Lekkere vrienden zegwrote:En de rest wil ook niet... lekker is dat.
Maarja.. dan maar alleen en meeten met HT'ers, Jorrrit enzo
robkuh, vanuit waar ging jij ookalweer?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Valkenswaard... maar moet zoiezo via Eindhoven rijden.. why?wrote:En de rest wil ook niet... lekker is dat.
G
jah helaas ligt dus niet op de routewrote:Valkenswaard... maar moet zoiezo via Eindhoven rijden.. why?wrote:En de rest wil ook niet... lekker is dat.
iemand anders die langs uden komt toevallig?
jah van mn vrienden moet ik het wel hebbenwrote: Lekkere vrienden zeg.
mss dat ik anders wel vanuit breda ga met jorrit enzo
Aah er is er bij ons 1 afgevallen! Maarja, nog 16 over nu 
Denk aanwezig met Nando,Banaanslak en Iris93 
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Aiiiit gezelligwrote:Denk aanwezig met Nando,Banaanslak en Iris93
C
mogen zij zich even voorstellen... heb die nog nooit gezien.wrote:Denk aanwezig met Nando,Banaanslak en Iris93
Kswoosh, maybe kun je met terugweg wel ff afgezet worden door mij... probheer eerst jorittt maar en we shall see
Dan zal ik dit keer mijn bier eens niet weggeven laten worden!wrote:Denk aanwezig met Nando,Banaanslak en Iris93
Komt goedwrote:mogen zij zich even voorstellen... heb die nog nooit gezien.
Hahahawrote:Dan zal ik dit keer mijn bier eens niet weggeven laten worden!
Ik ga misschien ook wel, ff volk fixen hahaha! 
Laat maar vrijdag word em niet voor mij, moet zaterdag werken!
Laat maar vrijdag word em niet voor mij, moet zaterdag werken!
Woeiwrote:Denk aanwezig met Nando,Banaanslak en Iris93
Lekker hoorwrote:ook maar besloten te gaan
Ben dus niet meer aanwezig. Maar have fun you guys
G
jah ik ga denkik met joorrrrit mee, want anders moet ik me laptop meenemen naar de TO en dat is ook niet echt handig volges mij...wrote:mogen zij zich even voorstellen... heb die nog nooit gezien.wrote:Denk aanwezig met Nando,Banaanslak en Iris93
Kswoosh, maybe kun je met terugweg wel ff afgezet worden door mij... probheer eerst jorittt maar en we shall see
G
duh tikkut ees ihn duh pohkut
C
Hoezo laptop?wrote:jah ik ga denkik met joorrrrit mee, want anders moet ik me laptop meenemen naar de TO en dat is ook niet echt handig volges mij...wrote:mogen zij zich even voorstellen... heb die nog nooit gezien.wrote:Denk aanwezig met Nando,Banaanslak en Iris93
Als je met de bus heen gaat (en je spullen thuis afdropt?)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Tickets binnen. Aanwezig!! ZIN AN!
G
oh zo, jah kan ook, ik moet ff kijken wat ik doe dan, neem je nog meer mensen mee?wrote:Hoezo laptop?
@brt: ook eens meeten?
B
Artist
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Nog maar een weekje! 
C
Tot zover heb ik alleen PaulvG mee (ook forumlid) maar denk dat voor de terugweg dat kleine ommetje geen ramp iswrote:oh zo, jah kan ook, ik moet ff kijken wat ik doe dan, neem je nog meer mensen mee?wrote:Hoezo laptop?
@brt: ook eens meeten?
G
van dichtsbijzijnde busstation kwartiertje lopen volges 9292ovwrote:Is dit ver van het station btw?
S
Er is een busstation recht voor de Time Out volgens mij.wrote:van dichtsbijzijnde busstation kwartiertje lopen volges 9292ovwrote:Is dit ver van het station btw?
Who was there
Nobody has said they're going yet.