Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 19:55 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Aargh volgend jaar moet ik hier echt bij zijn :(

Thehardstyleholland is een prima gozer hoor overigens :P
(Stond op Beat The Bridge effe met jou en flevoboys te praten samen met een maat van me, helemaal achteraan de factory stage. Weet niet of ik m'n naam heb gezegd :P )


ja Tom!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 22:47 
 

Jeff3rd schreef:
Snap ik, maar ik neem aan dat je met de trein gaat? Meestal gaan de eerste treinen pas om 07:30 ofzo. Dus dan had je je even kunnen opfrissen bij mn Pa thuis. Wanneer zie ik jou weer eens trouwens? Defqon is pas m'n volgende feestje. Ik ga wel een heel weekend trouwens :).

ja klopt idd :( dat wordt weer wachten op zaandam central station :P godzijdank is het niet zo koud [als het goed is *klopt het af*] als ten tijde van BKJN xd
Defqon ga ik niet man... mss PRSPCT of Musick vs Footworkxx daarna
en dan mss Qont en natuurlijk Decibel :)

maar een tussenstop bij je pa was wel nice geweest ja hehe, woont hij dichtbij dan? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 23:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kwartiertje fietsen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kwartiertje fietsen xd


Als je uit je dak bent ja xd . De blik van mn pa vorig jaar was episch dat we thuis kwamen xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 07:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
dawasiknie schreef:
Kwartiertje fietsen xd


Als je uit je dak bent ja xd . De blik van mn pa vorig jaar was episch dat we thuis kwamen xd .

Haha, ff lekker afteren met je pa, je bent nie goed xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 01:31 
 

over 16 uur helemaal dood gaan!!!!!! :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 19:49 
 

:worship: episch feest :D

alleen was et geluid in de frenchcore area wel echt dramatisch :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt gruwelijk!
Angerfist, Partyraiser, Imperium Bass, Chrono & The Demon Dwarf en Bartoch! :worship:
Op naar Defqon weekend, heb er nu al weer zin in xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 20:56 
 

de fouillering was trouwes niet normaal nauwkeurig vandaag xd kreeg zo onderhand een balmassage
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten