Past

Tomorrowland

Venue
De Schorre, Boom · Belgium
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Last edited by Fuzzylogic on , edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Vrijdags aanwezig! Voor het eerst dit jaar, wel fucking duur voor een dagje maarja ga toch bijna geen feestjes meer.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Fuzzylogic wrote:Vrijdags aanwezig! Voor het eerst dit jaar, wel fucking duur voor een dagje maarja ga toch bijna geen feestjes meer.
Hoe duur zijn de tickets?
Zijn inmiddels al uitverkocht alleen wel benieuwd naar. :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
€94,-, echter met de kosten voor het bandje en fee/servicekosten erbij kwam het neer op €120,25. Belachelijk, zoveel geld voor dat klootbandje en de fee maarja.
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Fuzzylogic wrote:€94,-, echter met de kosten voor het bandje en fee/servicekosten erbij kwam het neer op €120,25. Belachelijk, zoveel geld voor dat klootbandje en de fee maarja.
Wat de fack.
Je moest dus een bandje kopen?
Maarja, 120 euro kan een goed feestje beloven en anders alsnog de ervaring van Tomorrowland is het volgens mij wel waard.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Ja je krijgt een persoonlijk bandje thuisgestuurd wat als ticket fungeert (correct me if wrong). Hierdoor is het dus ook niet mogelijk om je kaartje te verkopen.
En inderdaad, veel geld maar ik zei al eerder ik ga bijna geen feestjes meer (Q-Base was m'n laatste) en wil dit gewoon een keer meegemaakt hebben.

Als iemand trouwens nog (een) vrijdagticket(s) over heeft hoor ik het graag, zoek er nog 6! Kleine kans maar valt te proberen hehe.
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Fuzzylogic wrote:Ja je krijgt een persoonlijk bandje thuisgestuurd wat als ticket fungeert (correct me if wrong). Hierdoor is het dus ook niet mogelijk om je kaartje te verkopen.
En inderdaad, veel geld maar ik zei al eerder ik ga bijna geen feestjes meer (Q-Base was m'n laatste) en wil dit gewoon een keer meegemaakt hebben.

Als iemand trouwens nog (een) vrijdagticket(s) over heeft hoor ik het graag, zoek er nog 6! Kleine kans maar valt te proberen hehe.
Hoe wil je die vrijdagtickets kopen als het bandje persoonlijk is? :o
Is het bandje persoonsgebonden of is het bandje gewoon het ticket waardoor je elkaar moet meeten of je het op de post moet doen?
Hardtraxxer
307 posts member since 2015
Nadat de bandjes zijn binnengekomen, heb je een bepaald termijn om de bandjes te personaliseren. Daar komt dan je naam op te staan en nog wat andere info (tel. nummer etc.). Dit wordt echter niet gecontroleerd. Is ook haast niet te doen als je ziet hoeveel mensen daar komen.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Dit jaar niet bij, denk ik. Misschien als ik later nog ticket krijg aangeboden dat ik wel ga, maar dat zzien we tegen die tijd wel weer :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Heb gister nog wel geprobeerd om kaartjes te fixen maar we kwamen er niet doorheen. Misschien dat we later nog iets kunnen regelen net als vorig jaar, maar ga niet weer de hoofdprijs betalen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Nee ik ga niet meer betalen dan normaal!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Hoe zit het hier met de prijzen voor drankjes etc.? Wel benieuwd naar.
Hardtraxxer
307 posts member since 2015
Fuzzylogic wrote:Hoe zit het hier met de prijzen voor drankjes etc.? Wel benieuwd naar.
http://www.dailymichael.be/tomorrowland ... et-prices/
Bierkoning
last seen Aug 2026
Volgens mij gewoon 2,50 per muntje. Wat wel chill is is dat je frisdrank en desperados enzo in blikjes krijgt, maar ik weet niet meer hoeveel muntjes alles nou kostte.

Edit: Oja €2 zelfs, klopt wel aangezien ik steeds desperados dronk wat €5 was omgerekend (2,5 munt)
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Pommer wrote:Volgens mij gewoon 2,50 per muntje. Wat wel chill is is dat je frisdrank en desperados enzo in blikjes krijgt, maar ik weet niet meer hoeveel muntjes alles nou kostte.

Edit: Oja €2 zelfs, klopt wel aangezien ik steeds desperados dronk wat €5 was omgerekend (2,5 munt)
Zou me echt chill lijken als ze dit jaar de drankprijs eens 'normaal' zouden doen, wat ze nevernooit zullen doen.
Dure tickets, maar daarin tegen wel normale drankprijs zou geweldig zijn voor een feest als Tomorrowland
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Helaas ook niet een ticket kunnen bemachtigen :cry:

Weet iemand hoe het zit met die Q-dance kaarten? Dacht dat je andere jaren nog op een of andere manier via q-dance kaarten kon kopen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
€2,- :D Dat zijn de betere prijzen! Mag ook wel gezien de ticketprijs overigens, maar toch, kunnen meer organisaties een voorbeeld aan nemen.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Volgens mij waren vorig jaar alle drankjes wel 1,5 munt, maar daarvoor kreeg je ook 33cl, dus zeker niet duurder dan normaal :)
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
teupie wrote:Nee ik ga niet meer betalen dan normaal!
http://www.viagogo.nl/Festivalkaartjes/ ... s/E-815769

Beschikbaar vanaf (slechts) €229,= :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Skyscraper wrote:Helaas ook niet een ticket kunnen bemachtigen :cry:

Weet iemand hoe het zit met die Q-dance kaarten? Dacht dat je andere jaren nog op een of andere manier via q-dance kaarten kon kopen.
Wij hebben de afgelopen 2 of 3 jaar een code gehad van Q-dance om alsnog kaartje te kunnen bemachtigen van Tomorrowland, of dat het dit jaar ook is weet ik niet. Denk dat we dit even af moeten wachten. :/
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Punthoofd wrote:
teupie wrote:Nee ik ga niet meer betalen dan normaal!
http://www.viagogo.nl/Festivalkaartjes/ ... s/E-815769

Beschikbaar vanaf (slechts) €229,= :thumbsup:
nee, kreeg vorige keer via via gewoon kaartjes normale prijs ^^ juuste vriendjengs
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
SkiggyRapz18 wrote:
Skyscraper wrote:Helaas ook niet een ticket kunnen bemachtigen :cry:

Wij hebben de afgelopen 2 of 3 jaar een code gehad van Q-dance om alsnog kaartje te kunnen bemachtigen van Tomorrowland, of dat het dit jaar ook is weet ik niet. Denk dat we dit even af moeten wachten. :/
De mailtjes voor de registratie van die codes zijn gisteren verstuurd.
Proberen een heel weekend te gaan, ben benieuwd!
Q-dance wrote:Goed nieuws! Dit jaar wederom 2 dagen Q-dance madness op Tomorrowland in Belgie. Save the date: op 24 & 25 juli kun je bij ons weer terecht voor de harder styles op ‪#‎Tomorrowland‬
Hoopte dat het eenmalig was vorig jaar. Ben nog nooit op een Qult editie geweest omdat t eigenlijk altijd samen valt met een ander leuk feest.
Last edited by Richardd on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
dan ga je nu een keer qult en laat je t andere vallen xd
Bierkoning
last seen Aug 2026
Heb die code ook gehad en net geregistreerd, wel handig als ze erbij zetten wanneer die daadwerkelijke verkoop weer begint (of maakt dat in dit geval niet uit?).
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
AniThing wrote:dan ga je nu een keer qult en laat je t andere vallen xd
Op Tomorrowland zal ik zeker even gaan buurten en kijken of het me bevalt. Maar die indoor feesten vallen steeds samen met feesten zoals X-Qlusive Legends en Hardclassics (de laatste 2 XL edities dan).

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 36 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 34 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago