Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Crowley schreef:
Wat me voor de rest erg opviel als je TML met de festivals vergelijkt waar ik tot nu toe ben geweest, is dat er veel minder mensen aan de drugs zitten en dat de camping vrij saai is.

Dat vind ik niet gek ook. Ik heb geen aantallen maar als je ziet hoeveel mensen er procentueel gezien uit het buitenland komen (en dan bedoel ik ook: vliegtuig) is het al veel moeilijker om wat mee te nemen. Daarnaast heb ik ook anderzijds het idee dat hier meer mensen voor de muziek komen en er een heel jaar naar toe leven. Hier heb je elk weekend toffe festivals. Dat het op de camping 's nachts rustig is zie ik wel als een direct gevolg van het voorgaande.

svenn15 schreef:
Nog mensen die me kunnen zeggen hoe de q dance stage was ?

Heel dope. Ik weet niet of je het wilt zien maar het is de Atmosphere in onderstaand stukje. Bij ons was het toen Drumcode en ik vond het wel wat weghebben van de Gashouder.
https://www.demorgen.be/muziek/dit-zijn ... -b7600b19/


Ik vind het niet helemaal Q-dance-waardig hoe die tent eruit. Beetje video en een paar lampjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er dan ook niet geweest met een Q-Dance hosting. Weekend 1 tijdens Drumcode en weekend 2 tijdens Pryda. Tijdens de closing van Erik Prydz was er echt een onwijs dikke show. Die zal ongetwijfeld wel opgenomen zijn, dit is echt de moeite om terug te kijken. Door de 360* leds door de tent heen, de grote led-muur achter het podium en het dak van de tent met 120.000 leds was dit echt tof.

Afgelopen vrijdag dus nog een dag geweest. Niet veel last van de warmte gehad, wel echt een hele leuke dag gehad. Onze groep was minder groot dan het eerste weekend waardoor ik nu meer van de muziek mee kreeg. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Virtual Self @ weekend 2. Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen. Draaide tussendoor ook gewoon even Masters Symphony en wat I:Gor spul. Ongekend wat daar die 90 min gebeurde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok toch omdat ik lief bent...

https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 07-28.html
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten