Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van het weerbericht wordt ik ook niet veel duidelijker xd Echt 5 verschillende weerberichten staan erop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonet (een uurtje geleden) even voorbij Dreamville gereden ..
Wat een grote kudde is daar al man .. om 9u .. :/

Voor zij die van plan waren later op de dag te komen ... have fun xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Sluit die clown Aoki serieus af, ja? :/


Zoals elk jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 22:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou mensen, de wekker staat om 7 uur xd 8:40 met de Eventtravel bus vanuit Utrecht. Misschien tot morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijne om 08:00, 09:00 uur aanrijden vanaf bovenin Limburg :D Misschien maar eens beginnen met mijn koffer in te pakken, geld op mijn bandje zetten, treinkaartje vanaf Antwerpen Centraal kopen en opzoeken hoe ons hotel heet..... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 13:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Prachtig feestje gehad :D Vind het mooi om te zien dat al die mensen vanuit de hele wereld hierheen komen en het weekend van hun leven hebben. Dat maakt de sfeer echt ongeëvenaard op een feest van deze grootte. Gaat vooral op de wat kleinere stages daarom ook heel goed los. Minpuntje vond ik wel de rijen bij de barren, dat betalingssysteem en het tekort aan personeel was niet echt handig. Ook al die mensen met hele backpacks op hun rug kan ik niet echt waarderen.

Ben eigenlijk op heel veel stages geweest, Dirtcaps en Audiofreq gezien bij Qult, W&W, Avicii en Nicky Romero op de main, Coone bij Dim Mak en in de grote tent ook nog een poos gestaan. Verder veel gelopen en overal even gekeken. Al met al een dag voor in de boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Prachtig feestje gehad :D Vind het mooi om te zien dat al die mensen vanuit de hele wereld hierheen komen en het weekend van hun leven hebben. Dat maakt de sfeer echt ongeëvenaard op een feest van deze grootte. Gaat vooral op de wat kleinere stages daarom ook heel goed los. Minpuntje vond ik wel de rijen bij de barren, dat betalingssysteem en het tekort aan personeel was niet echt handig. Ook al die mensen met hele backpacks op hun rug kan ik niet echt waarderen.

Ben eigenlijk op heel veel stages geweest, Dirtcaps en Audiofreq gezien bij Qult, W&W, Avicii en Nicky Romero op de main, Coone bij Dim Mak en in de grote tent ook nog een poos gestaan. Verder veel gelopen en overal even gekeken. Al met al een dag voor in de boeken.



Dirtcaps zijn wel bazen en W&W natuurlijk ook:P
welke set was het leukst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 14:09 
 
Hardtraxxer

Wat een beleving dit feest zeg! Mainstage was heel dik met watervallen en fonteinen. Ook werd er al vroeg met vuurwerk begonnen. Wat hier boven al was gezegd is dat het wel tof is om te zien al die buitenlandse mensen van over de gehele wereld, iedereen gaat maximaal los, was tof om te ervaren. Ik werd wel knetter van drugsdealers die steeds een zak pillen voor me neus hielden met de vragen kopen! We zagen ook toen we in Boom aan kwamen rijden al controles met drugs honden, sommige auto's werden eruit gepakt. Ook op het terrein zelf 2x zo n kut hond die op je afkomt waardoor je de pleuris schrikt.

Wat betreft de sets was W&W het hoogte punt, wat een helden zijn dat zeg!!Nicky Romero was zaad, David guetta draaide boven verwachting lekker! Avicii, wat een droeftoeter is dat zeg!!! Ik heb nog nooit zo n afgang gezien. Echt een top producer, maar dit was echt waardeloos! Audiofreq was echt heel lekker wat zat daar de sfeer er goed in zeg! Al met al een dik feest wat je gewoon een keer moet ervaren. Is weer eens wat anders als hs feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 14:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja ik vond W&W ook veruit het vetst op de main, We Control The Sound :loving: NR vond ik idd niet veel aan, Avicii is een beetje langs me heen gegaan. Audiofreq gooide er al lekker veel hardstyle op :D

@Anithing
W&W toch wel, maar Dirtcaps was ook vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is nou eigenlijk het anthem van dit jaar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb ik een gruwelijk vet dagje gehad vrijdag, ik was vooraf bang of ik me niet zou storen aan de muziek na een tijdje (vind house wel lekker voor thuis, maar doe mij op feestjes toch maar hardstyle of hardcore) maar dit was totaal niet het geval. De sfeer is niet te vergelijken met hardstyle feesten, maar wel onbeschrijfelijk goed.
Wat Pommer al zei, zo mooi om te zien dat hier zoveel mensen uit zoveel verschillende landen heen komen om het feest van hun leven mee te maken, dat brengt gewoon iets magisch met zich mee.

Hele goede setjes gehoord van Monika Kruse, Geck-O, David Guetta en Steve Aoki, maar de setjes van Lost Stories en Alex Kidd (Lowriders - Don't Get Back even tussendoor :loving: ) springen er voor mij toch wel bovenuit! Verder geen slechte setjes gehoord eigenlijk, behalve... Avicii. Jezus christus wat was dat een kutset zeg. Beste moment van zijn set waren de 2 minuten dat het geluid uitviel.

De enige puntjes van kritiek die ik heb zijn dat de wc's heel slecht waren aangegeven en er voor zo'n groot terrein ook veel te weinig plekken met wc's waren, en dat het zo ontiegelijk lang duurde bij de barren. Op zich wel handig zo'n bandje dat je niet steeds muntjes hoeft te pakken, geen geld of portemonnee op zak hoeft te houden et cetera, maar met dat 2x scannen steeds duurde het wel echt verschrikkelijk lang. Met name bij de Qult, ik heb daar letterlijk 35 (!) minuten in de rij gestaan.
Over de Qult gesproken, toffe stage maar de ligging was niet echt handig met die steile helling waar je op moest klimmen, hadden ze iets op moeten bedenken. Veel mensen uit zien glijden ook daar.

Van de kaart gehalte was ook heel laag vergeleken met hardstyle feesten, heb ook niemand schuimbekkend langs de kant zien liggen of zo (wel een vent bij de Qult die daar anderhalfuur in zijn eentje tegen een hek zat en snoeihard los 'zat' te gaan, die ging wel flink hard xd ). Althans, laag, behalve bij de trance stage, daar was bijna letterlijk iedereen helemaal uit z'n pan xd

+++++ Sfeer, aankleding, geluid... het totaalplaatje
+++ Setjes van Lost Stories en Alex Kidd
++ Monika Kruse, Geck-O, David Guetta, Steve Aoki
++ Eten, heerlijk gegeten!
+ De gratis pendelbussen, goed geregeld, maximaal 5 minuten hoeven wachten

-- Lange wachtrijen bij de barren door het pearl-systeem
- Te weinig/slecht aangegeven wc's
- Avicii :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 10:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat. Een. Feest. Echt geen woorden voor, volgend jaar sowieso weer proberen een weekend te gaan.
Enige wat ik nog kan toevoegen aan al het bovenstaande is het slechte weer van zaterdag en zondag. Een van de natste Tomorrowland's ooit heb ik me laten vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag en zondag de tent vast moeten houden haha, maar hij heeft het gehouden. De gathering was wel tof, leuk om Niels van de Frequencerz nog even gezien en gesproken te hebben. Vrijdag echt top weer gehad en heerlijk kunnen genieten. Zaterdag pas om 3 uur naar het festival terrein gegaan, eerder was echt niet mogelijk met het weer. Veel tijd bij de Q-Dance gestaan.

Brennan Heart draaide The Vision - Relax, dat was wel even onverwachts lekker. Noisecontrollers draaide Solar, ook dat was genieten. Maar waar ik het meeste naar uitkeek was B-Front & Hard Driver. Ik had echt gehoopt op de nieuwe collab en op State Of Perfection, helaas bleef het bij mysterious, blackness en undiscovered.

Zondag nog redelijk slecht weer gehad maar eindelijk wel een hele set van Headhunterz gezien, en dat was gelukkig ook binnen. Man wat was dat genieten zeg. Heerlijk om hem weer helemaal op te zien gaan in z'n muziek.

Al met al gewoon een waanzinnig weekend gehad. Tevens is het nummer van het weekend Axwell /\ Ingrosso - Sun Is Shining :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 13:16 
 

Paultheone schreef:
Axwell /\ Ingrosso - Sun Is Shining :loving:


Begrijpelijk! Wat een vette plaat is dat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:46 
 
Hardtraxx Newbie

Paultheone schreef:
Zondag nog redelijk slecht weer gehad maar eindelijk wel een hele set van Headhunterz gezien, en dat was gelukkig ook binnen. Man wat was dat genieten zeg. Heerlijk om hem weer helemaal op te zien gaan in z'n muziek.


ik heb 45 min van zen set kunnen meenemen, stukje moet missen door de massa volk dat wou afsluiten op de MainStage..

wat ik gehoord heb was toch genieten, wat kan die toch muziek maken..
En dan de laatste 15 min gaat die nog hardstyle draaien ook, dat was helemaal genieten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 19:45 
 
Artiest

Paultheone schreef:
Maar waar ik het meeste naar uitkeek was B-Front & Hard Driver. Ik had echt gehoopt op de nieuwe collab en op State Of Perfection, helaas bleef het bij mysterious, blackness en undiscovered.


Deze is nog niet klaar! Heb een druk schema dus nog niet aan toegekomen helaas! State of perfection hebben we idd niet gedraaid. Daar kwam ik na de set achter toen mijn vriendin me boos aansprak dat ik hem niet had gedraaid haha sorry ;-) ik zal hem weer wat vaker pakken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik moet jouw vriendin hier toch wel gelijk in geven :p had hem ook graag gehoord.. Verders wel een dikke set :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Het eerste wat je waarbij je nadenkt als je samen gaat draaien, lijkt mij toch wat gaan we draaien? Dan staat een collab toch bovenaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 20:17 
 
Hardtraxxer

B-Front schreef:
Paultheone schreef:
Maar waar ik het meeste naar uitkeek was B-Front & Hard Driver. Ik had echt gehoopt op de nieuwe collab en op State Of Perfection, helaas bleef het bij mysterious, blackness en undiscovered.


Deze is nog niet klaar! Heb een druk schema dus nog niet aan toegekomen helaas! State of perfection hebben we idd niet gedraaid. Daar kwam ik na de set achter toen mijn vriendin me boos aansprak dat ik hem niet had gedraaid haha sorry ;-) ik zal hem weer wat vaker pakken! :D

Ja, hier lul je je dus niet makkelijk uit. Je staat nota bene met hem b2b. Dan moet de collab met hem toch het eerste zijn waar je aan denkt. Maar nee, de bekende hitjes moesten weer gedraaid worden. Volgens mij heb ik tevens ergens gelezen dat je had aangegeven deze zeker te draaien. Sorry, maar ben echt teleurgesteld in je. Zelfs jij gaat mee met de hitjesparade en wordt steeds voorspelbaarder. Doodzonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 20:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kun je niet een keer b2b met je vriendin dan Bob? :cool:

Edit: ik heb het nog een keer gelezen. Draaien. Op een podium. Muziek!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Gangster schreef:
B-Front schreef:
Paultheone schreef:
Maar waar ik het meeste naar uitkeek was B-Front & Hard Driver. Ik had echt gehoopt op de nieuwe collab en op State Of Perfection, helaas bleef het bij mysterious, blackness en undiscovered.


Deze is nog niet klaar! Heb een druk schema dus nog niet aan toegekomen helaas! State of perfection hebben we idd niet gedraaid. Daar kwam ik na de set achter toen mijn vriendin me boos aansprak dat ik hem niet had gedraaid haha sorry ;-) ik zal hem weer wat vaker pakken! :D

Ja, hier lul je je dus niet makkelijk uit. Je staat nota bene met hem b2b. Dan moet de collab met hem toch het eerste zijn waar je aan denkt. Maar nee, de bekende hitjes moesten weer gedraaid worden. Volgens mij heb ik tevens ergens gelezen dat je had aangegeven deze zeker te draaien. Sorry, maar ben echt teleurgesteld in je. Zelfs jij gaat mee met de hitjesparade en wordt steeds voorspelbaarder. Doodzonde.


http://www.Lekkerjanken.keessonnema.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 22:11 
 
Artiest

Gangster schreef:
B-Front schreef:
Paultheone schreef:
Maar waar ik het meeste naar uitkeek was B-Front & Hard Driver. Ik had echt gehoopt op de nieuwe collab en op State Of Perfection, helaas bleef het bij mysterious, blackness en undiscovered.


Deze is nog niet klaar! Heb een druk schema dus nog niet aan toegekomen helaas! State of perfection hebben we idd niet gedraaid. Daar kwam ik na de set achter toen mijn vriendin me boos aansprak dat ik hem niet had gedraaid haha sorry ;-) ik zal hem weer wat vaker pakken! :D

Ja, hier lul je je dus niet makkelijk uit. Je staat nota bene met hem b2b. Dan moet de collab met hem toch het eerste zijn waar je aan denkt. Maar nee, de bekende hitjes moesten weer gedraaid worden. Volgens mij heb ik tevens ergens gelezen dat je had aangegeven deze zeker te draaien. Sorry, maar ben echt teleurgesteld in je. Zelfs jij gaat mee met de hitjesparade en wordt steeds voorspelbaarder. Doodzonde.


Zo dan ook een fijne avond vanuit mijn kant! Hopelijk is al je woede eruit :-)! De track is wat ouder daarom denk je er minder vaak aan ;) op Tomorrowland staat er 80% ook ander volk voor je neus als op bijv een loudness en daar paste we ons ook op aan :) en ja hij is gewoon niet voorbij gekomen. Meer kan ik er niet van maken dus nogmaals sorry (ik snap dat mensen hem misschien hadden verwacht ^^ ! en wat zijn hitjes? Ik draai veel mijn eigen muziek en oudere tracks + tracks die ik Cool vind! Ik draai gewoon muziek waar ik achter sta! Fijne avond nogmaals
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 22:24 
 
Hardtraxxer

B-Front schreef:

Zo dan ook een fijne avond vanuit mijn kant! Hopelijk is al je woede eruit :-)! De track is wat ouder daarom denk je er minder vaak aan ;) op Tomorrowland staat er 80% ook ander volk voor je neus als op bijv een loudness en daar paste we ons ook op aan :) en ja hij is gewoon niet voorbij gekomen. Meer kan ik er niet van maken dus nogmaals sorry (ik snap dat mensen hem misschien hadden verwacht ^^ ! en wat zijn hitjes? Ik draai veel mijn eigen muziek en oudere tracks + tracks die ik Cool vind! Ik draai gewoon muziek waar ik achter sta! Fijne avond nogmaals

Het is geen woede. Alleen een grote teleurstelling. Baalde er echt van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 22:32 
 
Artiest

Gangster schreef:
B-Front schreef:

Zo dan ook een fijne avond vanuit mijn kant! Hopelijk is al je woede eruit :-)! De track is wat ouder daarom denk je er minder vaak aan ;) op Tomorrowland staat er 80% ook ander volk voor je neus als op bijv een loudness en daar paste we ons ook op aan :) en ja hij is gewoon niet voorbij gekomen. Meer kan ik er niet van maken dus nogmaals sorry (ik snap dat mensen hem misschien hadden verwacht ^^ ! en wat zijn hitjes? Ik draai veel mijn eigen muziek en oudere tracks + tracks die ik Cool vind! Ik draai gewoon muziek waar ik achter sta! Fijne avond nogmaals

Het is geen woede. Alleen een grote teleurstelling. Baalde er echt van!


Dat kan ik begrijpen! :-) misschien had je het dan anders kunnen brengen ;-) kijk ik sta b2b een uur. Dus inprincipe heb je maar 30 min. Daar probeer je toch zoveel mogelijk je ding te doen! Dus draai ik de wat bekendere platen van mezelf en had nog een nieuwe solo track gedraaid. We hebben er alle 2 niet aangedacht op het moment zelf! Ik zeg al ik ga hem wat vaker pakken! Ik vergeet wel vaker tracks dat ik achteraf denk van oh stom of van had die wel graag willen pakken! Maar het is een moment opnamen! Ik neem het mee voor de volgende ;-) :surrender:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten