Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond de set van Coone echt wel top eigenlijk. De sfeer op de main was echt wel mooi hoor. Iedereen ging wel los alleen wist niemand hoe ze los moesten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jopsterz schreef:
Vond de set van Coone echt wel top eigenlijk. De sfeer op de main was echt wel mooi hoor. Iedereen ging wel los alleen wist niemand hoe ze los moesten gaan.


Super vet voor Coone, vond het ook een prima set. Misschien steekt het wat mensen aan om wat hardstyle te gaan luisteren. Timmy Trumpet draaide ook bijna hele set hardstyle trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 07:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best opvallend dat Timmy Trumpet sinds dit jaar ineens zo druk met hardstyle is. Zou wel vet zijn als hij ooit eens een track maakt in zijn style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het vrijdag echt heel nice :love: . (Een dag) Tomorrowland is zijn geld echt wel waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 09:35 
 
Hardtraxx Veteran

Desley DD schreef:
Best opvallend dat Timmy Trumpet sinds dit jaar ineens zo druk met hardstyle is. Zou wel vet zijn als hij ooit eens een track maakt in zijn style.


Zoals dit?

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen vrijdag geweest. Fantastische dag gehad. Heel fijn om weer eens iets anders mee te pakken dan een hardstyle feest. Zou ik nog wel een paar keer per jaar willen denk ik. Onverwachts nog wat mensen van hier tegen gekomen (kutzooi). Erg genoten van de totaalbeleving en die nieuwe tent (Atmosphere) was echt mega dik. Minpunten waren wel de rij bij de ingang (en de daarbij horende 95 graden, jezus. Door de lange rij bijna de hele set van Carl Cox moeten missen) en de rijen bij de barren. Ik heb heel de dag gemiddeld toch zeker 10 minuten in de rij moeten staan voor mijn drinken. Erg slecht geregeld, want de helft van de barren waren gewoon gesloten en de barren die open waren, werden bemand door idioten die onder water leken te bedienen.

Tomorrowland steekt voor mij echt met kop en schouders boven de rest uit en ik ga volgend jaar dan ook zeker weer (minimaal) een dagje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Desley DD schreef:
Best opvallend dat Timmy Trumpet sinds dit jaar ineens zo druk met hardstyle is. Zou wel vet zijn als hij ooit eens een track maakt in zijn style.


Zoals dit?



Ja, alleen dan zelf en niet gewoon een typische TNT plaat waar zijn naam ook bij staat omdat het kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Weet niet echt of deze mee telt, maar zit wel in de richting ervan denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 12:03 
 
Hardtraxxer



Deze kan ook meetellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is dit voor halve tamme dan :huh:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156581756714375&id=273119039374
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ga gewoon plaatjes draaien aandachthoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
zeke schreef:
Wat is dit voor halve tamme dan :huh:


Salvatore Ganacci, een gruwelijke held die nooit stil staat, of ligt, of whatever hij doet :D

Met die ventilator, wat een baas :lol:


Heel gaaf inderdaad, doet hij op elk event waar hij staat. Houd het wel luchtig tbh, natuurlijk miss wel overdreven maar beter dan die dj’s die alleen aan die knoppen draaien zonder nut..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha wtf. Lijkt wel 1 grote troll die een vinger opsteekt naar de scène. Hoe die dat hee hoo bijvoorbeeld ook doet. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hoe die dat hee hoo bijvoorbeeld ook doet. xd


Gewoon kei hard die hee hoo trollen :lol: :lol: :lol: Geniale vent :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 08:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hahaha wtf. Lijkt wel 1 grote troll die een vinger opsteekt naar de scène. Hoe die dat hee hoo bijvoorbeeld ook doet. xd


Moet wel ook met die platenkeuze, echt elke 'hit' komt wel voorbij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde na afgelopen weekend echt even mijn gemak houden. Tot ik gisteren nog aan 4 kaarten kon komen :lol: . Vrijdag weer aanwezig dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
chas1n schreef:
Hoe die dat hee hoo bijvoorbeeld ook doet. xd


Gewoon kei hard die hee hoo trollen :lol: :lol: :lol: Geniale vent :worship:


Wat een waus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
chas1n schreef:
Hoe die dat hee hoo bijvoorbeeld ook doet. xd


Gewoon kei hard die hee hoo trollen :lol: :lol: :lol: Geniale vent :worship:


'Before we continue can everyone take a look at my hair in this van over here' :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 15:39 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar riep hij ook 'try to relax your anus' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 18:46 
 
Hardtraxxer

Heb afgelopen weekend gewerkt op Tomorrowland en heb echt een topweekend gehad. Qua aankleding van zowel het festivalterrein en de camping staat TML echt veruit op nummer 1. De sfeer was over het algemeen goed, mensen waren erg hyped en over het algemeen vriendelijk. Wel heb ik last gehad van de mensen die je gingen als je losgaat, mensen die veelvuldig tegen je aan dansen/botsen en er was zelfs een groepje die me na ging doen tijdens het beuken en toen ik om keek snel deden alsof ze van niks afwisten.

Over het geluid heb ik niks aan te merken, dat stond bijna overal gewoon goed!

Een van de grootste minpunten was voor mij de warmte bij Qdance maar vooral loudness. In dit ondergrondse hol transformeerde ik al snel in een menselijke fontein, maar dat mocht de pret niet drukken xd

Wat me voor de rest erg opviel als je TML met de festivals vergelijkt waar ik tot nu toe ben geweest, is dat er veel minder mensen aan de drugs zitten en dat de camping vrij saai is. Er wordt amper muziek gedraaid op het terrein en rond een uur of 3 a 4 ligt het overgrote gedeelte al in dromenland. Dit maakte de nacht-shift wat lastiger om door te komen, ik miste de gekke, vage, grappige gesprekken :P

Al met al prima vermaakt, aankomend weekend weer van de partij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 21:14 
 
Hardtraxxer

Nog mensen die me kunnen zeggen hoe de q dance stage was ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crowley schreef:
Wat me voor de rest erg opviel als je TML met de festivals vergelijkt waar ik tot nu toe ben geweest, is dat er veel minder mensen aan de drugs zitten en dat de camping vrij saai is.

Dat vind ik niet gek ook. Ik heb geen aantallen maar als je ziet hoeveel mensen er procentueel gezien uit het buitenland komen (en dan bedoel ik ook: vliegtuig) is het al veel moeilijker om wat mee te nemen. Daarnaast heb ik ook anderzijds het idee dat hier meer mensen voor de muziek komen en er een heel jaar naar toe leven. Hier heb je elk weekend toffe festivals. Dat het op de camping 's nachts rustig is zie ik wel als een direct gevolg van het voorgaande.

svenn15 schreef:
Nog mensen die me kunnen zeggen hoe de q dance stage was ?

Heel dope. Ik weet niet of je het wilt zien maar het is de Atmosphere in onderstaand stukje. Bij ons was het toen Drumcode en ik vond het wel wat weghebben van de Gashouder.
https://www.demorgen.be/muziek/dit-zijn ... -b7600b19/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 09:39 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Crowley schreef:
Wat me voor de rest erg opviel als je TML met de festivals vergelijkt waar ik tot nu toe ben geweest, is dat er veel minder mensen aan de drugs zitten en dat de camping vrij saai is.

Dat vind ik niet gek ook. Ik heb geen aantallen maar als je ziet hoeveel mensen er procentueel gezien uit het buitenland komen (en dan bedoel ik ook: vliegtuig) is het al veel moeilijker om wat mee te nemen. Daarnaast heb ik ook anderzijds het idee dat hier meer mensen voor de muziek komen en er een heel jaar naar toe leven. Hier heb je elk weekend toffe festivals. Dat het op de camping 's nachts rustig is zie ik wel als een direct gevolg van het voorgaande.

svenn15 schreef:
Nog mensen die me kunnen zeggen hoe de q dance stage was ?

Heel dope. Ik weet niet of je het wilt zien maar het is de Atmosphere in onderstaand stukje. Bij ons was het toen Drumcode en ik vond het wel wat weghebben van de Gashouder.
https://www.demorgen.be/muziek/dit-zijn ... -b7600b19/

Bedankt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmpf. Sterk getwijfeld om komende vrijdag nog een dagje te gaan, maar uiteindelijk door het warme weer besloten om het toch niet te doen. Zal er waarschijnlijk spijt van krijgen, maar met een verwachting van 36-37 graden (!) zal ik mij niet heel erg lekker vermaken vrees ik (terugdenkend aan Intents vorig jaar en dan nog warmer). :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 10:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe komen jullie nu nog aan kaarten dan :surrender: Nog hard op zoek naar een zaterdag ticket a.s. :D :x :x
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten