Jeff3rd schreef:
Snap ik, maar ik neem aan dat je met de trein gaat? Meestal gaan de eerste treinen pas om 07:30 ofzo. Dus dan had je je even kunnen opfrissen bij mn Pa thuis. Wanneer zie ik jou weer eens trouwens? Defqon is pas m'n volgende feestje. Ik ga wel een heel weekend trouwens

.
ja klopt idd

dat wordt weer wachten op zaandam central station

godzijdank is het niet zo koud [als het goed is *klopt het af*] als ten tijde van BKJN

Defqon ga ik niet man... mss PRSPCT of Musick vs Footworkxx daarna
en dan mss Qont en natuurlijk Decibel

maar een tussenstop bij je pa was wel nice geweest ja hehe, woont hij dichtbij dan?
