Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de line up geweldig sterk! :love:
Ik ga niet naar tomorrowland enkel voor de Q-stage.
Nu heb je dj's die ik zeker wil zien, maar ook genoeg tijd om eens naar mainstage enzo te gaan.
Komt helemaal goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ik ga niet naar tomorrowland enkel voor de Q-stage.
Nu heb je dj's die ik zeker wil zien, maar ook genoeg tijd om eens naar mainstage enzo te gaan.
Komt helemaal goed! :D


²
dag 2 wordt wel hele dag Q!

Ik had misschien wel wat andere namen verwacht, maar kan zeker wel vrede nemen met deze line-up! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit word de bom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

A-A-A-A- AAAAANWEZIIIGGGGG!!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable online!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt goeie timetable!
Dag 1 wordt opwarmen en de dag eindigen met coone, psyko punkz & Kasparov, dan 2 dagen lekker lang stampen :P

Héél veel zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

junkyard_sam schreef:
Echt goeie timetable!
Dag 1 wordt opwarmen en de dag eindigen met coone, psyko punkz & Kasparov, dan 2 dagen lekker lang stampen :P

Héél veel zin in! :woot:

+1 Waarschijnlijk 90% van de tijd op Q xD Volle gas doorpoffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Today is a gift (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel plezier allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo te zien is Q stage weer in ze clown style
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zalige editie! q-dance stage was dik in orde! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front was het moment van het weekend, wat een set seg :love:
Weet iemand toevallig of Bob ook met traktor begonnen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou wel jammer zijn. Weer iemand die best goed kan draaien en het dan verkloten met traktoren... Net als Zany, hou het toch gewoon bij de cd spelers jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik ben niet zeker, was redelijk dronken toen, maar ik kan me vaag herrineren dat ie zowat een halve set Son Of Torture teasde, maar toch kwam die niet, maar ik kan egt niet uitmaken of ie dat nou zo deed of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een topeditie! :worship:
laatste uur afgesloten op de main, maar rest van tijd altijd op de Q gestaan.
Lekkere sets, veel dj's gesproken, HEERLIJKE sfeer onder de mensen en non-stop doorpoffen met de vrienden :thumbsup:
Sets van Luna, A2 & E-force & kasparov sprongen er voor mij bovenuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
Ja ik ben niet zeker, was redelijk dronken toen, maar ik kan me vaag herrineren dat ie zowat een halve set Son Of Torture teasde, maar toch kwam die niet, maar ik kan egt niet uitmaken of ie dat nou zo deed of niet.

Het is makkelijker om dat zonder Traktor te doen dan met :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Roebén schreef:
Ja ik ben niet zeker, was redelijk dronken toen, maar ik kan me vaag herrineren dat ie zowat een halve set Son Of Torture teasde, maar toch kwam die niet, maar ik kan egt niet uitmaken of ie dat nou zo deed of niet.

Het is makkelijker om dat zonder Traktor te doen dan met :P

Ooh oke, ja ken daar niet veel van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 14:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ran-D en B-Front :loving:
Ik heb Deenite nog gezien van ver, was lekker aan het gaan :P

Weet iemand of je de setjes ergens kan downloaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 18:36 
 
Hardtraxx Newbie

Tomorrowland was echt af.

Weet er iemand hoe het nummer heet met starcraft 2 lyrics ?
Dit nummer werd gedraaid door Psyko Punkz op de vrijdag avond.
Of als iemand de gehele set van PP heeft zou dat te awesome zijn.

Thx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Manmanman... Dit was het beste feest OOIT! Zeker wat betreft de organisatie, nog nooit zo'n goed geregeld feest meegemaakt! Heb de drie dagen gratis mogen beleven en had een extra bandje om overal backstage te kunnen, VIP,... You name it, wat op zich wel een hele leuke extra was! :P Was vrijdag al van 12u30 op het terrein omdat ik dus de hele boel van achter de schermen mocht meemaken en direct alles gaan verkennen: kwam ik eerst bij een gigantische 'Carl Cox-stage', waarvan ik eerst dacht dat het de mainstage was... xd Dan verder gegaan naar de Q, waar mijn verwachtingen ingevuld werden: aangezien ik wist dat de Q vorig jaar een windmolen was (Mysteryland), hoopte ik dit jaar op de clown en dat was het ook! (dus volgend jaar misschien dat schaakspel-decor? :D ) Verder richting Versuz tent en dan uiteindelijk de main: wat een boom in Boom... :drool: xd Uiteindelijk terug naar Q en begonnen Sjoeke & Jones Tomorrowland te openen... Stond ik daar in mijn ukkie en was er pas volk tegen 14u20 ofzo... :aww: Geluid stond goed toen maar de volgende dag was het echt een ramp: wat stond dat toen zacht zeg (tot 15u) daarna ben ik weggegaan en teruggekomen naar Ran-D: Heldenset gewoon omdat ik erg veel hou van die Ran-D sound en openen met FUTURE SHOCK, even volledig van de planeet gestampt, niet normaal... :lol: En heel de set echt HARD gegaan, al die blikken van omstaanders, hahaha, echt GENIETEN! Ik heb daar geen Speed, X, bollen of whatever voor nodig alleen slechts de liefde voor de muziek (en bier). :beer: Volgende dag beste moment van het festival: LUNA!!! Wat was me dat zeg: de ene na de andere knaller; Knackt, Answers, On The Go, The Demand, Strike,... Ze passeerden allemaal de revue, echt de verrassing van de dag! Zat net op de wc toen ik On The Go in hoorde smijten, ik als een gek mijn an*s afgeveegd en naar voren gerend terwijl ik mijn broek nog vast deed en onwijs hard gegaan!!! :bomb: Uiteindelijk nog wat mannen geleerd hoe ze hard moesten gaan zonder drugs en they liked it :D

Overall: ziekste feest ooit! Die sfeer, de chickies,... Alles was gewoon PERFECT!!!

Dries schreef:
Ik heb Deenite nog gezien van ver, was lekker aan het gaan :P


Dat dus... :D Zalig om te zien hoe de mensen die rondom mij stil stonden ineens mee begonnen te stampen toen ik uit mijn dak ging... Geen vuile blikken van 'wat doe je nu?', maar gewoon 'one hardstyle comradeship' and that's what it's all about, right?

Peace!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 00:23 
 

Tomorrowland wil niet voor niets beste feest van Europa/Wereld worden
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten