Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wanneer doen we foto en meeten op fissa enso.
00.30 – 01.00 Donkey Rollers LIVE 73%  73%  [ 22 ]
02.00 – 03.00 D-Block & S-te-fan 27%  27%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 30
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 18:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Poll toegevoegd met twee opties die mij goed lijken. Geef maar opties
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me duidelijk. 100% stemt voor Donkey Rollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zorg ter plekke wel even dat we ook door een fotograaf vereeuwigd worden dan. Denk dat Michel hier wel kiekjes komt schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ook aanwezig, in m'n eentje helaas maar wordt wel m'n eerste meeting :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 11:22 
 
Hardtraxx Newbie

Present! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Ik zorg ter plekke wel even dat we ook door een fotograaf vereeuwigd worden dan. Denk dat Michel hier wel kiekjes komt schieten.

Anders moet je Davey even vragen, die heeft ook een goede camera :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 14:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ruud_93 schreef:
Ik ben ook aanwezig, in m'n eentje helaas maar wordt wel m'n eerste meeting :)

Als ik je herken van je ava, dan tik ik je wel aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Nemesyz schreef:
Ik zorg ter plekke wel even dat we ook door een fotograaf vereeuwigd worden dan. Denk dat Michel hier wel kiekjes komt schieten.

Anders moet je Davey even vragen, die heeft ook een goede camera :thumbsup:

Hahahaha godver. Pauperding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 15:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doet me denken aan;

https://www.facebook.com/Titamagicshow/ ... =3&theater

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:

:love: Prachtfeestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:08 
 
Hardtraxx Addict

Zaccini
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Zaccini


Oog voor detail ^^

OT: Had Jeroen Sijtsma nog een berichtje gestuurd of/wie er gaat fotograferen zaterdag, maar neem evt zelf wel een kleine mee. Ook acht ik de kans zeer waarschijnlijk dat Lellebel 'm bij zich heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Bas schreef:
Zaccini


Oog voor detail ^^

OT: Had Jeroen Sijtsma nog een berichtje gestuurd of/wie er gaat fotograferen zaterdag, maar neem evt zelf wel een kleine mee. Ook acht ik de kans zeer waarschijnlijk dat Lellebel 'm bij zich heeft.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Bas schreef:
Zaccini


Oog voor detail ^^

OT: Had Jeroen Sijtsma nog een berichtje gestuurd of/wie er gaat fotograferen zaterdag, maar neem evt zelf wel een kleine mee. Ook acht ik de kans zeer waarschijnlijk dat Lellebel 'm bij zich heeft.

oke lellebel jij wint
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Nemesyz schreef:
Bas schreef:
Zaccini


Oog voor detail ^^

OT: Had Jeroen Sijtsma nog een berichtje gestuurd of/wie er gaat fotograferen zaterdag, maar neem evt zelf wel een kleine mee. Ook acht ik de kans zeer waarschijnlijk dat Lellebel 'm bij zich heeft.

oke lellebel jij wint

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 17:46 
 
Hardtraxxer

van hardtraxx ken ik alleen kevin-raw gelooof ik en dan gaat hij deze keer nog carnavallen ook :thumbdown:

meeting donkeyrollers ik zeg prima ! ben benieuwd.

Wie gaan er nog verkleed dan haha :D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Opdonderen met die verkleedbullshit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 22:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Even voor de goede orde: op welke plek meeten we? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wavelijzer t-shirt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 22:58 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Opdonderen met die verkleedbullshit


nou nou, bij de feestfabriek zorgde het anders voor behoorlijk wat sfeer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 01:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig, wordt mn eerste meeting :D
Weet alleen niet of ik mensen herken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 01:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Even voor de goede orde: op welke plek meeten we? :P

Linskvoor bij de boxen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 01:35 
 
Hardtraxx Veteran

Raefix schreef:
Firetrap schreef:
Opdonderen met die verkleedbullshit


nou nou, bij de feestfabriek zorgde het anders voor behoorlijk wat sfeer :D


Daar heb je bij dit feest echt geen kostuumpjes voor nodig, als het goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Opdonderen met die verkleedbullshit

Cheers :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 10:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Zenda schreef:
Even voor de goede orde: op welke plek meeten we? :P

Linskvoor bij de boxen?


Ik denk ook linksvoor bij de boxjes
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten