Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 12:42 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Feest: Tomorrowland 2018
Datum:
Weekend 1
20 Juli 2017 - 22 Juli 2017
Weekend 2
27 Juli 2017 - 29 Juli 2017
Tijd: 12:00 - 01:00
Locatie: Provinciaal Domein De Schorre in Boom (BE)
Leeftijd: 18+


Line-up:
Weekend 1:
Vrijdag 20 juli - Pussy Lounge
Dj Mad Dog
DJ The Prophet
Dr Rude
Mark With a K
Mc Chucky
Paul Elstak
Rät N FrikK
Ransom
Ruthless
Technoboy
The Darkraver
The Viper

Zaterdag 21 juli - Q-Dance
Atmozfears
Audiotricz
Brennan Heart
Da Tweekaz
Demi Kanon
Korsakoff
Mandy & Adrenalize
Mc Villain
Ran-D
Sub Zero Project
Unsenses
Wildstylez
Zatox

Zondag 22 juli - Mainstage
Coone

Zondag 22 juli - Loudness
B-Front
Bass Chaserz
Clockartz
D-Sturb
Deetox
E-Force
MC Noiz
MYST
Phuture Noize
Requiem
Warface

Zondag 22 juli - Thunderdome
Buzz Fuzz
Kristof
Mc Da Mouth Of Madness
N-Vitral
Neophyte
Noize Suppressor
Nosferatu
Panic
Promo
Rob ft. MC Joe
Tommyknocker
Unexist

Weekend 2:
Vrijdag 27 juli - Pussy Lounge
Dark-E
Deepack
Francois
Korsakoff
Lords of Tek
Lowriderz
Mc Ruffian
Pat B
Paul Elstak
Rob ft. MC Joe
Ruthless
The Darkraver
The Viper

Zaterdag 28 juli - Q-dance
B-Front
Bass Modulators
Code Black
Frequencerz
Mark With a K & Mc Chucky
Mc Villain
Noisecontrollers
Partyraiser
Psyko Punkz
Ransom
Refuzion
Sound Rush
Wasted Penguinz

Zondag 29 juli - Coone & The Gang
Coone
Coone vs Hard Driver
Crisis Era
Da Tweekaz
Darren Styles
Gunz for Hire
LNY TNZ
Mandy
Mc Villain
Pablo Discobar
Sephyx
Wildstylez
Zatox

Zondag 29 juli - Footworxx
Blaster vs Richie Gee
D-Fence
Detest vs eDUB
Dr. Peacock
Hatred vs The Punisher
Mc Da Mouth Of Madness
Miss K8
Sandy Warez vs Goetia
Sei2ure
Tymon (Live)
Vandal
Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig op vrijdag 20-07. Misschien alleen Technoboy meepakken op de PL en anders lekker een dagje zonder Hardstyle :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Misschien alleen Technoboy meepakken op de PL.

Mark with a K, broeder :list: Verder:

RomanAnthony schreef:
Aanwezig op vrijdag 20-07.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaxP schreef:
Zondag 29 juli - Footworxx
Warface

Wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RomanAnthony schreef:
Misschien alleen Technoboy meepakken op de PL.

Mark with a K, broeder :list: Verder:

RomanAnthony schreef:
Aanwezig op vrijdag 20-07.


Haha. Dat gaat je ook deze keer vast niet lukken vent.

Verder namen die ik die dag graag wil zien: Carl Cox, Joris Voorn, Don Diablo, Jauz, Oliver Heldens misschien, Adam Beyer, Richie Hawtin, misschien Above en Beyond eens checken en Sam Divine ( :loving: ). Maar waarschijnlijk gewoon lekker overal kijken en blijven hangen waar het vet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ook aanwezig op 20 juli :D . Hardstyle stage ontwijken, er zijn zoveel andere leuke dingen te beleven die dag. Kijk vooral uit naar Charlotte de witte, Don Diablo, Above & Beyond, Veni Vici en LaidBack luke. Maar vooral lekker rondlopen en kijken waar het goed bevalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
MaxP schreef:
Zondag 29 juli - Footworxx
Warface

Wat.

Deze begreep ik ook niet helemaal, andere Warface?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er in 2015 geweest en 0,0 rij voor de ingang, wij kwamen vrij in het begin aan toen. Ontzettend veel doorgangspoortjes dus dat verliep zeer snel allemaal. Parkeren heb ik geen ervaring mee want wij kwamen met de trein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Iemand ervaring met de drukte rondom het terrein als je met de auto komt? En zijn de wachtrijen bij de ingang van zo'n grote dat je er rekening mee moet houden? Voor ons is het dik 2.5 uur rijden en we willen er graag vanaf 12:00 zijn dus we willen er graag rekening mee houden indien nodig :)


Ik ben er een jaar of 5 geleden geweest, wij moesten parkeren in Rumst (op een afgelegen parkeerterrein bij een fabriek ofzo) konden zo het pendelbusje instappen en werden recht voor het festivalterrein afgezet. Ideaal, met name met het oog op de terugweg (binnen de kortste keren zaten we weer op de snelweg richting NL).

We waren er toen ook wel vroeg, rond half 12 ofzo. Half uurtje in de rij gestaan.. liep overigens toen wel aardig door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 21:57 
 
Hardtraxx Newbie

Exterkate schreef:
Iemand ervaring met de drukte rondom het terrein als je met de auto komt? En zijn de wachtrijen bij de ingang van zo'n grote dat je er rekening mee moet houden? Voor ons is het dik 2.5 uur rijden en we willen er graag vanaf 12:00 zijn dus we willen er graag rekening mee houden indien nodig :)


Ervaring van afgelopen 4 jaar: De vrijdag is het drukste, zowel op de weg als in de rij voor de ingang, die eerste dag komen er meer mensen vroeg heb ik het idee. De andere dagen heb ik amper hoeven wachten afgelopen jaren (aankomst meestal rond 13.00). Zeker omdat er sinds vorig jaar metaaldetectiepoortjes zijn loopt het aardig door, ze fouilleren nog maar 10% van de mensen schat ik.

Vanaf Antwerpen zijn er 2 snelwegen richting het Zuiden. De borden sturen je altijd via de E19, dan kom je op de parkeerplaats in Rumst waar je zoals hierboven vermeld met een pendelbus naar het terrein moet. Als je via de A12 rijd kom je op een van de parkeerplaatsen op loopafstand uit. Scheelt meestal toch wel wat tijd/afzien in een overvolle bus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 09:13 
 
Hardtraxx Newbie

Weekend 1 aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 21:32 
 
Hardtraxx Newbie

De bandjes worden nu verstuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dewaal schreef:
De bandjes worden nu verstuurd.


begin juli toch pas? Dat staat iig in de mail
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Iemand ervaring met de drukte rondom het terrein als je met de auto komt? En zijn de wachtrijen bij de ingang van zo'n grote dat je er rekening mee moet houden? Voor ons is het dik 2.5 uur rijden en we willen er graag vanaf 12:00 zijn dus we willen er graag rekening mee houden indien nodig :)

Paar jaar geleden moeten parkeren op een oud fabrieksterrein, met het busje naar de ingang gebracht, heel goed geregeld.

Terugweg was wel een toestand want de pendelbussen stonden een heel eind van het festival af. Dik 3 kwartier moeten lopen eer dat we bij de pendelbus waren. Vervolgens naar de parkeerplaats gebracht en vanaf daar nog een goed half uur moeten wachten voordat we bij de snelweg waren.

Betrof een zaterdag toen overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2018 09:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb ze ook ontvangen nu :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk, heel het weekend met zo'n vage kut ketting lopen in de hoop dat in de avond er lampjes gaan branden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable online: https://www.tomorrowland.com/en/festiva ... -july-2018

2 uur A & B op de eerste vrijdag is wel heel dik. Alleen beetje jammer dat Steve Aoki vervolgens afsluit op de main en Ilan Bluestone ook afsluit (de enigste zekerheid die ik juist wel wilde zien, maar wil de show op de main ook wel eens meemaken...).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuckie. De bezorger van de Treasure Cases gemist en ondertussen zijn die dingen volgens DHL weer teruggestuurd naar de verzender (dus TML). Tomorrowland vorige week al een bericht gestuurd, maar geen reactie. Ben benieuwd of we nu de lul zijn of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:

Iemand die me wilt joinen bij Lil Kleine? :thumbup:

Serieuze vraag, trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Naad schreef:

Iemand die me wilt joinen bij Lil Kleine? :thumbup:

Serieuze vraag, trouwens.

Verdomme Remi, kan je naar Vini Vici of Laidback Luke en dan ga je naar Lil Kleine xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Remi schreef:
Naad schreef:

Iemand die me wilt joinen bij Lil Kleine? :thumbup:

Serieuze vraag, trouwens.

Verdomme Remi, kan je naar Vini Vici of Laidback Luke en dan ga je naar Lil Kleine xd

Ik denk dat dat een "nee" is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Naad schreef:
Timetable online: https://www.tomorrowland.com/en/festiva ... -july-2018

2 uur A & B op de eerste vrijdag is wel heel dik. Alleen beetje jammer dat Steve Aoki vervolgens afsluit op de main en Ilan Bluestone ook afsluit (de enigste zekerheid die ik juist wel wilde zien, maar wil de show op de main ook wel eens meemaken...).


Show op de main stelt niet veel voor hoor, het uur voor het einde beginnen ze namelijk al met vuurwerk (wel enorme klappers) en echt een eindshow is er niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 22:06 
 
Hardtraxxer

Weet iemand of er al ergens informatie te vinden is over wat er live gestreamed gaat worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Naad schreef:
Timetable online: https://www.tomorrowland.com/en/festiva ... -july-2018

2 uur A & B op de eerste vrijdag is wel heel dik. Alleen beetje jammer dat Steve Aoki vervolgens afsluit op de main en Ilan Bluestone ook afsluit (de enigste zekerheid die ik juist wel wilde zien, maar wil de show op de main ook wel eens meemaken...).


Show op de main stelt niet veel voor hoor, het uur voor het einde beginnen ze namelijk al met vuurwerk (wel enorme klappers) en echt een eindshow is er niet

Vorig jaar ging een deel van onze groep het laatste uur daar heen en wij bleven in de Garden of Madness. Laatste 10 minuten nog even gaan kijken naar wat vuurwerk. Dat andere deel van de groep had 'spijt' dat ze niet bij een andere stage waren gebleven, zoals wij bij de Garden. Dit jaar ga ik denk ik überhaupt niet meer naar de mainstage, op het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik krijg nogsteeds de oude tt? Staat gewoon vrijdag 20 juli. Wat doe ik verkeerd?

EDIT: keek in mn agenda verkeerd, was tomorrowland vorig jaar :x
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten