Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 18:30 

PierrePruuk schreef:
Definitief aanwezig :woot:

Stopte het maar nooit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Voor jullie is het makkelijker om aanwezig te zijn, op deze dag is ook de opening van het carnavalsseizoen in Maastricht waar heel Limburg naar toe gaat inclusief IEDEREEN die ik ken. Dus ik heb echt een lobby gehouden waar de gemiddelde minister jaloers op zou zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:06 

PierrePruuk schreef:
Voor jullie is het makkelijker om aanwezig te zijn, op deze dag is ook de opening van het carnavalsseizoen in Maastricht waar heel Limburg naar toe gaat inclusief IEDEREEN die ik ken. Dus ik heb echt een lobby gehouden waar de gemiddelde minister jaloers op zou zijn :P

Idd, 11-11-11 is echt de zotste dag van de eeuw. Ik voel me gelukkig niet verplicht om iets carnavals gerelateerd te doen. Dat doen we wel weer met carnaval.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 20:07 

Taxi aan't regelen. Als je uit de buurt komt kan je misschien nog mee. Moet eerst kijken wie er allemaal vanuit haghorst gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 22:35 

stefaneke schreef:
Taxi aan't regelen. Als je uit de buurt komt kan je misschien nog mee. Moet eerst kijken wie er allemaal vanuit haghorst gaan.

had je het nou tegen mij of wat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 23:05 

Nee, bathmen is totaal de andere kant op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 09:19 

niet iemand plek voor 2? dan wordt het erg veel regelen met vervoer maarja we komen er wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:44 

de meeting btw:
feesten/hardtraxx-meeting-try-before-you-die-11-11-2011-t20254.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:46 

Hardtraxx Veteran

misschien dat ik ook hier aanwezig ben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:48 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
PierrePruuk schreef:

Idd, 11-11-11 is echt de zotste dag van de eeuw. Ik voel me gelukkig niet verplicht om iets carnavals gerelateerd te doen. Dat doen we wel weer met carnaval.

:loving:

Carnaval.. HEEEEEEE! :P Ik ga er dit jaar weer eentje maken, zo'n simpele aftermovie. Blijft leuk om te zien dat een hoop mensen hem toch bekijken.. Haha.

Ontopic:
Kaartjes binnen, taxi geregeld, wij zijn erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:14 

DarkestSymphony schreef:
iemand nog plek voor 2? we komen uit bathmen maar we kunnen wel ergens afspreken stuur maar pb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:15 

Hardtraxx Elite

mensen uit noord limburg die na try before you die met de bus kijk op uitgaansbus.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 14:44 

KSwoosh schreef:

Schrijf je in inderdaad.. altijd leuk om drankje/dansje te doen met elkander!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 17:40 

styl0w schreef:
Ontopic:

Rob! Ik heb mytax gecontacteerd en ze willen misschien een touringcar regelen voor de mensen hier uit de buurt.

EDIT: Ik krijg net een bericht dat ze bij een collega touringcar bedrijf een nette prijs kunnen regelen voor een bus. Eentje van 50 en eentje van 70 personen. Het minimaal aantal personen wat mee moet gaan is 32. Wij zitten al op ongeveer 16. Maar ze zegt ook dat de mensen uit beers (jouw groep?) al om 4 à 5 uur terug willen. Naar mijn zin wat te vroeg :whistle:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 18:32 

He what? ik weet daar niks van :|
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 21:02 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
styl0w schreef:
Ontopic:

Rob! Ik heb mytax gecontacteerd en ze willen misschien een touringcar regelen voor de mensen hier uit de buurt.

EDIT: Ik krijg net een bericht dat ze bij een collega touringcar bedrijf een nette prijs kunnen regelen voor een bus. Eentje van 50 en eentje van 70 personen. Het minimaal aantal personen wat mee moet gaan is 32. Wij zitten al op ongeveer 16. Maar ze zegt ook dat de mensen uit beers (jouw groep?) al om 4 à 5 uur terug willen. Naar mijn zin wat te vroeg :whistle:.

Stefan wij gaan om 6 uur naar huis en geen minuut eerder ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 23:11 

Hardtraxx Elite

robkuh1990 schreef:
He what? ik weet daar niks van :|

styl0w heet ook rob :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 11:46 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
styl0w schreef:
Ontopic:

Dat willen wij ook niet, wij willen om 06.00u terug, dat zou iemand uit Beers regelen, zal hem hierover nog eens even een sms sturen. Wij zijn ook al met 16 man, dus hebben in principe hun grote bus vol, als zij een bus regelen en dat kost niet meer dan de taxi, voor ons geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 17:30 

styl0w schreef:

Dat willen wij ook niet, wij willen om 06.00u terug, dat zou iemand uit Beers regelen, zal hem hierover nog eens even een sms sturen. Wij zijn ook al met 16 man, dus hebben in principe hun grote bus vol, als zij een bus regelen en dat kost niet meer dan de taxi, voor ons geen probleem.

Dus kan ik hier uit opmaken dat jullie bereid zijn om met een bus geregeld door mytax meereizen als daar een mooi prijsje uitkomt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:04 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
styl0w schreef:

Dus kan ik hier uit opmaken dat jullie bereid zijn om met een bus geregeld door mytax meereizen als daar een mooi prijsje uitkomt?

Dat ligt nu ff aan mytax, wij krijgen morgen te horen hoe het precies zit met onze taxi tijden. Kan het idee wel neerleggen bij onze (taxi) groep en de andere uit Beers die meegaan met de taxi (ook mytax) dan zitten we al dik over de 32 personen heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:07 

styl0w schreef:
Dat ligt nu ff aan mytax, wij krijgen morgen te horen hoe het precies zit met onze taxi tijden. Kan het idee wel neerleggen bij onze (taxi) groep en de andere uit Beers die meegaan met de taxi (ook mytax) dan zitten we al dik over de 32 personen heen.

Dat laatste is een idee, ik zal morgen op het werk ook even aan Rik Evers vragen wat hij doet. Niet dat ik verwacht dat hij er veel van af weet maar proberen kan altijd. Ook heb ik de k heb gemaild voor de prijs ;). Maar wat is een mooie heentijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:53 

Hardtraxxer

Heb hier echt zin in! Is het geluid een beetje oke in de time-out?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:53 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
styl0w schreef:

Dat laatste is een idee, ik zal morgen op het werk ook even aan Rik Evers vragen wat hij doet. Niet dat ik verwacht dat hij er veel van af weet maar proberen kan altijd. Ook heb ik de k heb gemaild voor de prijs ;). Maar wat is een mooie heentijd?

Wij hadden nu 21.45u ;) Zeg maar dat als Mytax zoiets wil regelen, ze al de groepen uit Beers die ook willen gaan gewoon ff met bellen ofso. Dat vinden ze toch allemaal wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 21:41 

styl0w schreef:
Wij hadden nu 21.45u ;) Zeg maar dat als Mytax zoiets wil regelen, ze al de groepen uit Beers die ook willen gaan gewoon ff met bellen ofso. Dat vinden ze toch allemaal wel prima.

Er is nog een bus van 50 en een bus van 62 personen beschikbaar. Bij een volle bus komt de prijs neer op 13/14 euro per persoon ;).

Ik zal het ze vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:48 

Hardtraxx Veteran

Vanavond maar eens tickets bestellen :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten