Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jij zwemt in €700? Klein badje dan


14.000 5 cent muntjes, klein kinderzwembadje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Steffnov schreef:
Jij zwemt in €700? Klein badje dan


14.000 5 cent muntjes, klein kinderzwembadje?


Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

X2 is 1400 euro. Ik vind dat best veel geld hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
^ Onzin. Als hij dat toch het geld niet waard vind is het hem goed recht om door te verkopen. Dat er van die gekken tussen zitten die hier 700 euro voor overhebben is geloof ik niet zijn fout.
En jij zou zeker je kaartje wél gewoon voor de normale verkoopprijs van de hand doen, zelfs als je er het dubbele voor kon krijgen? Ga weg man xd

Het is ook zijn goed recht om het door te verkopen, maar om de reden 'ik vind het niet het geld waard' terwijl je voorop weet wat je betaald, en het dan maar voor 700 euro te verkopen, dan vind ik je echt een gore zak. Koop het kaartje dan niet en hou hem beschikbaar voor mensen die wél heel graag willen gaan. Die mensen die er €700,- voor neer gaan leggen vind ik net zo'n naaiers want daardoor krijg je dus dit soort praktijken.
Ik zou mijn kaartje voor de normale verkoopprijs van de hand doen ja, en niet aan elk willekeurig persoon, ik wil graag iemand blij maken die wel heel graag aanwezig wil zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, wees jij lekker heiliger dan de paus. Succes met de rest van je leven, je zal het nodig hebben want je gaat het heel, heel zwaar krijgen.

P.S. niks persoonlijks hoor, ik vind je nog steeds een toffe peer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
pim0412 schreef:
^ Onzin. Als hij dat toch het geld niet waard vind is het hem goed recht om door te verkopen. Dat er van die gekken tussen zitten die hier 700 euro voor overhebben is geloof ik niet zijn fout.
En jij zou zeker je kaartje wél gewoon voor de normale verkoopprijs van de hand doen, zelfs als je er het dubbele voor kon krijgen? Ga weg man xd

Het is ook zijn goed recht om het door te verkopen, maar om de reden 'ik vind het niet het geld waard' terwijl je voorop weet wat je betaald, en het dan maar voor 700 euro te verkopen, dan vind ik je echt een gore zak. Koop het kaartje dan niet en hou hem beschikbaar voor mensen die wél heel graag willen gaan. Die mensen die er €700,- voor neer gaan leggen vind ik net zo'n naaiers want daardoor krijg je dus dit soort praktijken.
Ik zou mijn kaartje voor de normale verkoopprijs van de hand doen ja, en niet aan elk willekeurig persoon, ik wil graag iemand blij maken die wel heel graag aanwezig wil zijn ;)


Kan je wel nieuwe Stone Island kopen.

Oh en Tom in het kleding topic zeg je je kleding voor meer te verkopen. Praktisch hetzelfde als dit verhaal toch? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schoenen e.d. knap ik ook op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Schoenen e.d. knap ik ook op :thumbup:


Dan kleurt hij zijn kaartje in. Zelfde geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal niet. Snap ook niet waarom dit heel normaal gevonden wordt ineens terwijl er toen zo'n enorme ophef over ontstond toen Syztrax precies hetzelfde wou doen met zijn Qlimax ticket. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 17:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Fuzzylogic schreef:
Schoenen e.d. knap ik ook op :thumbup:


Dan kleurt hij zijn kaartje in. Zelfde geval.

:lol:

Fuzzylogic schreef:
Totaal niet. Snap ook niet waarom dit heel normaal gevonden wordt ineens terwijl er toen zo'n enorme ophef over ontstond toen Syztrax precies hetzelfde wou doen met zijn Qlimax ticket. :')

Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Maar goed, ik kan nu wel wel heel hypocriet jou gaan steunen in deze discussie maar ik heb ook wel eens kaartjes verkocht met winst en zelfs Tomorrowland codes verkocht (niemand in mijn directe omgeving wilde er 1 gratis) dusja. Ben er niet trots op want nogmaals, ik vind dat je gelijk hebt, maar als de kans zich aanbiedt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 15:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tickets voor vrijdag zijn binnen! Alleen nog ff op naam zetten, zijn er nogal veel die mee willen :P Ben dan overigens echt 2 dagen terug van m'n stapvakantie, dus hoop dat er nog een beetje energie en geld over is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Ah het is me eindelijk duidelijk. 2 DreamVille Magnificent Green tickets gekocht. Dat is dus 262.50 voor de 3 festival dagen en 72.50 voor 5 dagen Dream ville, maakt 335 euro. Daarbij dan nog 16.50 voor de bracelet en 8 euro service kosten maakt in totaal 360 euro. Nu dus maar beslissen om zelf te gaan of te verkopen voor 700 euro per stuk xd


Ben precies zo'n klootzak Paul maar je moet ze toch op naam zetten? Hoe kan je ze dan verkopen? Of kan je eerst kopen en dan later pas op naam zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet binnen een paar weken op naam zetten volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga toch zelf, dus ik hoef het niet uit te zoeken. Maar dat op naam boeit geen ene reet. Dat bandje wordt bij je thuis bezorgt en verder heeft het niks ermee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 16:24 
 
Hardtraxx Elite

Richardd schreef:
Iemand post dit op de Facebook pagina van Q-dance:
Citaat:
Beste Q-dance,
De ticketlink van Tomorrowland is binnen.
Ondanks dat we Dreamville hadden aangeklikt zit dat er nu niet bij.
Hoe kan dit en kan dit nog gewijzigd worden?
Groetjes,
Dennis

Zijn er hier al mensen die al iets hebben vernomen? Ik namelijk nog niet. Mocht ik nog zo'n weekendticket kunnen bemachtigen dan hoop ik wel dat de camping erbij zit. Anders moet je nog een duur hotel in Antwerpen ofzo erbij nemen.


Is bij mijn vriend al 2x gebeurt echt zo'n dik drama is dat. Was een heel gezeik vorig jaar. Heel veel heen en weer gemaild met Tomorrowland organisatie. Toen werd ons verteld dat er weer kaarten voor camping in de verkoop zouden komen en ze dat op tijd aan ons zouden laten weten. Waren ze in de verkoop gegaan, niks aan ons laten weten.. Uitverkocht. (Iedereen die is ingeschreven voor TML nieuwsbrief kreeg een mail) Gelukkig kwamen ze toen nog een keer met zo'n actie en toen wel gelukt! Houd je mail dus goed in de gaten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is allemaal gelukt, heb weekend + DreamVille kaarten dus een heel weekend aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij mij is het niet helemaal gelukt ..
Betaling ging vlot maar dan kreeg ik een bevestigingsmail met daarin de vraag om de 'additionele informatie' in te vullen .

Dat heb ik allemaal correct gedaan, ik klik op 'confirm' en bam .. dan krijg je dit:
Er is iets mis gegaan met het ophalen van uw informatie. Probeer het in een paar minuten alstublieft opnieuw.

Geen probleem .. enkele uren later probeer ik de pagina opnieuw te openen maar krijg ik gewoon dezelfde melding ..

Nog iemand dit probleem ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 16:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ai, ik moet dat ook nog doen. Zal straks gelijk even kijken.

Iemand trouwens een idee wanneer we de volledige line up kunnen verwachten?

Edit: ik heb hetzelfde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 17:03 
 
Hardtraxx Elite

Hardwell presents Revealed:

- Dannic
- Dyro
- Hardwell
- Headhunterz
- Joey Dale
- Jordy Dazz
- Julian Color
- Kill the Buzz
- Manse
- Sick individuals
- Thomas Newson
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 18:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als ik nu op die personalisatie link klik staat er dat er één ticket wel geregistreerd is en de ander niet, maar er staat niet bij welke >.< Gaat lekker zo. Heb maar ff een mailtje gestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Same here, heb gisteren ochtend ook een mail gestuurd maar tot op heden niks mogen ontvangen van Paylogic .

Wat ik overigens ook vreemd vind, Tomorrowland werkt met Event Tickets, en toch moeten we via Paylogic betalen .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Tomorrowland = ID&T = SFX en Paylogic is van SFX :)

2 jaar geleden ook problemen gehad, met de bandjes, ze zijn echt enorm traag in antwoorden en meestal krijg je een volledig geautomatiseerd antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het probleem is ondertussen al opgelost !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Hardwell presents Revealed:

- Dannic
- Dyro
- Hardwell
- Headhunterz
- Joey Dale
- Jordy Dazz
- Julian Color
- Kill the Buzz
- Manse
- Sick individuals
- Thomas Newson


...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Hardwell presents Revealed:
- Headhunterz

Leuk, ga ik zeker bezoeken!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten