Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er iemand hier die weet hoe ik aan een extra weekend ticket kan komen? Heb die wachtlijst gedaan maar nooit iets van gehoord terwijl dat vorig jaar wel ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

YWalen schreef:
Is er iemand hier die weet hoe ik aan een extra weekend ticket kan komen? Heb die wachtlijst gedaan maar nooit iets van gehoord terwijl dat vorig jaar wel ging.


https://www.viagogo.nl/Festival-Tickets ... d-Kaartjes

Zijn officiele tickets, sterkte met de prijzen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Remi schreef:
Naad schreef:

Iemand die me wilt joinen bij Lil Kleine? :thumbup:

Serieuze vraag, trouwens.

Verdomme Remi, kan je naar Vini Vici of Laidback Luke en dan ga je naar Lil Kleine xd

Bastiaan en Indy geven ook de tip Vini Vici, net een set op Transmission geluisterd en dat is toch best wel dope. Toch maar daar heen, denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
ErikZ schreef:
Show op de main stelt niet veel voor hoor, het uur voor het einde beginnen ze namelijk al met vuurwerk (wel enorme klappers) en echt een eindshow is er niet

Vorig jaar ging een deel van onze groep het laatste uur daar heen en wij bleven in de Garden of Madness. Laatste 10 minuten nog even gaan kijken naar wat vuurwerk. Dat andere deel van de groep had 'spijt' dat ze niet bij een andere stage waren gebleven, zoals wij bij de Garden. Dit jaar ga ik denk ik überhaupt niet meer naar de mainstage, op het einde.


Aha, thanks voor de tips. Zal rond die tijd eens overleggen met de rest v/d groep dan ^^

Remi schreef:
Bastiaan en Indy geven ook de tip Vini Vici, net een set op Transmission geluisterd en dat is toch best wel dope. Toch maar daar heen, denk ik...


Trots! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Bastiaan en Indy geven ook de tip Vini Vici, net een set op Transmission geluisterd en dat is toch best wel dope. Toch maar daar heen, denk ik...

:D


Transmission is wel even een ander niveau door die stage daar maar de set is een stuk harder (als je daar over kan spreken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff wat had ik hier graag heen gegaan zeg! Toch maar iets meer m'n best doen volgend jaar voor kaarten... Altijd stink jaloers op de gene die het lukt..

Iedereen die gaat heel veel plezier! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 09:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel erg kut dat Steve aoki afsluit op de main, hoe kwalijk is het als je het laatste uur ergens anders doorbrengt? of is het wel echt de moeite om het laatste uur op de main te staan ivm sfeer/show?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 10:29 
 
Hardtraxxer

Ben afgelopen 3 jaar enkel op zaterdag geweest.
Altijd de laatste uren op de mainstage gestaan.

Ze steken als ik het goed heb altijd vanaf 23:00 uur vuurwerk af.
Tijdens de laatste 3 dj's wordt er tijdens de sets vuurwerk afgestoken.

Heb nooit het idee dat het bij de laatste DJ meer is dan bij de eerdere.
Je kan dus best laatste uur elders staan want er is niet echt een show laatste uur.
Dit jaar ga ik voor het eerst een weekend. Benieuwd of het andere dagen ook zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Heel erg kut dat Steve aoki afsluit op de main, hoe kwalijk is het als je het laatste uur ergens anders doorbrengt? of is het wel echt de moeite om het laatste uur op de main te staan ivm sfeer/show?


Ik herhaal (staat bovenaan ;) ) Show op de main stelt niet veel voor hoor, het uur voor het einde beginnen ze namelijk al met vuurwerk (wel enorme klappers) en echt een eindshow is er niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Heel erg kut dat Steve aoki afsluit op de main, hoe kwalijk is het als je het laatste uur ergens anders doorbrengt? of is het wel echt de moeite om het laatste uur op de main te staan ivm sfeer/show?


Wij vorig jaar dus de laatste 20 minuten ofzo bij de main gestaan. Sta je dan hutje mutje boven op die berg te kijken, geen dansende mensen, geen sfeer, weinig vuurwerk. Mijn tip: lekker ergens anders afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 17:46 
 
Hardtraxx Newbie

Het vuurwerkschema wordt altijd gewoon netjes bekend gemaakt hoor:

https://www.tomorrowland.com/en/boom-rumst/buurtkrant

Dus de grote vuurwerkshow; elke dag rond 23:50
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Jeroensp schreef:
Het vuurwerkschema wordt altijd gewoon netjes bekend gemaakt hoor:

https://www.tomorrowland.com/en/boom-rumst/buurtkrant

Dus de grote vuurwerkshow; elke dag rond 23:50


Oh ja tuurlijk want iedereen weet dat natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowizo niet op de main afsluiten als ik je een tip mag geven. Ik ga al jaren naar TL en aan de mainstage is het dan megadruk en op de berg staan is ook maar saai.

Op andere stages heb je veel meer plaats +echt stevige vette afsluiters. (vb: smash the house stage, bonzai stage,...) ipv een afsluitende set op de main met alleen maar hitjes.

Namiddag de mainstage bezoeken is een pak chiller. kan je van lekker dichtbij de grootte van de stage meemaken en plaats genoeg hebben om te dansen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 13:33 
 
Hardtraxxer

Ik zal het weekend hier gaan werken. Overdag kan ik ook wat van het feest meemaken, ik ben erg benieuwd!
Zal toch wel een hele beleving zijn, GVD zin in GVD! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 14:06 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
Oh ja tuurlijk want iedereen weet dat natuurlijk...


Nu wel, daarom post ik het hier ;)

Roebén schreef:
Zowizo niet op de main afsluiten als ik je een tip mag geven. Ik ga al jaren naar TL en aan de mainstage is het dan megadruk en op de berg staan is ook maar saai.


Eens inderdaad, plus een aantal kleinere outdoor stages hebben ook een aardige show met vuurwerk en het grote vuurwerk zie je toch vanuit heel het terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin begint al wel te komen! Weersvooruitzichten (aanstaande vrijdag) zijn ook prima.
Onze case en bracelet hebben we helaas nog niet binnen. Pakket is na een aantal keer aanbieden teruggestuurd i.v.m. niemand thuis dus die moeten we vrijdag voor de ingang nog ophalen. Dan denk ik wel dat we de case helaas mislopen.

Trouwens: mocht je verboden middelen mee willen nemen, let wel goed op. Vorig jaar liep er bij ons constant een hond heen en weer en dit is volgens mij geen uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Trouwens: mocht je verboden middelen mee willen nemen, let wel goed op. Vorig jaar liep er bij ons constant een hond heen en weer en dit is volgens mij geen uitzondering.


Zwaar af te raden hier inderdaad! Naast de honden lopen er op het terrein ook heel veel undercover agenten :x Wees gewaarschuwd dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Benieuwd of ze hier wel vuurwerk af gaan steken i.v.m. het droge weer. Zal mij persoonlijk een worst wezen, want vuurwerk interesseert me sowieso bar weinig. Vooral op een fissa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kijk de livestream van Qdance. Coone is aan het draaien, maar Jezus volgens mij luisteren ze allemaal voor het eerst hardstyle. Totaal geen sfeer. Alleen maar hee hoo en met vlaggen zwaaien.

De stage is echt bruut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 18:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

HB1992 schreef:
Ik kijk de livestream van Qdance. Coone is aan het draaien, maar Jezus volgens mij luisteren ze allemaal voor het eerst hardstyle. Totaal geen sfeer. Alleen maar hee hoo en met vlaggen zwaaien.

De stage is echt bruut.

Haha zit het ook te kijken. Ze staan ook allemaal uit het ritme te springen. Je merkt dat ze er totaal niet bekend mee zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Coone heeft best nog wel een mooi setje gedraaid gezien de omstandigheden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HB1992 schreef:
Ik kijk de livestream van Qdance. Coone is aan het draaien, maar Jezus volgens mij luisteren ze allemaal voor het eerst hardstyle. Totaal geen sfeer. Alleen maar hee hoo en met vlaggen zwaaien.

De stage is echt bruut.


Heb de livestream uit pure frustratie uitgezet haha, al had ik dit natuurlijk wel verwacht op Tomorrowland...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat de stream een vertekend beeld heeft gegeven. Ging echt helemaal Los. was echt vet :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IPlayOnADesktop schreef:
Coone heeft best nog wel een mooi setje gedraaid gezien de omstandigheden


Vond ik ook. Prima plaatkeuze voor een festival als TL. En logisch dat de meesten nog nooit hardstyle hebben gehoord, volgens mij was dat ook de bedoeling van Coone, om niet-luisteraars kennis te laten maken met hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien ziet er vertekenend uit idd! Plaatkeuze was wel top voor TL ja.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten