Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:42 
 

Nog maar 2 weken, en dan is het zover: Together We Are Hardcore Festival 2013!!

Feest: Together We Are Hardcore Festival
Organisatie: BKJN
Locatie: North Sea Venue
Datum: 8 juni 2013
Stad: Zaandam

Afbeelding



Timetable
1: Hardcore Outdoor Mainstage
15.00 – 16.00: Lunatic & Miss Hysteria
16.00 – 17.00: Anime
17.00 – 18.00: Tha Playah
18.00 – 19.00: Terminal & Vavaculo
19.00 – 20.00: Catscan
20.00 – 21.00: Noize Suppressor
21.00 - 22.00: Angerfist
22.00 – 23.00: Partyraiser
Hosted by: Mc the Russian

1.1 Hardcore Indoor Mainstage
22.30 – 23.30: Milito
23.30 – 00.30: Meccano Twins
00.30 – 01.00: Negative Audio live
01.00 – 02.00: Korsakoff vs. Day-Mar
02.00 – 03.00: Imperium Bass
03.00 – 03.45: Chrono & The Demon Dwarf live
03.45 – 05.00: Bartoch
05.00 – 06.00: S’Aphira
Hosted by: Mc No-ID

2: Early Hardcore
15.00 - 16.00: Ocd
16.00 - 17.00: Dr. Rude
17.00 - 18.00: Leviathan
18.00 - 19.30: Chosen Few
19.30 - 21.00: The Philosopher
21.00 - 22.30: The Destroyer
Hosted by: Mc Da Mouth of Madness

2.2 Early Hardcore
22.30 - 23.30: Tellurian
23.30 - 00.30: Sequence & Ominous
00.30 - 01.30: Painbringer
01.30 - 02.30: Rheeza
02.30 - 03.30: Xearo
03.30 - 05.30: Frantic Freak
Hosted by: Mc the Russian

3: Harder than Hardcore
15.00 - 16.00: Tha Desastamasta
16.00 - 17.00: Le Demonist
17.00 - 18.00: Johnny Napalm
18.00 - 19.00: Pattern J
19.00 - 20.00: Progamers
20.00 - 21.00: Brutal Jesters
21.00 - 22.00: Dr. Peacock vs. Marcus Decks
22.00 - 22.30: Subversion live
22.30 - 23.30: Le Bask
23.30 - 00.30: Dam live

4: The Drillcore area
00.30 - 01.20: The Braindrillerz live
01.20 - 02.10: The Braindrillerz vs. Bit Reactors
02.10 - 03.00: The Braindrillerz vs. The Sickest Squad
03.00 - 03.50: The Braindrillerz vs. Dr. Peacock
03.50 - 04.40: The Braindrillerz
04.40 - 05.30: The Braindrillerz vs. Adrenokrome

5: All Styles of Hardcore
15.00 – 15.50: The Survivor (be)
15.50 – 16.40: D-Force
16.40 – 17.30: The Mad Scientist
17.30 - 18.20: The Vinylraider (de)
18.20 - 19.20: Aggressive
19.20 – 20.10: Mortis
20.10 – 21.00: Hyrule War

6: Darker & Faster than Hardcore
17.00 - 18.00: Coretex
18.00 – 20.00: Mini-Error
20.00 - 21.00: Hardt3k-tic
21.00 - 23.00: Detest
23.00 - 00.00: Mobius

7: This is Terror area
00.00 - 01.00: S' Aphira
01.00 – 02.00: Smurf
02.00 – 03.00: The Destroyer
03.00 – 04.00: The Vizitor
04.00 – 04.30: Noisekick live
04.30 – 05.30: Srb
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:46 
 

gvd veel zin in! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ok tan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:56 
 

hardcoresjors schreef:
Ik ok tan!

betaaaaaaaahhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:06 
 
Hardtraxx Elite

Ik wou hier eerst ook heen maar Dhr. Porte Monnee staat dit niet toe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 19:56 
 
Hardtraxxer

zo kut dat portemonnee niet meer werkt ! die frenchcore area is gewoon mij hemel!! :drool: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
die frenchcore area is gewoon mij hemel!! :drool: xd

Aanschouw, het niveau van de doorsnee frenchcore-luisteraar
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 15:16 
 

STAN- schreef:
thehardstyleholland schreef:
die frenchcore area is gewoon mij hemel!! :drool: xd

Aanschouw, het niveau van de doorsnee frenchcore-luisteraar

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf man geen EA ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:35 
 

teupie schreef:
wtf man geen EA ?

Beter Komt Hij Niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dan komk ook niej wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:57 
 

teupie schreef:
dan komk ook niej wtf

ok beter niet want je interesse is bier en niet een hardcoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 02:27 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
STAN- schreef:
thehardstyleholland schreef:
die frenchcore area is gewoon mij hemel!! :drool: xd

Aanschouw, het niveau van de doorsnee frenchcore-luisteraar

:thumbsup: :thumbsup:


wat mis mee dan! ? ik luister nog niet heel lang kom net kijk in hardcore genre :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 07:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
wat mis mee dan! ? ik luister nog niet heel lang kom net kijk in hardcore genre :/

Niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 09:16 
 

thehardstyleholland schreef:
wat mis mee dan! ? ik luister nog niet heel lang kom net kijk in hardcore genre :/

et ging om em de spelfouten, lekker haten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 02:47 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
thehardstyleholland schreef:
wat mis mee dan! ? ik luister nog niet heel lang kom net kijk in hardcore genre :/

et ging om em de spelfouten, lekker haten ;)


kan aankomende jaren dan blijven doen want ik dislexie dusja! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aargh volgend jaar moet ik hier echt bij zijn :(

Thehardstyleholland is een prima gozer hoor overigens :P
(Stond op Beat The Bridge effe met jou en flevoboys te praten samen met een maat van me, helemaal achteraan de factory stage. Weet niet of ik m'n naam heb gezegd :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 10:16 
 

timetable toegevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

thehardstyleholland schreef:
kan aankomende jaren dan blijven doen want ik dislexie dusja! :P

In jouw geval noemen ze het analfabeet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAZAAA, WOEEIIII! :D :D
Die tt is keihard! :D
Kom om uur of 9 binnen, Dan Angerfist, Partyraiser, MT, NA Live, Chrono & TDD en Bartoch achter elkaar! (L) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 23:33 
 

hardcoresjors schreef:
WAZAAA, WOEEIIII! :D :D
Die tt is keihard! :D
Kom om uur of 9 binnen, Dan Angerfist, Partyraiser, MT, NA Live, Chrono & TDD en Bartoch achter elkaar! (L) :love:

ik moet ook maar eens gaan kijken waar ik allemaal naartoe wil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 02:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen 2 edities aanwezig geweest, deze sla ik helaas over. Sorry Swooshie.. Geen crashplekje voor je bij m'n Pa thuis in Zaandam. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 16:27 
 

Jeff3rd schreef:
Afgelopen 2 edities aanwezig geweest, deze sla ik helaas over. Sorry Swooshie.. Geen crashplekje voor je bij m'n Pa thuis in Zaandam. :(

hehe, ik ben et liefst ook zsm thuis daarna, dinsdag belangrijke dag voor mn afstuderen ;) heerlijk op de dinsdag :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 17:33 
 

persoonlijke timetable is gemaakt:
17.00 – 18.00: Tha Playah [Hardcore Outdoor Mainstage]
of (17.00 - 18.00: Johnny Napalm [Harder than Hardcore])
19.00 - 20.00: Progamers [Harder than Hardcore]
20.10 – 21.00: Hyrule War [All Styles of Hardcore]
21.00 - 22.00: Angerfist [Hardcore Outdoor Mainstage]
of (21.00 - 22.00: Dr. Peacock vs. Marcus Decks [Harder than Hardcore])
22.00 – 23.00: Partyraiser [Hardcore Outdoor Mainstage]
23.30 - 00.30: Dam live [Harder than Hardcore]
00.30 - 01.20: The Braindrillerz live [The Drillcore area]
01.00 – 02.00: Smurf [This is Terror area]
01.30 - 02.30: Rheeza [Early Hardcore]
02.10 - 03.00: The Braindrillerz vs. The Sickest Squad [The Drillcore area]
03.00 - 03.50: The Braindrillerz vs. Dr. Peacock [The Drillcore area]
of (03.00 – 03.45: Chrono & The Demon Dwarf live [Hardcore Indoor Mainstage])
03.45 – 05.00: Bartoch [Hardcore Indoor Mainstage]
04.40 - 05.30: The Braindrillerz vs. Adrenokrome [The Drillcore area]
05.30 – 06.00: S’Aphira [Hardcore Indoor Mainstage])

gvd drukke avond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Jeff3rd schreef:
Afgelopen 2 edities aanwezig geweest, deze sla ik helaas over. Sorry Swooshie.. Geen crashplekje voor je bij m'n Pa thuis in Zaandam. :(

hehe, ik ben et liefst ook zsm thuis daarna, dinsdag belangrijke dag voor mn afstuderen ;) heerlijk op de dinsdag :')


Snap ik, maar ik neem aan dat je met de trein gaat? Meestal gaan de eerste treinen pas om 07:30 ofzo. Dus dan had je je even kunnen opfrissen bij mn Pa thuis. Wanneer zie ik jou weer eens trouwens? Defqon is pas m'n volgende feestje. Ik ga wel een heel weekend trouwens :).
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten