Pas om 19:30 uur binnen komen lopen bij Miss K8.
Begon toen met erg lekkere platen, Rocking Fire en Reason to hate van Radium.
Sound of the Hardbouncer, Killed by my Kickdrum en Vato Remix, en Jesus Wept etc.
Erg lekker allemaal.
Partyraiser daarna was geweldig, misschien wel vetste set van de avond.
Veel (voor mij) onbekende platen met hele dikke kicks.
Regen viel hartstikke mee, paar x kleine buitjes met motregen..
Toen naar binnen waarbij het niveau gelijk een stuk naar beneden ging.
De platen van Biorekk & Rhino kon ik al niet veel van, maar met het geluid daar klonk het allemaal niet best.
Kutski draaide daarna veel oude klappers, Enter the Timemachine, Mastah of Shock, Bounce Back, I Call tha Shots etc. heel vet allemaal

Tieum vond ik echt tegenvallen, Krakaka en Koek Koek jonguh remix troep afgewisseld met Hostile Toa Remix en Noise Pumper etc. Niet wat ik hoop om te horen bij Tieum.
Daarna begon Peacock te draaien, die was omgewisseld met Lady Dammage
Even gaan zitten en afkoelen buiten.. Lady Dammage niet mee bekend maar draaide echt dikke uptempo platen!
++ Setje van Partyraiser (buiten)
+ Setje van Kutski
+ Gezellige mensen
- Geluid, echt drama.
Al met al leuk feestje, goed vermaakt. Maar had beter gekund.