niet binnen 48 uur ofzo uitverkocht word, maar uiteindelijk wel.

Jos, Paul weet nog niet helemaal... maar jij gaat zoiezo..

Zal'k kijken voor rijden (neem je dan alex mee?)
Hardtraxx Veteran

ik ga zoiezo, maar misschien nog wel veel meer uit m'n groep, denk rond de 6 à 7 man :) , dus dan zullen er zoiezo meerdere auto's moeten gaan. Ik ga proberen iemand mee te krijgen die kan rijden, die hebben we 2 in de groep ofzo :P
Hardtraxx Elite

Dit word dus een geniaal feest, al een aardig grote groep opgetrommeld :thumbup:.

Josh-T schreef:
ik ga zoiezo, maar misschien nog wel veel meer uit m'n groep, denk rond de 6 à 7 man :) , dus dan zullen er zoiezo meerdere auto's moeten gaan. Ik ga proberen iemand mee te krijgen die kan rijden, die hebben we 2 in de groep ofzo :P

Oh okee.. dan regel jij dat maar, dan heb jij al vervoer met jouw auto

ik kan er maar 3 extra mee namelijk...
of er moet er eentje comfortabel willen liggen in de kofferbak *extra gas over de drempels dus*
Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Josh-T schreef:

Oh okee.. dan regel jij dat maar, dan heb jij al vervoer met jouw auto

ik kan er maar 3 extra mee namelijk...
of er moet er eentje comfortabel willen liggen in de kofferbak *extra gas over de drempels dus*

Ja ik hoop dat ik óf twee auto's kan regelen, óf dat we maar met 5 man gaan, zal het er zaterdag met ze over hebben.
Hardtraxx Veteran

kaartje binnen,nu nog vervoer regelen!
in ieder geval aanwezig! :)
Hardtraxx Addict

Vik schreef:
stefaneke schreef:
Vorig jaar was ik aanwezig met Vik, was echt een geniaal feestje!

Klopt! Was echt dik! Dit jaar weer? :D

Zeker! Ik ben ook van de partij guys :thumbsup:
Artiest

Kaartje en vervoer geregeld, van de partij! :woot: :woot:

ik moet ng steeds kaarten halen... ugh.. komt goed

robkuh1990 schreef:
ik moet ng steeds kaarten halen... ugh.. komt goed

+1
Hardtraxxer

Wij gaan met zn 28-en met een partybus hierheen :)

Dat wordt gezellig!! :thumbsup: :clap:
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Ik twijfel nog. Dit of 10 years Matrixx.

Dit. Hier is er geen gevaar voor treindrama. :lol:

Wij moeten maar een uurtje rijden met de wagen en vindt deze line up ook vetter. ^^
Hardtraxx Veteran

Zo hier ook maar eens kaarten voor aan gaan schaffen :innocent: .
Time Fout heeft erg goed geluid in de hardstyle zaal, oordoppen verplicht iig :P.

Vik schreef:

Beide? Ik had vorig jaar vanaf TBYD ook meteen moeten werken, wat geslapen en daarna Il2P erachteraan gepakt waarna ik in beek uitkwam en helemaal naar diessen had mogen lopen :P.
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Vik schreef:

Beide? Ik had vorig jaar vanaf TBYD ook meteen moeten werken, wat geslapen en daarna Il2P erachteraan gepakt waarna ik in beek uitkwam en helemaal naar diessen had mogen lopen :P.

En dat in de winter? Die-hard! :P

Denk overigens niet dat ik hier aanwezig ben. Mensjes doen moeilijk :(
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Vik schreef:

Ik moet ook nog vrij regelen voor zaterdag op me werk, als dat niet lukt ga ik ook gewoon uur slapen onderweg naar huis, me douchen en dan op naar het werk. xd
Hardtraxxer

Aanwezig met Mike-O :corn:
Hardtraxx Elite

JefQ schreef:
Aanwezig met JefQ :corn:

93Wesley93 schreef:
Ik moet ook nog vrij regelen voor zaterdag op me werk, als dat niet lukt ga ik ook gewoon uur slapen onderweg naar huis, me douchen en dan op naar het werk. xd

Ik heb vorig jaar ook proberen te slapen, maar dat lukte niet :(. Te veel energie drank op >.<

Tijd voor een Ht meeting dus?

Wie maakt topic aan?
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
93Wesley93 schreef:

Ik heb vorig jaar ook proberen te slapen, maar dat lukte niet :(. Te veel energie drank op >.<

Haha held. Zal mij niiet overkomen. :D
Hardtraxxer

weet iemand hoe het zit met die time out bus? Ik weet namelijk dat die normaal 14 euro kost voor retourtje maar als je al een ticket hebt, mag je dan gratis mee? Of moet je dan bijbetalen?
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten