Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
misschien Coone bij Dim Mak, maar geen idee wat voor stijl ie gaat draaien daar. Een uurtje hardstyle aan het einde van zo'n dag zou ik wel waarderen, ook al is het Coone.

Vorig jaar ook één dag afgesloten bij Coone op Dim Mak stage, maar was er wel het hele weekend. Hij draaide gewoon hardstyle. Als je één dag gaat, zou ik het zonde vinden, maar dat bepaalt ieder voor zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 14:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Pommer schreef:
misschien Coone bij Dim Mak, maar geen idee wat voor stijl ie gaat draaien daar. Een uurtje hardstyle aan het einde van zo'n dag zou ik wel waarderen, ook al is het Coone.

Vorig jaar ook één dag afgesloten bij Coone op Dim Mak stage, maar was er wel het hele weekend. Hij draaide gewoon hardstyle. Als je één dag gaat, zou ik het zonde vinden, maar dat bepaalt ieder voor zich.

Was de Dim Mak stage toen in de grote tent of open air? Als het open air is kunnen ze er daar op zich ook wel een spektakel van maken toch. Maarja ik zie het allemaal daar wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
RadicelArmy schreef:
Pommer schreef:
misschien Coone bij Dim Mak, maar geen idee wat voor stijl ie gaat draaien daar. Een uurtje hardstyle aan het einde van zo'n dag zou ik wel waarderen, ook al is het Coone.

Vorig jaar ook één dag afgesloten bij Coone op Dim Mak stage, maar was er wel het hele weekend. Hij draaide gewoon hardstyle. Als je één dag gaat, zou ik het zonde vinden, maar dat bepaalt ieder voor zich.

Was de Dim Mak stage toen in de grote tent of open air? Als het open air is kunnen ze er daar op zich ook wel een spektakel van maken toch. Maarja ik zie het allemaal daar wel.


Dim Mak was de Q-Dance stage op vrijdag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Headhunterz staat ook op zondag bij Barong, weet niet of je dan ook gaat? Daarna lekker blijven hangen voor RTC :lol:

Ohja, wat voor area zal die Barong zijn? RTC meepakken als afsluiting van het weekend, mijn god :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand nog meer zijn bandje ontvangen? Weet iemand hoe dat precies zit met dat betalen met je bandje? Kom er niet helemaal uit of dat dat dan alleen maar met een creditcard kan (het toevoegen van geld)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook m'n bandje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 15:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hier ook. Is die 25 euro extra aan verzendkosten wel waard zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit al de hele dag naar die muziekdoos te luisteren, echt fascinerend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vraag me eigenlijk af waarom je op de website je favorieten kan aanduiden in de line-up maar bijvoorbeeld niet kan afdrukken erna... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Iemand nog meer zijn bandje ontvangen? Weet iemand hoe dat precies zit met dat betalen met je bandje? Kom er niet helemaal uit of dat dat dan alleen maar met een creditcard kan (het toevoegen van geld)?

Ja kan op voorhand met credietcard geld op je bandje zetten, per 100 euro dat je er voor 18-07 op zet, krijg je een consumptie gratis. Op het festival zelf kan je "pearls" op je bandje zetten, zowel cash als met credietcard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 20:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja en als je pearls over hebt en het als geld wil laten terug storten moet je weer kosten betalen >.< Gaat nergens over dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Betalen om terug te storten? Moet niet gekker worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

banktransacties kosten nu eenmaal ook geld ;)

En wil je die kost vermijden, dan zorg je dat er geen geld meer op je bandje staat de laatste dag :x :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 14:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoeveel kost het dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 21:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ulyss schreef:

En wil je die kost vermijden, dan zorg je dat er geen geld meer op je bandje staat de laatste dag :x :kiss:

Die 3 euro zal me een worst wezen, betaal al 120 ofzo om daar uberhaupt een dag te zijn xd Gaat meer om het principe dat ze maar manieren blijven verzinnen om nog meer geld binnen te harken, manieren waar de bezoekers ook geen fuck om geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ulyss schreef:

En wil je die kost vermijden, dan zorg je dat er geen geld meer op je bandje staat de laatste dag :x :kiss:

Die 3 euro zal me een worst wezen, betaal al 120 ofzo om daar uberhaupt een dag te zijn xd Gaat meer om het principe dat ze maar manieren blijven verzinnen om nog meer geld binnen te harken, manieren waar de bezoekers ook geen fuck om geven.


Ach ja, elk bedrijf wil wel zoveel mogelijk winst maken zeker :)

Zolang het binnen mijn budget past blijf ik gaan :clap: Als ik nog "pearls" over heb en ik kom je tegen betaal ik je een biertje ;) :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel zin hierin hè :love: Kijk vooral uit naar Oliver Heldens, S1ngular en Geck-O :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonet bevestigd,
De Opera Stage, Q-Dance Stage, & Café D'Anvers stage zijn exact hetzelfde als afgelopen jaar.

Wat ik vrij jammer vind aangezien de ticketprijzen wel zijn gestegen ... :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zoveel zin hierin hè :love: Kijk vooral uit naar Oliver Heldens, S1ngular en Geck-O :loving: :loving:

Jij gaat ook vrijdag dus? Wellicht ff meeten dan met Pommer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga een weekend, wil ook wel gezellig meeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gvd dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top, ik ook. Stuur je wel ff een PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 02:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afhankelijk van m'n maten, prima. Denk dat tijdens Geck-O de grootste kans is. Drie maal is scheepsrecht toch xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten