Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wanneer doen we foto en meeten op fissa enso.
00.30 – 01.00 Donkey Rollers LIVE 73%  73%  [ 22 ]
02.00 – 03.00 D-Block & S-te-fan 27%  27%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 30
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke nou ik doe een korte broek aan, zwart met gele airmaxjes en een zwart pacman t-shirt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Oke nou ik doe een korte broek aan, zwart met gele airmaxjes en een zwart pacman t-shirt ;)


opzoek naar de meest geniale kop naast die van mij dus. Ik ben te herkennen aan de happyface kutkop! : :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga verkleed als mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Oke nou ik doe een korte broek aan, zwart met gele airmaxjes en een zwart pacman t-shirt ;)

Geen lange broek met opgerolde broekspijpen? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Geen lange broek met opgerolde broekspijpen? :(

Die tijd ligt achter me. Ben voort gepromoveerd tot kortebroekenman. Zit ook wat comfortabeler :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

Wel toestemming gevraagd aan de kapitein van de korte-broekenbrigade?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo waanideeën zijn dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar die is er toch niet... kan ik mooi shinen in mijn korte broek he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand moet 't doen he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ja maar die is er toch niet... kan ik mooi shinen in mijn korte broek he ;)


:nono: :nono: :nono: :nono:
Die is er zeker wel! Die brigade komt uit de achterhoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
The Skribbler schreef:
Ja maar die is er toch niet... kan ik mooi shinen in mijn korte broek he ;)


:nono: :nono: :nono: :nono:
Die is er zeker wel! Die brigade komt uit de achterhoek

Oké, ik stel voor: samen shinen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Pete schreef:
The Skribbler schreef:
Ja maar die is er toch niet... kan ik mooi shinen in mijn korte broek he ;)


:nono: :nono: :nono: :nono:
Die is er zeker wel! Die brigade komt uit de achterhoek

Oké, ik stel voor: samen shinen? :$

Shinen? Dus je gaat je benen scheren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maat ik shine van mezelf al genoeg hoor, kweenie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker laten polijsten met shine-wax
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Pete schreef:
The Skribbler schreef:
Ja maar die is er toch niet... kan ik mooi shinen in mijn korte broek he ;)


:nono: :nono: :nono: :nono:
Die is er zeker wel! Die brigade komt uit de achterhoek

Oké, ik stel voor: samen shinen? :$


Neh , vindt m'n moeder niet goed dat ik op pad ga in korte broek
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 18:21 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Raefix schreef:
Firetrap schreef:
Opdonderen met die verkleedbullshit


nou nou, bij de feestfabriek zorgde het anders voor behoorlijk wat sfeer :D


Daar heb je bij dit feest echt geen kostuumpjes voor nodig, als het goed is.


Daar heb je helemaal gelijk in, word zwz ziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ja zowiezo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal wel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ziek hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 14:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga proberen hier bij te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoop dat nog optijd ben, zit bij familie etentje daarna gelijk door.
Zie jullie daar wel, te herkennen aan rood shirt met gijs V-hals.


Edit: Foto camera en, maat voor foto maken bij me indien nodig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 08:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meeting helaas gemist doordat vriend van me precies op dat moment aan kwam en ik hem op moest zoeken. Maar alsnog veel ht's gezien en gesproken.

Het was eigenlijk gewoon de hele tijd een meeting :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Het was eigenlijk gewoon de hele tijd een meeting :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten