Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:53 

Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:
Heb hier echt zin in! Is het geluid een beetje oke in de time-out?

Ben er 1 keer geweest, in de hardstyle area is het geluid echt goed. Goed hard en veel bass. Ook de dikste lichtshow die ik ooit gezien heb daar, bewegende trussen en zo. In de andere areas vond ik het geluid wel meevallen, te veel hoog voornamelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 15:10 

Hardtraxx Elite

PierrePruuk schreef:
JefQ schreef:

Ben er 1 keer geweest, in de hardstyle area is het geluid echt goed. Goed hard en veel bass. Ook de dikste lichtshow die ik ooit gezien heb daar, bewegende trussen en zo. In de andere areas vond ik het geluid wel meevallen, te veel hoog voornamelijk.

bewegende trussen??? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 16:18 

RobertV schreef:
PierrePruuk schreef:
JefQ schreef:

bewegende trussen??? :lol:

een grote truss cirkel. daaraan weer 5 trussen cirkelvorimg de tegen de maat in draaien en dubbelzijdig.
de lichten achter dj-booth zijn 50 scans. die nog een naar achter kan klappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:21 

Time out heeft een van de betere lichtshows binnen een discotheek.
Zoiezo een hele moving-head wall en de lichtspin in de Hardstyle zaal.

Om het duidelijk te maken wat filmpjes

Een filmpje van algemeen de lichtshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:26 

Citaat:
In “the sub” beschikken we over 2 trussconstructies. Op het podium hangt een rechthoek tegen de muur. Die dmv takels horizontaal tegen het plafond getakeld kan worden. In deze rechthoek zijn 108 scans geplaatst in een matrix van 6 hoog en 18 breed.
Boven het podium hangen 2 Fresnells van 2 kW en 2 profielen 1 kW voor het frontlicht op dj's en danseressen. 2 Hazers (en nog 1 boven dansvloer) zorgen voor de nevel tijdens de show.
Boven de dansvloer hangt de “spin”. Dit is een constructie met een buitencirkel, binnencirkel en 8 armen. De buitencirkel omringt de gehele constructie en reikt van balkon tot balkon. Hier zijn afwisselend scans, wash- en spot movingheads gehangen.
De binnencirkel hangt in het midden van de spin. Hierin hangen wash- en spot movingheads. De gehele binnencirkel kan zakken tot 2,5 meter boven de dansvloer.
De armen hangen tussen de cirkels in. Deze kunnen per 4 zakken en omhoog. Aan het eind van elke arm hangt een vierkante truss wat zowel een pan als tilt beweging kan maken (zelfde principe als een movinghead. De vierkante truss is aan beide kanten voorzien van licht. Er hangen scans, moving heads (spots), atlassen, astro's, color changers, stroboscopen en pinspots in. Tussen de armen hangen ook nog vier takels voor het laten vliegen van danseressen.
De gehele contructie met armen en cirkels is ook nog 540 graden roteerbaar. Dit is alles is HARD bekabeld!
Tussen de dansvloer en het podium hangen vier ventilatoren die kunnen zakken en stijgen. Voor deze ventilatoren zijn 16 confettishooters gemonteerd, deze kunnen in groepen van 4 afgeschoten worden, elke pot bevat 1 kilo snippertjes.
Het licht wordt aangestuurd met een grand-ma full size. Deze is met een ethernetwerk verbonden met 2 nsp’s (network signal processor). Deze sturen in totaal meer dan 4000 dmx kanalen uit. Ook wordt gebruik gemaakt van een midikeyboard om zo het aantal direct beschikbare excecutors uit te breiden. De takels en confetti worden met een apart paneel aangestuurd en de armen van de spin met een aparte computer. De gehele lichtshow is ook getekend in Grand Ma 3D, hierdoor kan de hele show geprogrammeerd en afgespeeld worden zonder dat er 1 lamp aan hoeft te staan. Daarnaast zijn er nog twee zwembakken aan het plafond voorzien van ledlights en bubbels (te besturen door de lj).

ergens van forumpje afgehaald.. schijnt de grootste, snelste en meest belichte spin te zijn van dat bedrijf
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

Lichtshow daar is sick, enige tent die dat nog heeft is zo'n club in Belgie dacht ik. Met 1 miljoen euro kom je er niet denk ik als je dat wil kopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:42 

PierrePruuk schreef:
Lichtshow daar is sick, enige tent die dat nog heeft is zo'n club in Belgie dacht ik. Met 1 miljoen euro kom je er niet denk ik als je dat wil kopen..

De Zillion? Nee man, die is sinds 2002 (denk ik) dicht... Hij hangt er daar wel, dat klopt..

In Denemarken en Wit Rusland hangt er ook een zover ik gelezen heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:48 

Lucky in Rijssen kan er ook wat van :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:20 

Hardtraxx Veteran

Misschien wel aanwezig het is dit of de matrix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:42 

robkuh1990 schreef:
Citaat:
In “the sub” beschikken we over 2 trussconstructies. Op het podium hangt een rechthoek tegen de muur. Die dmv takels horizontaal tegen het plafond getakeld kan worden. In deze rechthoek zijn 108 scans geplaatst in een matrix van 6 hoog en 18 breed.
Boven het podium hangen 2 Fresnells van 2 kW en 2 profielen 1 kW voor het frontlicht op dj's en danseressen. 2 Hazers (en nog 1 boven dansvloer) zorgen voor de nevel tijdens de show.
Boven de dansvloer hangt de “spin”. Dit is een constructie met een buitencirkel, binnencirkel en 8 armen. De buitencirkel omringt de gehele constructie en reikt van balkon tot balkon. Hier zijn afwisselend scans, wash- en spot movingheads gehangen.
De binnencirkel hangt in het midden van de spin. Hierin hangen wash- en spot movingheads. De gehele binnencirkel kan zakken tot 2,5 meter boven de dansvloer.
De armen hangen tussen de cirkels in. Deze kunnen per 4 zakken en omhoog. Aan het eind van elke arm hangt een vierkante truss wat zowel een pan als tilt beweging kan maken (zelfde principe als een movinghead. De vierkante truss is aan beide kanten voorzien van licht. Er hangen scans, moving heads (spots), atlassen, astro's, color changers, stroboscopen en pinspots in. Tussen de armen hangen ook nog vier takels voor het laten vliegen van danseressen.
De gehele contructie met armen en cirkels is ook nog 540 graden roteerbaar. Dit is alles is HARD bekabeld!
Tussen de dansvloer en het podium hangen vier ventilatoren die kunnen zakken en stijgen. Voor deze ventilatoren zijn 16 confettishooters gemonteerd, deze kunnen in groepen van 4 afgeschoten worden, elke pot bevat 1 kilo snippertjes.
Het licht wordt aangestuurd met een grand-ma full size. Deze is met een ethernetwerk verbonden met 2 nsp’s (network signal processor). Deze sturen in totaal meer dan 4000 dmx kanalen uit. Ook wordt gebruik gemaakt van een midikeyboard om zo het aantal direct beschikbare excecutors uit te breiden. De takels en confetti worden met een apart paneel aangestuurd en de armen van de spin met een aparte computer. De gehele lichtshow is ook getekend in Grand Ma 3D, hierdoor kan de hele show geprogrammeerd en afgespeeld worden zonder dat er 1 lamp aan hoeft te staan. Daarnaast zijn er nog twee zwembakken aan het plafond voorzien van ledlights en bubbels (te besturen door de lj).

ergens van forumpje afgehaald.. schijnt de grootste, snelste en meest belichte spin te zijn van dat bedrijf

jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:54 

tenzij die spin in het afgelopen jaar is veranderd, stelt dat ding echt geen fuck voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:28 

Dat denk jij.... Wat daar aan licht aanhangt is toch gauw een ton of 5 ..

Tis niet zomaar spul wat ze er aan hebben hangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 05:09 

Hardtraxx Newbie

10 dagen te gaan ! vet cool
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 10:44 

10 dagen nog :yay: heb er echt veel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 10:56 

Hardtraxx Veteran

Ik heb er ook echt zin in, sinds WiSH niet meer naar een Hardstyle feest geweest.
We gaan met 8 man, waarvan er 2 nog nooit eerder naar een feest zijn geweest, begint gelijk goed met deze teringharde line-up xd

En net zoals vorig jaar maak ik weer een warm-up mix, komt zondag of maandag online :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 14:27 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
tenzij die spin in het afgelopen jaar is veranderd, stelt dat ding echt geen fuck voor

Die spin hang er al een paar jaar, en ben het totaal niet met je eens. :huh:
dat ding is echt apart, wat een werk moet dat zijn geweest met programmeren. En wat aan die draaiende truss-systemen hangt kost ook een vermogen. de bekabeling en dergelijke is ook zeer netjes gedaan.
dan ben ik wel heel benieuwd wat jij gewend bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

Hard schreef:
KSwoosh schreef:

dat ding is echt apart, wat een werk moet dat zijn geweest met programmeren. En wat aan die draaiende truss-systemen hangt kost ook een vermogen. de bekabeling en dergelijke is ook zeer netjes gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 14:46 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Hard schreef:
KSwoosh schreef:

die zul je me toch echt even uit moeten leggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Jongens alleen die lichttafel wat het allemaal aanstuurt kost al 20000+, en ze hebben ook nog aparte tafels om die trussen te besturen enzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 01:34 

Hard schreef:
KSwoosh schreef:

nou sorry, maar ik vind dat ding echt geen fuck voorstellen xd oehoe een paar lampjes die in de rondte schijnen yay leuk -.-

tenzij je die lampen ACHTER de djs bedoeld, dat is wel vet, lijtk in de verste verte niet op en spin en is ook niet meer als een array lampen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 11:29 

9 daagjes... wop wop
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

Ik kan max maar 4 tickets bestellen? :huh:
Heb er 6 nodig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 21:42 

beetje jammer dit, ik had een paar maten gevraagd of ze weer es mee wilde, krijg ik dit terug van een:
Citaat:
Hoi,
Ik heb hier weinig zin in, sorry. Ik heb het wel gehad met die muziek eigenlijk. Ik heb sinds decibel ook geen 1 hardstyle nummer of iets in die richting meer geluisterd.

Sterf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
beetje jammer dit, ik had een paar maten gevraagd of ze weer es mee wilde, krijg ik dit terug van een:
Citaat:
Hoi,
Ik heb hier weinig zin in, sorry. Ik heb het wel gehad met die muziek eigenlijk. Ik heb sinds decibel ook geen 1 hardstyle nummer of iets in die richting meer geluisterd.

Sterf.

Zulke mensen verdienen niet eens om mooi te gaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:16 

En de rest wil ook niet... lekker is dat.
Maarja.. dan maar alleen en meeten met HT'ers, Jorrrit enzo :P
robkuh, vanuit waar ging jij ookalweer?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten