Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Locatie: North Sea Venue, Zaandam
Tijd: 15:00 tot 06:00
Datum: 5 september 2015.
Tickets: €39,50 http://partyflock.nl/order_ticket/ticketscript/287384

Line-up:

1: Together we are Hardcore * Outdoor Mainstage
* Miss K8 “3 hour extended set”
* Partyraiser
* Anime
* Promo
* Repix vs. Amada
* Day-Mar
* Milito
* Hosted by: Mc No-ID

2: Together we are Hardcore * Indoor Mainstage
* Destructive Tendencies "5,5 hour extended set"
* vs. Partyraiser
* vs. Tieum
* vs. Kutski
* vs. Lady Damage
* vs. Dr. Peacock
* Aggressive vs. Lunatic
* Biorekk vs. the Rhino

3: Vive La Frenchcore
* The Sickest Squad
* Hyrule War vs. Ohmboy
* Johnny Napalm
* F. Noize
* Marcus Decks live
* The Mastery
* Sprinky
* Mr. Ivex
* Chrono ft. Man int Zwart
* Para Italia
* Zyklon vs. Repix
* Mycotoxine

4: Drillkore Arena 3.0
* The Braindrillerz “5 hour extended set”
* vs. Dr. Peacock
* vs. Bit Reactors
* vs. The Speed Freak
* vs. Randy

5: Early Hardcore by Decade
* The Destroyer "2 hour extended set"
* The Outside Agency
* Sequence & Ominous
* Painbringer
* Leviathan
* Evalyn
* Mc Da Mouth of Madness
6: Early Hardcore at night
* Frantic Freak "5 hour extended set"
* Xqruciator

7: Angernoizer’s Terror Room
* Angernoizer “2 hour extended set”
* Tripped
* Akira “3 hour extended set”
* Goetia
* The Destroyer “2 hour extended set”
* Noisekick live
* Wars Industry
* Mithridate
* Mobius

8: Gabber Meeting 1 year Anniversary Area
* TBS
* Omkara Techichi
* ToXic Inside
* Radiate vs. Tharoza* Freeze
* Vandal!sm vs. Ysiss
* F!xx-iT
* Mecanical Animal vs. DJ Kahlkopf
* Mc M-Core
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Financieel helaas niet haalbaar voor mij :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Financieel helaas niet haalbaar voor mij :cry:


Ja dit mede doordat het tussen Ground Zero en Q-Base valt, en die gaan bij mij voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 15:31 
 
Hardtraxxer

Heb die Hemkade eigenlijk afgezworen, maar 5,5u DT laat ik niet aan me voorbij gaan.
Hoop dat er inmiddels iets aan het geluid/warmte/drukte/vloer/beveilig etc. gedaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Norther66 schreef:
Financieel helaas niet haalbaar voor mij :cry:


Ja dit mede doordat het tussen Ground Zero en Q-Base valt, en die gaan bij mij voor :P


Bij mij is de belastingdienst de schuldige :thumbdown:

robin92 schreef:
Hoop dat er inmiddels iets aan het geluid/warmte/drukte/vloer/beveilig etc. gedaan is.

Ga daar maar niet vanuit, alleen de airco leek voor de verandering wel aangezet de laatste keer dat ik er was paar maanden geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Heb die Hemkade eigenlijk afgezworen, maar 5,5u DT laat ik niet aan me voorbij gaan.
Hoop dat er inmiddels iets aan het geluid/warmte/drukte/vloer/beveilig etc. gedaan is.

Ja vind Hemkade ook niet veel aan maarja, te dikke line up om niet te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore Outdoor Mainstage:
15.00 - 15.45: Milito
15.45 - 16.30: Promo
16.30 - 17.20: Day-Mar
17.20 - 18.10: Anime
18.10 - 19.00: Amada vs. Repix
19.00 - 22.00: Miss K8
22.00 - 23.00: Partyraiser
Mc No-ID

Hardcore Indoor Mainstage:
22.30 - 23.30: Aggressive vs. Lunatic
23.30 - 00.30: Biorekk & Rhino
00.30 - 00.45: Destructive Tendencies (opening show)
00.45 - 01.30: Destructive Tendencies vs. Kutski
01.30 - 02.30: Destructive Tendencies vs. Partyraiser
02.30 - 03.30: Destructive Tendencies vs. Tieum
03.30 - 04.30: Destructive Tendencies vs. Lady Dammage
04.30 - 05.30: Destructive Tendencies vs. Dr. Peacock
05.30 - 06.00: Destructive Tendencies (end set)

Vive la Frenchcore:
15.00 - 15.45: Mycotoxine
15.45 - 16.30: Sprinky
16.30 - 17.30: F. Noize
17.30 - 18.30: The Sickest Squad
18.30 - 19.15: Para Italia
19.15 - 20.00: Johnny Napalm
20.00 - 20.30: Marcus Decks live
20.30 - 21.15: Hyrule War vs. Ohmboy
21.15 - 22.00: The Mastery
22.00 - 22.45: Mr. Ivex
22.45 - 23.30: Zyklon vs. Repix
23.30 - 00.00: Chrono ft. Man int Zwart live

Drillkore Arena 3.0:
00.00 - 01.00: The Braindrillerz
01.00 - 02.00: The Braindrillerz vs. The Speed Freak
02.00 - 03.00: The Braindrillerz vs. Dr. Peacock
03.00 - 04.00: The Braindrillerz vs. Randy
04.00 - 05.00: The Braindrillerz vs. Bit Reactors

Early Hardcore by Decade:
15.00 - 16.00: Evalyn
16.00 - 17.00: Sequence & Ominous
17.00 - 18.00: Leviathan
18.00 - 19.00: Painbringer
19.00 - 20.30: The Outside Agency
20.30 - 22.30: The Destroyer

Early Hardcore by Night:
23.00 - 00.00: Xqruciator
00.00 - 05.00: Frantic Freak

Angernoizer's Terror Room:
15.00 - 18.00: Akira
18.00 - 19.00: Mobius
19.00 - 20.30: Wars Industry
20.30 - 21.30: Tripped
21.30 - 23.00: Goetia
23.00 - 01.00: Angernoizer
01.00 - 03.00: The Destroyer
03.00 - 04.00: Mithridate
04.00 - 05.00: Noisekick

Gabber Meeting 1year Anniversary area:
15.00 - 15.45: Freeze
15.45 - 16.30: F!xx-iT
16.30 - 17.15: Mecanical Animal vs. DJ Kahlkopf
17.15 - 18.00: Omkara Techichi
18.00 - 18.45: TBS
18.45 - 19.30: Vandal!sm vs. Ysiss
19.30 - 20.15: Radiate vs. Tharoza
20.15 - 21.00: ToXic Inside
Mc M-Core
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was zooooo vet (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand toevallig nog het begin van Toxic Inside gezien? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wou een kijkje gaan nemen, maar na de set van Wars Industry had ik ontiegelijk honger dus ging ik ff wat eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 13:51 
 
Hardtraxxer

Pas om 19:30 uur binnen komen lopen bij Miss K8.
Begon toen met erg lekkere platen, Rocking Fire en Reason to hate van Radium.
Sound of the Hardbouncer, Killed by my Kickdrum en Vato Remix, en Jesus Wept etc.
Erg lekker allemaal.
Partyraiser daarna was geweldig, misschien wel vetste set van de avond.
Veel (voor mij) onbekende platen met hele dikke kicks.
Regen viel hartstikke mee, paar x kleine buitjes met motregen..

Toen naar binnen waarbij het niveau gelijk een stuk naar beneden ging.
De platen van Biorekk & Rhino kon ik al niet veel van, maar met het geluid daar klonk het allemaal niet best.
Kutski draaide daarna veel oude klappers, Enter the Timemachine, Mastah of Shock, Bounce Back, I Call tha Shots etc. heel vet allemaal :D
Tieum vond ik echt tegenvallen, Krakaka en Koek Koek jonguh remix troep afgewisseld met Hostile Toa Remix en Noise Pumper etc. Niet wat ik hoop om te horen bij Tieum.
Daarna begon Peacock te draaien, die was omgewisseld met Lady Dammage :huh:
Even gaan zitten en afkoelen buiten.. Lady Dammage niet mee bekend maar draaide echt dikke uptempo platen!

++ Setje van Partyraiser (buiten)
+ Setje van Kutski
+ Gezellige mensen
- Geluid, echt drama.

Al met al leuk feestje, goed vermaakt. Maar had beter gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ik wou een kijkje gaan nemen, maar na de set van Wars Industry had ik ontiegelijk honger dus ging ik ff wat eten.

Zonde, hij opende met een plaat van mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
stefan_helmond schreef:
Ik wou een kijkje gaan nemen, maar na de set van Wars Industry had ik ontiegelijk honger dus ging ik ff wat eten.

Zonde, hij opende met een plaat van mij ^^

Stuur eens door dan :thumbup:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten