Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 23:48 
 
Hardtraxx Addict

Together we are Hardcore

Afbeelding

Voorverkoop: €37,50
Minimumleeftijd: 18
Facebook Event: https://www.facebook.com/events/1440467549498171/
Partyflock: https://partyflock.nl/party/262434:Toge ... e-Hardcore

Line-up:

♫♪ Together we are Hardcore Mainstage (in- & outdoor)
15.00 - 16.00: Terminal & Vavaculo
16.00 - 17.00: Miss K8
17.00 - 18.00: Partyraiser
18.00 - 19.00: Wasted Mind
19.00 - 20.00: Milito
20.00 - 21.00: Tommyknocker
21.00 - 22.00: Nosferatu vs. Tha Playah
22.00 - 23.00: Noize Suppressor
22.30 - 23.20: Meagashira
23.20 - 00.10: Lunatic & Miss Hysteria
00.10 - 01.00: Meccano Twins
01.00 - 02.00: Day-Mar
02.00 - 03.00: Wars Industry
03.00 - 04.00: Andy the Core
04.00 - 05.00: Destructive Tendencies
05.00 - 06.00: SRB vs. Chrono & The Demon Dwarf
Hosted by: Mc: No-ID

♫♪ Early Hardcore hosted by: Decade
15.00 - 16.00: Putty
16.00 - 17.00: Raoul DKC
17.00 - 18.00: RDK
18.00 - 18.30: MD&A live
18.30 - 19.30 Chosen Few
19.30 - 21.00: Promo
21.00 - 22.00: Ruffneck
Hosted by: Mc Da Mouth of Madness

♫♪ Early Hardcore hosted by: Decade
22.30 - 23.30: Skorp
23.30 - 00.30: Pavo
00.30 - 01.30: Arjuna
01.30 - 02.30: Leviathan
02.30 - 03.30: Xqruciator
03.30 - 05.30: Frantic Freak
Hosted by: Mc: I See

♫♪ Harder than Hardcore
15.00 - 1600: Mr. Ivex
16.00 - 17.30: The Braindrillerz vs. F. Noize
17.30 - 18.30: Dam live
18.30 - 19.30: Repix
19.30 - 20.30: Subversion
20.30 - 21.30: Johnny Napalm vs. Hardt3k-tic
21.30 - 22.30: Bit Reactors
22.30 - 23.30: Radium
23.30 - 00.30: The Speed Freak

♫♪ Dr. Peacock area
00.30 - 01.15: Dr. Peacock & Marcus Decks
01.15 - 02.45: Dr. Peacock vs. Hyrule War vs. Zyklon
02.45 - 03.30: Dr. Peacock (early Frenchcore special)
03.30 - 04.15: Dr. Peacock vs. Chrono
04.15 - 05.00: Dr. Peacock vs. Brutal Jesters
05.00 - 05.30: Dr. Peacock (extra hard set)

♫♪ All Styles of Hardcore
15.00 - 16.00: Mini-Error
16.00 - 17.00: Mobius
17.00 - 18.00: Lucy Furr
18.00 - 19.00: Agressive
19.00 - 20.00: Subject 16 live
20.00 - 21.00: Rob Da Rhythm
21.00 - 22.00: Al Twisted

♫♪ Darker & Faster than Hardcore
15.00 - 16.00: Edge of Darkness
16.00 - 17.00: The Wishmaster
17.00 - 18.00: Lost Origin
18.00 - 19.00: Richie Gee
19.00 - 20.00: OGM909
20.00 - 21.00: Hellfish
21.00 - 22.00: Tripped
22.00 - 23.00: Doktor Terror
23.00 - 00.00: Frazzbass
00.00 - 01.00: Sloperij Janssen
01.00 - 02.00: S'Aphira
02.00 - 02.30: Noisekick live
02.30 - 03.30: The Vizitor
03.30 - 04.30: Plague
04.30 - 05.30: Vageman

Edit: Timetable toegevoegd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 00:12 
 
Hardtraxxer

Was eerst van plan wel te gaan, maar kwam toch niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 00:31 
 
Hardtraxx Addict

Ah zonde man :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 02:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 20:16 
 
Hardtraxxer

Maximumraver schreef:
Ah zonde man :(


Ik had anders sowieso wel bij je komen kijken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 22:27 
 
Hardtraxx Addict

Vind ik leuk :$ Volgende keer haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Maximumraver schreef:
Ah zonde man :(


Ik had anders sowieso wel bij je komen kijken :$

Heb ik iets gemist? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 05:49 
 
Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Maximumraver schreef:
Ah zonde man :(


Ik had anders sowieso wel bij je komen kijken :$

Heb ik iets gemist? :p


00.00 - 01.00: Sloperij Janssen

Dit ben ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaah nice man! Kom misschien wel ff een kijkje nemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 19:33 
 
Hardtraxx Addict

ah vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 20:38 
 
Hardtraxxer

Maximumraver schreef:
Vind ik leuk :$ Volgende keer haha :thumbsup:


Succes morgen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 22:29 
 
Hardtraxx Addict

Dankje!! :thumbsup:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten